maar we leven eind week 13quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:53 schreef badboynova het volgende:
homefront is nu al uit geroepen tot beste game van week 12 ;')
hoe laat heb je trouwens les?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
JaKom je hem wel brengen dan? Heb nog geen papiertje
Vette motor man. Heb je die nog steeds?quote:
ohnee ik ga zo richting jou en dan kom eteren op mijn motorquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:56 schreef Rossdale het volgende:
Om 17:00 uur. En ik zet mijn gsm uit, dus je hoeft me niet te whatsapp'en
Primaquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ohnee ik ga zo richting jou en dan kom eteren op mijn motor
Hehe, toch ook SMG-fan aan het worden?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
Fuck die Sledge hammer.
PWS Diablo
[ afbeelding ]
Volgens mij bedoel je Nicklas.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe, toch ook SMG-fan aan het worden?
Long range is hij wel kut, krijg je echt niemand mee dood helaas. Maarja, flanken en van dichtbij afknallen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Nope.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nope.
GameMania is like: 'Yeah, you know, we krijgen hem morgen binnen.'
The day after:
Bozz and me are like: 'Yeah, you know, what the hell man, it's like, you are lying GameMania!'
The day after:
Michhas is like: 'Yeah man, fuck this shit you know, imma call them bitches and ask about our games.'
So then, GameMania is like: 'Yeah, you know, it's like, your games aren't here yet. '
And we're like: 'What the f mate, where my games at?'
So then, it's friday, and we're like: 'Let's call them again!'
GameMania is like: 'Yeah, i just called headquarters, and your games won't be here until next week.
So Bozz is like: 'Fuck them hoes, we're going to MediaMarkt!'
And Michhas is like: 'Aaaahw yeaaah! Tell 'em Bozz!'
Aahw yeah buddy, yeah!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nope.
The day after:
Bozz and me are like: 'Yeah, you know, what the hell man, it's like, you are lying GameMania!'
The day after:
Michhas is like: 'Yeah man, fuck this shit you know, imma call them bitches and ask about our games.'
So then, GameMania is like: 'Yeah, you know, it's like, your games aren't here yet. '
GameMania is like: 'Yeah, i just called headquarters, and your games won't be here until next week.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nope.
The day after:
The day after:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:10 schreef Bozz187 het volgende:
Nog anderhalf uur en dan racen en dan knallen en dan zat worden en dan miss nog meer knallen (maar die laatste is dan niet met jullie)
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:48 schreef Fsmxi het volgende:
Ook ik ase, blijf voorlopig nog zwarte operaties doen!
Ohja je komt uit drenthe! de pauper dorpen zijn daar immers bedachtquote:
Notquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kom jou een biertje brengen hoor, had ik beloofd.
Drenten, de oerpaupers!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ohja je komt uit drenthe! de pauper dorpen zijn daar immers bedacht
Zijn dat niet de Duitsers? Oh wacht.quote:
De trike uitvoering. Een driewielertje voor Rossdale zodat hij het goed kan leren.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:40 schreef Bozz187 het volgende:
HET IS WEEKEEEEEENNNNNNNDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!
zie fotoboek SV1000s aangepast.quote:
Natuurlijk kom ik hem brengenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
JaKom je hem wel brengen dan? Heb nog geen papiertje
THX, heb ik nog steeds maar maak gemiddeld denk ik minder dan 1000 km per jaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vette motor man. Heb je die nog steeds?
knikkeren of tikkertje?quote:
Dat zal best ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
zie fotoboek SV1000s aangepast.
[..]
Natuurlijk kom ik hem brengen
[..]
THX, heb ik nog steeds maar maak gemiddeld denk ik minder dan 1000 km per jaar(drukke baan
)
Wel een fantastisch ding om mee te rijden met een bak koppel.![]()
Wat is probleem? is het niet BO genoeg?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:27 schreef SoldMayor het volgende:
Okeeeeuj...
ik kom online, kijk naar wat er gespeeld wordt in me friendslist en wat zie ik...
homefront, homefront, homefront, homefront, homefront, homefront, homefront, homefront, homefront, homefront, homefront, homefront, homefront, homefront, homefront
wtf.
Volledig terecht!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:27 schreef SoldMayor het volgende:
Okeeeeuj...
ik kom online, kijk naar wat er gespeeld wordt in me friendslist en wat zie ik...
homefront, homefront, homefront, homefront, homefront, homefront, homefront, homefront, homefront, homefront, homefront, homefront, homefront, homefront, homefront
wtf.
Ik ga er heen rond 9 uur. Want dat afscheidsfeest is in cafe de schoof ofzo.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kheb nog geen idee maar ik schat rond 10 uur half 11
Moet jij niet homefront spelen vanavond?quote:
heb je fok op je mobiel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga er heen rond 9 uur. Want dat afscheidsfeest is in cafe de schoof ofzo.weet niet eens waar het zit.
Heb al een maand geen BO meer aangeraakt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Wat is probleem? is het niet BO genoeg?
Daarom homefrontquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:46 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb al een maand geen BO meer aangeraakt.
Wacht ik ff mee.quote:
Maar ik heb eik zo geen zin meer in COD.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou eerst als vat radioactief afval, maar dat was misluktquote:
Ene ene ene ene ene max payne.quote:
verkeerde topic?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:07 schreef fyah het volgende:
Medal of Honor gekocht, ding ligt nu al in de uitverkoop wegens slechte reviews voor de singeplayer. Maar de multiplayer is best vet, doorDICE
[ afbeelding ]
Als je een multiplayer van DICE wilt spelen moet je vooral niet MoH doen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:07 schreef fyah het volgende:
Medal of Honor gekocht, ding ligt nu al in de uitverkoop wegens slechte reviews voor de singeplayer. Maar de multiplayer is best vet, doorDICE
[ afbeelding ]
Ik doe BC2 nog bijna dagelijksquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Als je een multiplayer van DICE wilt spelen moet je vooral niet MoH doen.
Echt doen dan BC2.
Yep Arica Harbor is ook een van mij favorieten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:36 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik doe BC2 nog bijna dagelijksRush op Arica Harbor
Ik heb er 2 jaar als zaterdagpostbode gewerkt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:45 schreef KoningStoma het volgende:
Ja.(ik heb bij de tnt gewerkt als vakantiewerk
)
Ik had 3.5 wijken. Ongeveer 9 uurtjes.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:52 schreef KoningStoma het volgende:
Voor 2 a 3 uur per dag is het niet zo'n punt.
Fyah gekke belg van me. Dacht dat je dood was man.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:07 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
You are a brother, trapped in a white body hommie peace out.quote:
Daarom ben ik hier ook de black princequote:Op zaterdag 2 april 2011 10:27 schreef KoningStoma het volgende:
Je begrijpt toch wel dat het aantal negroïde individuen zeer laag is in deze regionen van het forum.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
Daarom ben ik hier ook de black prince
Doe dan the dark knight. Dat is tenminste nog badass.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
Daarom ben ik hier ook de black prince
The dark knight and the deadly kluts knie van Michasquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Doe dan the dark knight. Dat is tenminste nog badass.
[ afbeelding ]
En dan is er meteen een passende rol voor michhas:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:38 schreef badboynova het volgende:
[..]
The dark knight and the deadly kluts knie van Michas
Jokerquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:35 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Doe dan the dark knight. Dat is tenminste nog badass.
[ afbeelding ]
En dan is er meteen een passende rol voor michhas:
[ afbeelding ]
Some men just wanna see the world burn.quote:
Mensen die niet moeten studeren op dit moment.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:21 schreef Bozz187 het volgende:
Minder fokken meer buiten chillen en van de dijken kletteren!
Groetjes vanuit de mac te duiven
Heeeerlijk!quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:49 schreef kutkabouter het volgende:
Sick lekker weer in ons aller Brabant!
en als een volkswagen kever je raakt dan kan je ook dood gaanquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:14 schreef KoningStoma het volgende:
Het schijnt dat je dood kan gaan als er een bepaalde kever tegen je keel aan vliegt tijdens het motorrijden.
Volgens mij is dat ook de grap?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en als een volkswagen kever je raakt dan kan je ook dood gaan
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:19 schreef KoningStoma het volgende:
Ja, als je zo'n kever tegenkomt ook ja.
Maar serieus. Een echte kever, als in insect. Was bij mythbusters.
Als je een van de zwaarste kevers tegen je keel krijgt zwelt ie op en stik je.
Wat een mormel, jesusquote:Op zaterdag 2 april 2011 15:32 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is waarschijnlijk ongeveer net zo zwaar als een golfbal ofzo. Kan je best dood aan gaan als dat met 120 150 km/h tegen je keel aan komt.
De capibara onder de kevers.quote:
Zo, die gaat wel even los vanaf 2.00quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:18 schreef Frankii het volgende:
DE KOFFIE WAS UP, SO WE WENT TO THE CLUB.
Goeie parteehquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:18 schreef Frankii het volgende:
Hehehe, ondanks dat hij echt heel erg dom is, istie stiekem best geinigquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:18 schreef Frankii het volgende:
Is dat scherm alles of hangt er nog een kast aan?quote:
Dat scherm is alles.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Is dat scherm alles of hangt er nog een kast aan?
Nice hoor.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat scherm is alles.In de winkel viel de grootte best mee, nu hij op het bureau staat niceee.
Vond ik ook.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehehe, ondanks dat hij echt heel erg dom is, istie stiekem best geinig
Ik probeerde laatst nog dibs op je te krijgen maar laster deniedquote:Op zaterdag 2 april 2011 08:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Fyah gekke belg van me. Dacht dat je dood was man.
Las moet zich nergens mee bemoeien.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:48 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik probeerde laatst nog dibs op je te krijgen maar laster denied
Daar dacht je gisteren wel anders overquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Las moet zich nergens mee bemoeien.
Toen was de situatie ook wel heel anders he.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar dacht je gisteren wel anders over
Had je ruzie in de club?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar dacht je gisteren wel anders over
Het zou toch kunnen.quote:
Vanavond niet meer, kan niet meer lopen op mijn poten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ga je vanaaf nog stappen of ga je van je nieuwe pc genieten
ook niet een leuke tipsy vriendinnetje?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Vanavond niet meer, kan niet meer lopen op mijn poten.volgende week ga ik wel. Dit keer zonder dronken aanhang.
Hmm, ik zal eens kijken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ook niet een leuke tipsy vriendinnetje?
Teun dat is een verlaat 1 april grapje toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:22 schreef KneusTeun het volgende:
Volgende week ff naar de tattoo boer!
Wil deze: [ afbeelding ]
op me hakken
Nope helaas nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Teun dat is een verlaat 1 april grapje toch?
Maar dan laat je het logo toch niet op je zetten? Laatst had je het er nog over dat je echt iets origineels wou.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nope helaas nietik ben een behoorlijk adidas head met een ruime collecte!
Ik wil inderdaad nog een hele grote met familie wapen etc. op me romp op de zijkant. Maar mijn vriendin gaat volgende week afspraak voor de sleeve doen, dus kan ik nie achterblijven natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar dan laat je het logo toch niet op je zetten? Laatst had je het er nog over dat je echt iets origineels wou.En begrijp me niet verkeerd, het is en blijft jou keuze natuurlijk maar ik zou dit echt niet overwegen.
En een draak en een tijger op je rug met een adelaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wil inderdaad nog een hele grote met familie wapen etc. op me romp op de zijkant. Maar mijn vriendin gaat volgende week afspraak voor de sleeve doen, dus kan ik nie achterblijven natuurlijk.
Ja maar neem dan niet zo'n overhaaste beslissing om zo'n afschuwelijk logo op je te zetten. Laat dan dat familiewapen mooi uittekenen tot iets wat je echt mooi vind.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wil inderdaad nog een hele grote met familie wapen etc. op me romp op de zijkant. Maar mijn vriendin gaat volgende week afspraak voor de sleeve doen, dus kan ik nie achterblijven natuurlijk.
wat heb je laten zetten?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar neem dan niet zo'n overhaaste beslissing om zo'n afschuwelijk logo op je te zetten. Laat dan dat familiewapen mooi uittekenen tot iets wat je echt mooi vind.Ik heb mijn tattoo ook laten zetten doordat ik een week van te voren te horen kreeg dat ik hem voor mijn verjaardag kreeg en zo overhaast wat besloten heb en nu heb ik er spijt van.
Initialen in mijn nek. Hij is helemaal niet lelijk, en mooi gezet. Maar achteraf kei spijt er van gehad. Want had zoveel ideeën in mijn hoofd. En ipv dat ik er rustig over na denk en echt iets laat ontwerpen wat ik mooi vind heb ik iets laten zetten waar ik achteraf van denk waarom toch? En echt dat voelt best klote ..quote:
Shit happensquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Initialen in mijn nek. Hij is helemaal niet lelijk, en mooi gezet. Maar achteraf kei spijt er van gehad. Want had zoveel ideeën in mijn hoofd. En ipv dat ik er rustig over na denk en echt iets laat ontwerpen wat ik mooi vind heb ik iets laten zetten waar ik achteraf van denk waarom toch? En echt dat voelt best klote ..
Ja doe dat alsjeblieft, want anders krijg je echt spijt. Vooral op een zichtbare plek. Het is dat bij mij mijn haren ervoor hangen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:38 schreef KneusTeun het volgende:
Dat is jammer ja, ik ga ook nog wel ff rustig denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Ik ga niet naar de shop, de kerel waar me vriendin heengaat is gestopt met de shop, doet nu alleen nog bij vaste klanten op afspraak thuis.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja doe dat alsjeblieft, want anders krijg je echt spijt. Vooral op een zichtbare plek. Het is dat bij mij mijn haren ervoor hangen.Ga anders naar een tattooshop en leg uit wat jij in gedachten heb, ze kunnen je goed helpen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:41 schreef tliciouz het volgende:
Dit is hem overigens ..Ik vind hem wel mooi daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
Ah chill. En ken je niemand die goed kan tekenen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de shop, de kerel waar me vriendin heengaat is gestopt met de shop, doet nu alleen nog bij vaste klanten op afspraak thuis.
Genoeg, maar mijn "masterpiece" moet gewoon helemaal perfect en wil ik door rah crawford zelf laten tekenen, heb al contact gehad en dat kost me ongeveer 200 dollar...quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah chill. En ken je niemand die goed kan tekenen?
Maar laat die tat dan niet zetten en doe het geld dan apart zetten voor iets wat je echt graag wil.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Genoeg, maar mijn "masterpiece" moet gewoon helemaal perfect en wil ik door rah crawford zelf laten tekenen, heb al contact gehad en dat kost me ongeveer 200 dollar...dus ff keer sparen.
Ik vond gister nog een blikje Grolsch onder in de kast. (nog goed tot mei!) Die heb ik vlot in de koekkast gedaan en die gaat zo mijn buik inquote:
Vind je je rug of iets dergelijks niet een betere plek voor zo'n masterpiece? Om eerlijk te zijn lijkt me om zoiets belangrijks voor je op je enkels te doen een beetje schraal.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Genoeg, maar mijn "masterpiece" moet gewoon helemaal perfect en wil ik door rah crawford zelf laten tekenen, heb al contact gehad en dat kost me ongeveer 200 dollar...dus ff keer sparen.
Hij wou dat juist op zijn romp.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:38 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Vind je je rug of iets dergelijks niet een betere plek voor zo'n masterpiece? Om eerlijk te zijn lijkt me om zoiets belangrijks voor je op je enkels te doen een beetje schraal.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:41 schreef tliciouz het volgende:
Dit is hem overigens ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sta me toe
graag verwijderen
precies. Op de zijkant van me romp inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij wou dat juist op zijn romp.Dat logo op zijn voet.
Oke, dat wist ik niet. Dan heb ik niks gezegd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
precies. Op de zijkant van me romp inderdaad.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik trek net mn verloren blikje Grolsch open
Morgen om 7 uur weer tentamens leren, dus nee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:29 schreef Frankii het volgende:
Mn maten willen thuis zitten omdat we gister al zijn uitgegaan.![]()
Ga jij de stad nog in kk?
Nee hoor. Ik vond het gewoon grappig.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Jij had hem liever overdatum zien gaan! Heiden!
Op zondag om half 8 uit bed, dat is pas uitzonderlijk.quote:Op zondag 3 april 2011 01:27 schreef Frankii het volgende:
Om half 2 naar bed op een zaterdag. Das toch vrij uitzonderlijk.
Dan zit ik al te werkenquote:Op zondag 3 april 2011 01:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Op zondag om half 8 uit bed, dat is pas uitzonderlijk.
Mooiste wat er isquote:Op zondag 3 april 2011 04:44 schreef Parvus het volgende:
fucking de weg kwijt en gewoon lekker bo spelen jwtz
Heb je weer aangepapt met een 34 jarige?quote:Op zondag 3 april 2011 03:18 schreef Bozz187 het volgende:
Wat is motorrijden en bezitten toch chill weer eem nummer rijker
Jij bent er vroeg bij!quote:Op zondag 3 april 2011 08:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je weer aangepapt met een 34 jarige?
Hier bewolkt, en blijkbaar heeft het al geregend en gaat dat het ook de hele dag doen.quote:
Het is inderdaad wel smerig vochtig buitenquote:Op zondag 3 april 2011 09:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier bewolkt, en blijkbaar heeft het al geregend en gaat dat het ook de hele dag doen.
Ben jij de oudjes weer aan het vermaken?quote:Op zondag 3 april 2011 09:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel smerig vochtig buiten
Het is inderdaad weer zover, nog niet veel aan de hand eigenlijk... de eerste bejaarden komen nu al wel voorzichtig langslopen om te kijken of ze een praatje kunnen maken, maar ik doe nog even alsof ik heel erg druk ben icm een chagrijnig gezicht...quote:Op zondag 3 april 2011 09:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ben jij de oudjes weer aan het vermaken?
quote:Op zondag 3 april 2011 09:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is inderdaad weer zover, nog niet veel aan de hand eigenlijk... de eerste bejaarden komen nu al wel voorzichtig langslopen om te kijken of ze een praatje kunnen maken, maar ik doe nog even alsof ik heel erg druk ben icm een chagrijnig gezicht...
Het is vermoeiend om gesprekken te voeren met bejaarden. Mede omdat je eigenlijk geacht wordt om alleen maar te luisteren. En ik ben nu nog te druk bezig met koffie drinken.quote:
Gewoon in algemene richting kijken en af en toe ja knikkenquote:Op zondag 3 april 2011 10:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is vermoeiend om gesprekken te voeren met bejaarden. Mede omdat je eigenlijk geacht wordt om alleen maar te luisteren. En ik ben nu nog te druk bezig met koffie drinken.
Ik ken het. En het gaat altijd over hetzelfde.quote:Op zondag 3 april 2011 10:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is vermoeiend om gesprekken te voeren met bejaarden. Mede omdat je eigenlijk geacht wordt om alleen maar te luisteren. En ik ben nu nog te druk bezig met koffie drinken.
quote:Op zondag 3 april 2011 10:18 schreef kutkabouter het volgende:
Had ik deze al gepost?
Aw yeah, clubbin yeah!
Like a bozz.quote:Op zondag 3 april 2011 03:18 schreef Bozz187 het volgende:
Wat is motorrijden en bezitten toch chill weer eem nummer rijker
haha nee, ben d'r wel tegen gekomen maar nee. Heb met andere chicks lopen aanpappenquote:Op zondag 3 april 2011 08:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je weer aangepapt met een 34 jarige?
Klopt.quote:
Ah.quote:Op zondag 3 april 2011 09:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is inderdaad weer zover, nog niet veel aan de hand eigenlijk... de eerste bejaarden komen nu al wel voorzichtig langslopen om te kijken of ze een praatje kunnen maken, maar ik doe nog even alsof ik heel erg druk ben icm een chagrijnig gezicht...
Nice. Is ze knap? Zo ja, hyves posten!quote:Op zondag 3 april 2011 10:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha nee, ben d'r wel tegen gekomen maar nee. Heb met andere chicks lopen aanpappen
Wat doe je ineens in Leiden dan? Is Brabant niet meer goed genoeg voor je?quote:Op zondag 3 april 2011 11:17 schreef Rossdale het volgende:
Mooi weer hier in leiden. alleen niets te eten hier dus zo maar eens de stad in op zoek naar brunch
De beste strategie als het even niet uitkomt inderdaad. Anderszijds is het af en toe wel leuk om even 5 minuten kletsen. Ik zit hier toch 7,5 uur niks te doen, en je maakt sommigen echt blij ermeequote:Op zondag 3 april 2011 10:18 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Gewoon in algemene richting kijken en af en toe ja knikken
quote:Op zondag 3 april 2011 11:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De beste strategie als het even niet uitkomt inderdaad. Anderszijds is het af en toe wel leuk om even 5 minuten kletsen. Ik zit hier toch 7,5 uur niks te doen, en je maakt sommigen echt blij ermee![]()
Alleen zijn sommige bejaarden echt doelgericht op zoek naar iets om over te klagen. Die lopen hier de hele tijd rondjes op zoek naar iets, en als ze het gevonden hebben komen ze bij mij 10 minuten lang zeiken hoe erg het allemaal wel is.
Gemiddelde conversatie:
Bejaarde: "Ja meneer, heeft U dat papiertje op de grond gezien? Dat kan toch echt niet! En het is al jaren zo dat alles achteruit gaat en blablablablablabla jeugd van tegenwoordig blablabla rommel blablabla vroeger blabla geen normen en waarden blablabla respectloos ratelblablablaratel taxi altijd te laat hup en zo bladiebla en dan zal ik je nog eens vertellen van mijn overleden man theo, die hield alles netjes bladiebla....
PierreTT: *slurp*Hmmm.. inderdaad... het is wat... nounou... *slurp*
Precies. Ik krijg echt zin om weer eens door de weeks 's avonds te werken, dan heb je bezopen bejaardenquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 11:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 april 2011 11:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Ik krijg echt zin om weer eens door de weeks 's avonds te werken, dan heb je bezopen bejaarden
Serieus! Sommigen van die gasten kunnen zo aanschuiven bij de tuesday boozeday... komen ze op dinsdag om half 11 binnen, compleet naar de klote...quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 11:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Serieus! Sommigen van die gasten kunnen zo aanschuiven bij de tuesday boozeday... komen ze op dinsdag om half 11 binnen, compleet naar de klote...
"Jaaaaaa wasj gesjellig in cafe hoor, nounounou... hooooo daar gaat mijn stok hihihihoehoe... Fred, waar isj mijn rollator hihihohohoeeee"
Hilariteit alom. Zeker als ze dan gaan proberen de zusters te versieren
Haha zo herkenbaar.quote:Op zondag 3 april 2011 11:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De beste strategie als het even niet uitkomt inderdaad. Anderszijds is het af en toe wel leuk om even 5 minuten kletsen. Ik zit hier toch 7,5 uur niks te doen, en je maakt sommigen echt blij ermee![]()
Alleen zijn sommige bejaarden echt doelgericht op zoek naar iets om over te klagen. Die lopen hier de hele tijd rondjes op zoek naar iets, en als ze het gevonden hebben komen ze bij mij 10 minuten lang zeiken hoe erg het allemaal wel is.
Gemiddelde conversatie:
Bejaarde: "Ja meneer, heeft U dat papiertje op de grond gezien? Dat kan toch echt niet! En het is al jaren zo dat alles achteruit gaat en blablablablablabla jeugd van tegenwoordig blablabla rommel blablabla vroeger blabla geen normen en waarden blablabla respectloos ratelblablablaratel taxi altijd te laat hup en zo bladiebla en dan zal ik je nog eens vertellen van mijn overleden man theo, die hield alles netjes bladiebla....
Ik zou echt stuk gaan daar achter die balie als er dronken bejaarden binnenkomen.quote:
Precies. Dronken bejaarden zijn echt prachtigquote:Op zondag 3 april 2011 11:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ik zou echt stuk gaan daar achter die balie als er dronken bejaarden binnenkomen.
Kan je nagaan.quote:
Dat lijkt me ook inderdaad.quote:Op zondag 3 april 2011 12:26 schreef KneusTeun het volgende:
Dat doet ze zelf niet... dat wordt voor haar bepaald.
Als ik er zo dik voor betaald kreeg zou ik het ook doen. Niks vreemds aan.quote:Op zondag 3 april 2011 12:28 schreef kutkabouter het volgende:
Kromme wereld leven we in als ze niet zelf mag weten hoe ze eruit ziet.
Hier al 1.quote:Op zondag 3 april 2011 12:32 schreef KneusTeun het volgende:
Hoeveel mensen hebben hier ook wel geen werk kleding.
Ja oke, daar zit iets in, maar ik blijf het een beetje kansloos vinden.quote:Op zondag 3 april 2011 12:32 schreef KneusTeun het volgende:
Hoeveel mensen hebben hier ook wel geen werk kleding.
Ik vind ook wel eens iets kansloos, maar dan gebeurt het ookquote:Op zondag 3 april 2011 12:37 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja oke, daar zit iets in, maar ik blijf het een beetje kansloos vinden.
Als je router geen geintegreerde antenne heeft kun je er grotere antennes voor kopen, maar geen idee of dat ook echt werkt.quote:Op zondag 3 april 2011 13:33 schreef KneusTeun het volgende:
Wie is hier technisch? ik heb een probleem, ik heb mijn studiekamer klaar en nu heb ik daar mijn iMAC neergezet, helaas komt mijn wifi niet zo ver... is er iets dat echt een motherfucking laserbeam of wifi kan sturen
Dat is misschien wel de oplossing, stomme is namelijk dat ik de wifi wel kan zien, maar het net te slecht is om te gebruiken. Tenzij ik de computer 30cm verplaats.quote:Op zondag 3 april 2011 13:35 schreef Frankii het volgende:
[..]
Als je router geen geintegreerde antenne heeft kun je er grotere antennes voor kopen, maar geen idee of dat ook echt werkt.
http://www.mediacool.nl/konig-wifi-antenne-p-1503.html
En als je nou je standaard wifi usb-ontvanger verlengt met een usb-kabel zodat je hem wat verder van je pc kan leggen? Of werkt zoiets niet?quote:Op zondag 3 april 2011 13:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is misschien wel de oplossing, stomme is namelijk dat ik de wifi wel kan zien, maar het net te slecht is om te gebruiken. Tenzij ik de computer 30cm verplaats.
We zijn nu een weekendje in het huis van mijn vriendin. De huurders zijn er net uit. dus wel leuk om weer eens in leiden te zijnquote:Op zondag 3 april 2011 11:26 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat doe je ineens in Leiden dan? Is Brabant niet meer goed genoeg voor je?
Ik had laatst een filmpje gezien van een gast, die een plaat in de vorm van een soort hoekige schotel had gemaakt van aluminiumfolie, en die had hij achter z'n router gedaan. Hierdoor ging heel z'n wifi naar een kant zeg maar. Als je het maar in 1 ruimte nodig hebt, kan je dat wel proberen. Geen idee of dat filmpje een hoax was of niet, trouwens.quote:Op zondag 3 april 2011 13:33 schreef KneusTeun het volgende:
Wie is hier technisch? ik heb een probleem, ik heb mijn studiekamer klaar en nu heb ik daar mijn iMAC neergezet, helaas komt mijn wifi niet zo ver... is er iets dat echt een motherfucking laserbeam of wifi kan sturen
Aah oke, jouw vriendin woont zeker bij jou en verhuurde haar eigen huis, heb ik dat goed?quote:Op zondag 3 april 2011 14:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
We zijn nu een weekendje in het huis van mijn vriendin. De huurders zijn er net uit. dus wel leuk om weer eens in leiden te zijn
van die oude miep weet ik de naam niet meer en van de andere is te veel werk om alles op te zoekenquote:Op zondag 3 april 2011 11:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nice. Is ze knap? Zo ja, hyves posten!
quote:Op zondag 3 april 2011 16:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
van die oude miep weet ik de naam niet meer en van de andere is te veel werk om alles op te zoeken
yup goed gevonden man thnx!quote:Op zondag 3 april 2011 20:12 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was dit haar, bozz?
Mooi tochquote:Op maandag 4 april 2011 09:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Om half 5 wakker worden en niet meer kunnen slapen
Nou, ik slaap nu zo'n 12-16 uur per 24 uur, dus geheid dat ik straks nog wel even in slaap valquote:
Of je gaat gewoon Homefront uitspelen.quote:Op maandag 4 april 2011 09:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nou, ik slaap nu zo'n 12-16 uur per 24 uur, dus geheid dat ik straks nog wel even in slaap val
Bijna iedereen is Homefrontin.quote:Op maandag 4 april 2011 09:45 schreef dreamzk het volgende:
Druk weekendje gehad, geen zin om terug te lezen. Nog wat denderends gebeurd?
Yeah.quote:Op maandag 4 april 2011 10:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond heb ik de hele avond vrij voor Homefront
Daar ben ik wel bijquote:Op maandag 4 april 2011 10:52 schreef SoldMayor het volgende:
Ga we dan ook over tijdje met ze alle BF3 spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |