knuf voor jouquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee ik heb 2 broodjes knakworst gegeten
niet echt vullend ofzo maar nergens zin in
Nee dank je welquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:20 schreef DaMart het volgende:
LL, is dit nog wat om te sparen voor de jongens?
http://www.vomaractie.nl/
Ik ben juist blij dat er eindelijk wat kilo's af zijn dat ga ik er niet weer aanvretenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
knuf voor jou![]()
ga anders naar de McDrive om daar te besluiten dat je liever naar de BK gaat en daar te bedenken dat je helemaal niet wil....
Dat is voor 8 man of zo??quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
700 gr. aardappelen, geschild en in stukken
Peper, zout
400 gr. Sjalotten, gepeld en gehalveerd
200 g feta, verkruimeld
3 rode paprikas in dunne repen
3 el. Basilicum, fijngeknipt
2 el. Olijfolie
Schep de aardappelen met de sjalotten, de paprika, de olie en peper en zout door elkaar.
Verdeel de groenten over een met bakpapier bekleed ovenblik en rooster.
De groenten in een voorverwarmde oven (225 °C) in ± 45 min. bruin en gaar bakken.
Verdeel 15 min. voor het einde van de bereidingstijd de feta erover,
Neem het gerecht uit de oven en bestrooi met de basilicum.
Lekker met warm stokbrood.
Ze verzinnen toch elke keer weer iets dat nog nuttelozer is dan de vorige keerquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dank je wel
ik word gek van al die spaaracties
we hebben bij de Deen nu gelukkiez ofzo
dan krijgen ze ook maar weinig te etenquote:
goed lezenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat er eindelijk wat kilo's af zijn dat ga ik er niet weer aanvreten
nou ja, het is wel anderhalve kilo voerquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan krijgen ze ook maar weinig te eten
Ja preciesquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou ja, het is wel anderhalve kilo voer
ja ik had J weggebracht en daarna Koen, toen naar huis bakkie koffie en toen alleen in de auto naar winkelcentrum.. en toen stond ik daar voor een rotondequote:Op vrijdag 1 april 2011 19:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe ging het?
knoop in de maag eerste keer alleen?
Toch nog wennen aan de koppeling zo te lezenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik had J weggebracht en daarna Koen, toen naar huis bakkie koffie en toen alleen in de auto naar winkelcentrum.. en toen stond ik daar voor een rotonde![]()
En de auto deed niks, kon em niet optrekken (zat wel goede versnelling en later dat ik em parkeerde toen rook ik die fiklucht) toen naar J gereden die heeft even gekeken maar niks gevonden
Heb Koen opgehaald en vanmiddag J opgehaald en dus best een paar keer heen en weer gereden
quote:
dat is toch niet genoeg voor 8 manquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou ja, het is wel anderhalve kilo voer
Mwoah dat valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Toch nog wennen aan de koppeling zo te lezen
Ja maar wel leuk.. en ook onhandig zoals ik benquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het was spannend dus
![]()
en nu vol houden hoor, het leren rijden begint nu pas.
Oeh lekkerquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kon je ook niet vergeten ze weer uit te zetten.
Dat zijn dingen die komen vanzelf welquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mwoah dat valt wel mee hoor
Alleen bij de rotonde ging er iets niet helemaal goed..
[..]
Ja maar wel leuk.. en ook onhandig zoals ik ben
Lampen vergeten aan te zetten.. auto zo geparkeerd dat ik de achterklep niet meer open kan doen
Maar wel lekker de radio aan
beter dan lampen laten branden en sleutels laten zittenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mwoah dat valt wel mee hoor
Alleen bij de rotonde ging er iets niet helemaal goed..
[..]
Ja maar wel leuk.. en ook onhandig zoals ik ben
Lampen vergeten aan te zetten.. auto zo geparkeerd dat ik de achterklep niet meer open kan doen
Maar wel lekker de radio aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |