quote:Wat exact de oorzaak is van de problemen, is nog onduidelijk, vertelt een woordvoerder van Prorail.
"Wat we weten is dat er brand is geweest in een hoogspanningsstation. Of dat station van ons is of van een energieleverancier, weten we niet. Dat zijn we nog aan het uitzoeken."
raiffeisen viel wel mee, maar het boerenleenbank gedeelte is toch iets met landbouwquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe kan DIT nu weer?![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)rdam-ontregeld-.html
[..]
Ik zie het helemaal voor me. Een prorailer en een stroomboer staan naast elkaar toe te kijken hoe er zo'n spanningsstation uit fikt. Beide mannen lurken bedachtzaam aan hun pijp, handen in de zakken. Na een kwartiertje zegt de één tegen de ander: "Zeg. Dat boeltje hier he. Izzie van mèh, izzie van jâh?"
Dat is het zekerquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
raiffeisen viel wel mee, maar het boerenleenbank gedeelte is toch iets met landbouw
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe kan DIT nu weer?![]()
http://www.nu.nl/binnenla(...)rdam-ontregeld-.html
[..]
Ik zie het helemaal voor me. Een prorailer en een stroomboer staan naast elkaar toe te kijken hoe er zo'n spanningsstation uit fikt. Beide mannen lurken bedachtzaam aan hun pijp, handen in de zakken. Na een kwartiertje zegt de één tegen de ander: "Zeg. Dat boeltje hier he. Izzie van mèh, izzie van jâh?"
Zouknietopetenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:51 schreef wel.o.k het volgende:
ik eet... ik eet ehmm...
ik zal het beschrijven![]()
een ovenbakplaat met bakpapier, daar op aardappelblokjes, paprika, champignons, feta, ui, peper en zout.
3 kwartier in de oven en smullen maar
Oeh, dat klinkt lekkerquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:51 schreef wel.o.k het volgende:
ik eet... ik eet ehmm...
ik zal het beschrijven![]()
een ovenbakplaat met bakpapier, daar op aardappelblokjes, paprika, champignons, feta, ui, peper en zout.
3 kwartier in de oven en smullen maar
goed voor je ijzerquote:
is het ook maar ik weet niet hoe het heetquote:
Ook geen idee.. als het maar lekker isquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed voor je ijzer
[..]
is het ook maar ik weet niet hoe het heet
ik heb best veel van die recepten, geen idee wat de naam is maar wel lekkerquote:
ja lekker doe eens wat van die recepten in mijn pmboxquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb best veel van die recepten, geen idee wat de naam is maar wel lekker![]()
dus....
wat eten we?
ja die ene met tomaat spek en kaas![]()
ehm.... uit de oven?
nee, uit de wok
o die
Als het maar lekker is maakt het toch niet uitquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb best veel van die recepten, geen idee wat de naam is maar wel lekker![]()
dus....
wat eten we?
ja die ene met tomaat spek en kaas![]()
ehm.... uit de oven?
nee, uit de wok
o die
zal ik doenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja lekker doe eens wat van die recepten in mijn pmbox
beetje pijnlijk maar verband was er vanochtend al af, ik heb zelfs een foto laten zienquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe is het met je oog wok ? Wanneer mag het verband eraf?
Ja maar ik was de hele tijd autorijden hequote:Op vrijdag 1 april 2011 18:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beetje pijnlijk maar verband was er vanochtend al af, ik heb zelfs een foto laten zien
komt ie:quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ik was de hele tijd autorijden he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
komt ie:Dat ziet er niet echt prettig uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag het verband er nu afblijven of moest het er weer op?
En moet je nog smeren met zalf oid
het mag er nu afblijven maar 2 maal daags zalf erin smerenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat ziet er niet echt prettig uit
Mag het verband er nu afblijven of moest het er weer op?
En moet je nog smeren met zalf oid
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
komt ie:hmm.. daar gaat m'n kook-lustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enneuh
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |