Laat suikertje het maar niet horenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
beter dan lampen laten branden en sleutels laten zitten
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laat suikertje het maar niet horen
wat zeg jij nu ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Dat wordt vanavond niet voorlezenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laat suikertje het maar niet horen
Het is echt een wonder dat ik dat nog nooit gedaan hebquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is echt een wonder dat ik dat nog nooit gedaan heb
Wel in de parkeergarage lopen zoeken naar een rode Mazda. Steeds verder in paniek omdat ik de auto van mijn broer nergens meer kon vinden
Toen kwam ik op het lumineuze idee om op het knopje van het alarm te drukken....OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry hoor
Nou moet ik weer gaan uitleggen aan J waarom ik zo hard moest lachen![]()
[..]
Wel in de parkeergarage lopen zoeken naar een rode Mazda. Steeds verder in paniek omdat ik de auto van mijn broer nergens meer kon vinden
Toen kwam ik op het lumineuze idee om op het knopje van het alarm te drukken....ik heb ook ooit eens lopen zoeken naar mijn auto, op de verkeerde etageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Bij mijn vader nietquote:
och kind tochquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij mijn vader niethij zei dat hij 10 minuten achter de computer ging en dat ik daarna weer mocht, maar die 10 minuten zijn 1 uur geworden en het wordt nog meer
Ook lekker handigquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb ook ooit eens lopen zoeken naar mijn auto, op de verkeerde etage
Je ziet mijn hoofd erbij he?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omg![]()
sorry hoor
Nou moet ik weer gaan uitleggen aan J waarom ik zo hard moest lachen
Dit was maar een heel kleintje, dat maakt het nog veel ergerquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb ook ooit eens lopen zoeken naar mijn auto, op de verkeerde etage
[..]
Toen kwam ik op het lumineuze idee om op het knopje van het alarm te drukken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zie het al helemaal voor me![]()
.
Met mijn verstrooide hoofdje erbij?quote:
ik hoor het ook gewoonquote:
Ik moet er minstens vijf keer langsgelopen zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoor het ook gewoon
"nou, waar staat hij nouhou"
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |