He ranzig... is dat om te voorkomen dat je oog uitdroogt of heeft het een soort verzachtende/genezende werking?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het mag er nu afblijven maar 2 maal daags zalf erin smeren
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. daar gaat m'n kook-lustHey BarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enneuh![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe kan DIT nu weer?![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)rdam-ontregeld-.html
[..]
Ik zie het helemaal voor me. Een prorailer en een stroomboer staan naast elkaar toe te kijken hoe er zo'n spanningsstation uit fikt. Beide mannen lurken bedachtzaam aan hun pijp, handen in de zakken. Na een kwartiertje zegt de één tegen de ander: "Zeg. Dat boeltje hier he. Izzie van mèh, izzie van jâh?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:16 schreef summer2bird het volgende:
Wie/wat valt er te kicken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dat heb ik ook wel eensquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:18 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Er was al 00.00.13 seconden Geen posts bijgekomen.
Nee ik verveel mij gewoon
Zullen we hem gaan roepen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:18 schreef DaMart het volgende:
Waar is Koen eigenlijk? Heeft iemand hem nog gezien?
Kap eens even vervelend wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |