Ja naar de dokter gaan, get over itquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:34 schreef KofiKingston het volgende:
Weet iemand misschien een oplossing,
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:34 schreef KofiKingston het volgende:
en daarbij hebben we allebei nóóit met een ander seks gehad of orale activiteiten.
Om zeker van je zaakje te zijn hoef je elkaar niet de hele dag te volgen, als ik dat probleem al uit sluit waarom vind je het dan nuttig om het als nog te noemen?quote:Hoezo? Hou je haar de hele dag in de gaten?
Is dit besmettelijk, zo ja - ook als we condooms gebruiken?quote:Het klinkt voor mij als een schimmelinfectie, de roodheid, jeuk en de pijn zijn aardig herkenbaar. Voor een diagnose moet ze toch echt naar de dokter. Als ze alleen de symptomen uitlegt weet de dokter vaak genoeg. Kijken doen ze bij mij met klachten daar beneden nooit. Succes!
Die van mijn vriendin ook, maar dat ligt niet aan een ziekte of irritatie.quote:
¿Que? Hoe gebruiken jullie die condooms?!?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:43 schreef KofiKingston het volgende:
Ze is nat genoeg, dat is 100%.
Qua andere condooms, enige aanrader dan om te gebruiken - aangezien ze van normale Durex moeilijk tot niet klaar komt.
Witte, korrelige afscheiding?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:05 schreef KofiKingston het volgende:
Verder geeft ze zojuist nog aan dat ze veel afscheiding heeft, haar onderbroek is voortdurend nat.
Klinkt niet ernstig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:34 schreef KofiKingston het volgende:
Beste, mede-FOKkers
Mijn vriendin (17) heeft soms na de seks erg last van haar vagina, het brandt soms en na een koud/lauw washandje is dit wel weer over. Enkele keren (zoals afgelopen week tot heden) blijft haar vagina rood, jeukt het en ze krijgt - zoals zij het verwoord - een messensteek in haar vagina.
Ze is nogal bang om naar de dokter te gaan, ze vind het vervelend als iemand anders aan haar geslachtsdeel zit - ook al is dit een dokter.
Ze slikt de pil nu bijna 10 maanden (misschien is het lichaam nog niet gewend geraakt en kan het daardoor komen, maar zelf zou ik dat dus niet kunnen uitsluiten!). We gebruiken daarbij ook 99 van de 100 keer een condoom (Kruidvat, kan het misschien zijn dat zij hier een allergische reactie op krijgt na de zoveel tijd?) en daarbij hebben we allebei nóóit met een ander seks gehad of orale activiteiten.
Weet iemand misschien een oplossing, zalfje of de oorzaak?
Alvast bedankt!
Wat lul jij stom? Hoe kun jij nou een internetdiagnose stellen bij iemand anders?quote:Op dinsdag 26 april 2011 15:04 schreef gwnLTH het volgende:
wat lult iedereen nou stom? het hoeft helemaal niet zo te zijn dat ze een schimmel-infectie heeft. ik had er ook last van en ik heb samen met mijn vriend op internet gekeken. Het kan komen, omdat je groot geschapen bent, en ze daar niet zo heel goed tegen kan. of het kan zijn dat je te snel of te hard gaat, waardoor ze scheurtje na scheurtje en uiteindelijk uitscheurt. maar als het niet lekker zit, of het blijft, dan is het verstandig om naar de dokter te gaan
Internet is ook niet altijd betrouwbaar daarom gewoon dokter, en misschien kan TS wel zeggen of het te maken heeft dat de jongen een grote plassert heeftquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:18 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wat lul jij stom? Hoe kun jij nou een internetdiagnose stellen bij iemand anders?
Een dokter die medicijnen voorschrijft zonder te kijken? Wat een slechte dokter is dat...quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:49 schreef Saruna het volgende:
Het klinkt voor mij als een schimmelinfectie, de roodheid, jeuk en de pijn zijn aardig herkenbaar. Voor een diagnose moet ze toch echt naar de dokter. Als ze alleen de symptomen uitlegt weet de dokter vaak genoeg. Kijken doen ze bij mij met klachten daar beneden nooit. Succes!
trollquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:55 schreef papernote het volgende:
[..]
Een dokter die medicijnen voorschrijft zonder te kijken? Wat een slechte dokter is dat...
Pas maar op met die wispelturigheid van Netsplitter word je post zonder goede reden verwijderd.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:22 schreef Chinless het volgende:
Als niemand aan de flamoes van die meid mag komen, waarom zit TS er dan aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |