Van wie moet dat dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet morgen anders wel om 07:50 in de trein zitten anders hoor
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja....... Die zag ik idd niet aankomen..![]()
Ik heb al betaald voor die rit, dus dat moet ja.quote:
Waar ga je dan heen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al betaald voor die rit, dus dat moet ja.
Dat is altijd wel een stok achter de deur trouwensHeel vaak maak ik de wildste plannen en denk ik de volgende morgen "Whaah bedje is ook lekker warm
"
Maar ja, als je dan al 50 euro betaald hebt of zo, dan moet je gewoon
Of je hebt zoiets van "fuck die 50 piek, bed is beter".quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al betaald voor die rit, dus dat moet ja.
Dat is altijd wel een stok achter de deur trouwensHeel vaak maak ik de wildste plannen en denk ik de volgende morgen "Whaah bedje is ook lekker warm
"
Maar ja, als je dan al 50 euro betaald hebt of zo, dan moet je gewoon
Ja... Want bedquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Of je hebt zoiets van "fuck die 50 piek, bed is beter".
Dat is klote, hoezo kan je niet verder dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:31 schreef Muck het volgende:
Well whooptifreakindoo, het lijkt erop dat ik ga stranden in Haarlem
Wiezo datquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:31 schreef Muck het volgende:
Vanwege een stroomstoring...quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is klote, hoezo kan je niet verder dan?
Over een half uur kan ik je wel even oppikken daar!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:31 schreef Muck het volgende:
Komt ie koffie brengen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Wiezo dat? Kan Mart je daar niet komen redden
?
DaMart to the rescuequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over een half uur kan ik je wel even oppikken daar!
En croissants.quote:
Als de volgende stoptrein ook uitvalt, graagquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over een half uur kan ik je wel even oppikken daar!
Is goed, vanaf 5 uur kan ik hier weg en ik ben er dan met een kwartiertje ongeveerquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Als de volgende stoptrein ook uitvalt, graag
Ik houd je op de hoogte
Naah. 2 uur later voel je je meestal alweer een stuk beter en dan denk je "kut, ik had eigenlijk wel ff moeten gaan"quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Of je hebt zoiets van "fuck die 50 piek, bed is beter".
Naar een veengebied in Duitsland. Ter hoogte van Groningen en dan een stuk naar het oosten de grens overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |