Dat zijn de enige twee die het programma een beetje leuk maken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:29 schreef psv-gomes het volgende:
zo eindelijk jennifer opgerot...
volgende week jenna of linsey ( hoop ik dan)
Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:04 schreef Saninl het volgende:
Tering rltgemist,
waarom kan ik weer eens een aflevering niet terugkijken?
hij doet het alweerquote:
Dilara klopt niet helemaal. Te kleine oogjes die net iets te dicht bij elkaar staan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:08 schreef MMaRsu het volgende:
De enige die echt knap is trouwens is Dilara
Jenna moet lekker zo vaak blijven zonnebanken, dan kan ze later haar geliefde woordje in een hele andere context gebruiken. Ik vind haar zo smerig. De SOA's druipen van d'r onsympathieke smoel.quote:
Ze is geadopteerd. Vraag me niet uit welk land, want ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:26 schreef zoem het volgende:
Waar zijn de ouders van Meron? Of zou ze geadopteerd zijn...
Ja, ze zei dat ze zich in een verkeerd lichaam voelde. Maar volgens mij snapte ze de betekenis niet en bedoelde ze gewoon dat het net 'leek' alsof ze een vent was, qua gedrag enzo.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef Madame_Paon het volgende:
@Lindgren: Volgens mij heeft Yosie in de eerste week echt gezegd dat ze zich een jongen in een meisjeslichaam voelt.
Ik vind ook dat ze een SOA kop heeft. Gatver wat een viezequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:55 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Jenna moet lekker zo vaak blijven zonnebanken, dan kan ze later haar geliefde woordje in een hele andere context gebruiken. Ik vind haar zo smerig. De SOA's druipen van d'r onsympathieke smoel.
VAN WIE?quote:
Yosie was vandaag bij Rondom 10, zag er een stuk beter uit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
Aan tafel of bij officiële opdrachten gedragen ze zich wel ja.
Maar gezien de winnaressen van andere seizoenen, zullen die veranderingen niet blijvend zijn.
Wel leuke tv.
moeite waard om terugtekijken?quote:Op zondag 3 april 2011 00:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yosie was vandaag bij Rondom 10, zag er een stuk beter uit.
het ging over comazuipen onder jongeren, ze zei soms wel slimme dingen.quote:
Nee inderdaad, zij heeft het wel echt in zich zitten. Heeft alleen beetje begeleiding nodig eigenlijk.quote:
Je hoeft niet zo te schreeuwen, hoor.quote:
Snap dat dan: onverschilligheid is coolquote:Op zondag 3 april 2011 01:14 schreef psychosomatic het volgende:
Ik snap niet dat bepaalde figuren niet wat meer hun best doen. Een baan, auto en ¤15.000 staan op het spel.
Misschien zit het vooruitzicht op een baan sommigen wel dwars...quote:Op zondag 3 april 2011 13:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Snap dat dan: onverschilligheid is cool
Jawel.quote:Op zondag 3 april 2011 12:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen, hoor.
quote:Op zondag 3 april 2011 13:43 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Misschien zit het vooruitzicht op een baan sommigen wel dwars...
En waarom dan wel?quote:
Sowieso Jenna, je zag haar er instappen enzo.quote:Op zondag 3 april 2011 22:04 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Volgens mij van jenna, linsey heeft grotere
Gefrustreerd enzoquote:
Ja baas.quote:
Ik was toen nog aan het afwassenquote:Op maandag 4 april 2011 20:01 schreef zoem het volgende:
Ik zag tieten en een piemel in het voorstukje
Die komen waarschijnlijk toch pas in de uitzending van vrijdagquote:Op maandag 4 april 2011 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik was toen nog aan het afwassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |