quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
HAHAHAHA 1 APRIL
Ik ben weg, hopelijk op tijd voor het laatste stukje SNUF.![]()
Jij negert mij op msnquote:
Succes daarmee.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:45 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga naar mijn werk, ik ga mijn ontslag indienen!
En nee, dat is geen 1 april grap.
Mijn baas is een hufter
NIet vergeten op zijn bureau te schijten hequote:Op vrijdag 1 april 2011 09:45 schreef Monopoly het volgende:
Mijn baas is een hufter
Mooi kom je daarna naar Emmen om mij te helpen met mn bed in elkaar zettenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:45 schreef Monopoly het volgende:
Mijn baas is een hufter
ZEG DAT NOU NIET!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
NIet vergeten op zijn bureau te schijten he
Slapenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi kom je daarna naar Emmen om mij te helpen met mn bed in elkaar zetten![]()
En uittesten
Ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ZEG DAT NOU NIET!!
Hij doet het gerust
Nee dat heb ik al gedaanquote:
Baas: "Hallon Mono, wat is er?"quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:45 schreef Monopoly het volgende:
Mijn baas is een hufter
So? In bed is prettig.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo afgezaagd om het in bed te doen.
Er zijn nog zoveel andere plekken te verzinnen.
Balkonquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Strand, bos, lift, allemaal prima te doen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bar, biljart, de mogelijkheden zijn eindeloos.
Ik heb Hups haar lach vast opgewarmd voor je.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:54 schreef djkoelkast het volgende:
De uitzending gaat vandaag niet door. Toch wel.
Oh heerlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb Hups haar lach vast opgewarmd voor je.
Evil kreng ben je!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb Hups haar lach vast opgewarmd voor je.
Het is een nieuw bed, die moet ingewijd worden op de juiste manier.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heeft er nooit in gestaanquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wilde hem aanvragen maar hij staat niet meer in draakje
Ik ben het daar niet zo mee eensquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
1 april garpje natuurlijk, Ez is hartstikke schattig
Wellus. Gisteren stond ie erinquote:
Kom kom, jij bent een grote meid, jij kunt best winnen van het 14-jarige Ezeje.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet zo mee eens![]()
Hij pest mij !
Ja als je er dan doorheen zakt kun je hem nog terugbrengenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is een nieuw bed, die moet ingewijd worden op de juiste manier.
KEIHARDE RUIGE VUIGE NEUCKSECKS!!
Hij is heul sterk hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kom kom, jij bent een grote meid, jij kunt best winnen van het 14-jarige Ezeje.
Jij snapt hemquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja als je er dan doorheen zakt kun je hem nog terugbrengen
Echt nietquote:
Thnx ik ga kijkenquote:
Ik verheug me er nu al op, 1 april en zoquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wel dus, kijk maar
[..]
Gelukkig krijgen we koelkast nu
1 April grappen met Huppel en Koelkastquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik verheug me er nu al op, 1 april en zo
Alsof zij bepaalt wat goede muziek is, nee goede argumenten echt ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wel dus, kijk maar
[..]
Gelukkig krijgen we koelkast nu
Ja, prachtigquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
1 April grappen met Huppel en Koelkast [ afbeelding ]
Zij bepaalt idd wat goede muziek isquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alsof zij bepaalt wat goede muziek is, nee goede argumenten echt ja.
Ik ben nog steeds bangquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik verheug me er nu al op, 1 april en zo
Tuurlijk bepaal ik dat!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alsof zij bepaalt wat goede muziek is, nee goede argumenten echt ja.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zij bepaalt idd wat goede muziek is![]()
quote:
Rap is geen muziek. En je mist een 't'quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jouw mening telt niet meer sinds je rap kut vind.
Ja hoi. Wat kan ik verder doen aan die UI? En het gebash in de fobo's?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb het hier ook keihard aangezet in het huis van een vriend.
1 APRIL??quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
jij bent zo grappig
ik herken ook een beetje mezelf, alleen dan met andere muziek
Duits is bij voorbaat mutebaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:05 schreef djkoelkast het volgende:
Toon, jij wilde goede tekst, nu heb je goede tekst ga je muten.
Iemand met een andere smaak. Al vind ik Eminem wel goed.quote:
Duits is een bazentaal!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Duits is bij voorbaat mutebaar
En danquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Duits is een bazentaal!
Nog 30 sec (+ evt vertraging)
ik zit mobiel, voor fobo sowieso naar pir pmen, dan krijgt ze daar een ban. Ik heb het hier in 1 topic weggehaald, is het nog meer? Dan kom ik wel naar een pcquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hoi. Wat kan ik verder doen aan die UI? En het gebash in de fobo's?
Em is ook goed.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iemand met een andere smaak. Al vind ik Eminem wel goed.
Ik weet niet. Ik werd erop gewezen in de chat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik zit mobiel, voor fobo sowieso naar pir pmen, dan krijgt ze daar een ban. Ik heb het hier in 1 topic weggehaald, is het nog meer? Dan kom ik wel naar een pc
Mja, ik vind de rap van tegenwoordig echt verschrikkelijk. Dat is ook een reden dat ik niet naar oud werk ga zoeken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Em is ook goed.
1 van de beste die er nu rondloopt.
Maar vooral oldschool rap is gewoon goed.
Eminem heeft alleen een zeikerige snerpstem.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Em is ook goed.
1 van de beste die er nu rondloopt.
Maar vooral oldschool rap is gewoon goed.
Linkjequote:Op vrijdag 1 april 2011 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik werd erop gewezen in de chat.
Pir heb ik al pm gestuurd.
Echt overduidelijk dat die griet door penersbaard geneukt wil worden. Sneu wel
Ik heb dan wel liever Engestalige rap dan Nederlandsequote:Op vrijdag 1 april 2011 10:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eminem heeft alleen een zeikerige snerpstem.
Sowieso is Engelstalige rap kut
Voor wie wil: vervang "is" voor "ik vind".
Is ook heel slecht hoor. Franse rap had ik het meer over. Ik ga je laten horenquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb dan wel liever Engestalige rap dan Nederlandse
Dat "Nederlandse" is echt beschaamend_____
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is ook heel slecht hoor. Franse rap had ik het meer over. Ik ga je laten horen
Maar zijn lyrics zijn ontzettend sterk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eminem heeft alleen een zeikerige snerpstem.
Sowieso is Engelstalige rap kut
Voor wie wil: vervang "is" voor "ik vind".
Ik sta open, maar er gebeurt niks. Now what?quote:
Ik kan geen Frans, dus dan valt het belangrijkste punt voor mij in Rap weg, namelijk de betekenis van de lyrics.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Is ook heel slecht hoor. Franse rap had ik het meer over. Ik ga je laten horen
Ja sterke lyrics. How can you breastfeed me mom, you ain't got no tits.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar zijn lyrics zijn ontzettend sterk.
Engelstalige rap kut![]()
Er is geen 1 nederlandse rapper die ook maar in de buurt komt van het niveau van bepaalde amerikaanse rappers.
Dit dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan geen Frans, dus dan valt het belangrijkste punt voor mij in Rap weg, namelijk de betekenis van de lyrics.
Daarom heb ik ook vrij weinig met hedendaagse rap, gaat alleen maar over bitches en wagens
Hij heeft ook wel andere nummers gemaakt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja sterke lyrics. How can you breastfeed me mom, you ain't got no tits.
Er is maar 1 NL rapper met enig niveau en dat is Extince. Die rapt echt een verhaal.
Geen idee. Het is wel overduidelijk een meelopertjequote:
Mja. Maar, wat doet ze verkeerd dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Het is wel overduidelijk een meelopertje
Brainpower is echt diep triestquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel andere nummers gemaakt.
Zijn teksten zitten technisch gewoon heel goed in elkaar.
Extince is wel goed, Brain heeft ook skills.
Lange Frans zou heel goed kunnen zijn als die niet alleen maar commercieel zou willen scoren.
Mij bashen!quote:
Je bent een schat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:17 schreef Myraela het volgende:
Mop, heb het gemeld van alles, als je het in een topic nog eens ziet even een TR doen, dan haal ik het weg, meer kan ik even niet doen. Nu weer terug mobiel.
Wij blanke negers hebben het zwaar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Brainpower is echt diep triestDenkt dat 'ie een neger is.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:45 schreef Monopoly het volgende:
Mijn baas is een hufter
Steen is gewoon een koning, dikke beats en goede teksten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:18 schreef Watertornado het volgende:
De fijnste beats komen weg bij de nummers van Steen, zeker ook omdat zijn tekste fonetisch héél erg sterk zijn. Maar dat interesseert veel mensen dan weer niets.
Def P is natuurlijk een echte rijmkunstenaar en tevens baas.
+1quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:18 schreef Watertornado het volgende:
De fijnste beats komen weg bij de nummers van Steen, zeker ook omdat zijn tekste fonetisch héél erg sterk zijn. Maar dat interesseert veel mensen dan weer niets.
Def P is natuurlijk een echte rijmkunstenaar en tevens baas.
Haar fobo, penisbaard zn fobo, haar UIquote:
Ik heb alleen de foto bekeken en ben toen afgehaaktquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haar fobo, penisbaard zn fobo, haar UI
Osdorpquote:
Trouwen?quote:
Ik met zo'n chocofourrékoek. Maar ik heb gelukkig chipsfrietjes mee.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb ontbeten met een mini gevulde koek. Er is geen brood
Dat dus. Ik wacht tot Ez tosti gaat maken voor mequote:
Ik moet werken en daarna heb ik een verjaardag. Gaat niet lukken dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:22 schreef Pizzalucht het volgende:
Jullie gaan vanavond wel luisteren naar sharr en ik he?
Doe stoer en ga naar de winkel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Neem een laptop meequote:Op vrijdag 1 april 2011 10:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik moet werken en daarna heb ik een verjaardag. Gaat niet lukken dus
Een tosti is wel een goed idee, stuur Ez even deze kant op.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dus. Ik wacht tot Ez tosti gaat maken voor me
Varkensdarm? Pa gebruikte altijd schaap.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag al, varkensdarm ophalen om worst te maken
Ja dag hij moet eerst deze kant opquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een tosti is wel een goed idee, stuur Ez even deze kant op.
Ik ga muffins makenquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag al, varkensdarm ophalen om worst te maken
Nee.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:22 schreef Pizzalucht het volgende:
Jullie gaan vanavond wel luisteren naar sharr en ik he?
er zou iemand hier wentelteefjes komen maken, maar ze is er nog niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh dus ik moet maar verhongeren?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dag hij moet eerst deze kant op
Je bent te laat!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:25 schreef dekkered het volgende:
is huppel al geweest? of ben ik op tijd?
Nee hoorquote:
Klootzak!quote:
quote:
Ik zit te skypen met Bartquote:
zoiets ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Trouwen?
Hey chick jij rijdt toch met driepink mee? Weet je wie nog meer? Ez en ik weten het niet meer.
Jij, nick, mono, klono, sharr toch?
Vader waardeert grap niet ! [filmpje]quote:
Die zijn er niet meer (filmpjes en foto'squote:Op vrijdag 1 april 2011 10:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vader waardeert grap niet ! [filmpje]
Vader waardeert grap niet ! [filmpje] #2
Toch is het het topicquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:31 schreef dekkered het volgende:
[..]
Die zijn er niet meer (filmpjes en foto's)
Ik vraag wel aan SSB of hij toevallig nog wat heeft staanquote:
Ja echt hequote:
Oh joyquote:
Als je ziet hoeveel fok relaties er zijn, of zijn geweest dan vind ik dat niet vreemd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:37 schreef dekkered het volgende:
Ik ken 2 fokkers die getrouwd zijn dus dat gaat wel hor koelkast
Ouder(s)quote:
Goeien garpquote:
Eensquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:41 schreef Pizzalucht het volgende:
Godver ik zit in de treinKappe met huppelgeluiden
Ga dood.
Haat!quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
HOAX. Ik neem haar al sinds 12 uur vannacht in de zeik
knetterquote:
Goedemorgenquote:
Jullie hebben Brittquote:
Succes, maar die toets slaat nergens op, als het dezelfde toets is danquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedemorgen
Straks een toelatingstoets op het ROC....
Goedemorgenquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedemorgen
Straks een toelatingstoets op het ROC....
Thnxquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:48 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Succes, maar die toets slaat nergens op, als het dezelfde toets is dan
Thnxquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Heel veel succes dan straks
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ez: Aids
Ik: Heb ik!
Ik: Nee toch niet
Ik: bah ik dacht dat je kut zei
Waar het hart van vol isquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ez: Aids
Ik: Heb ik!
Ik: Nee toch niet
Ik: bah ik dacht dat je kut zei
Ik ben op zoek naar exportcijfers van een specifieke productgroep naar Amerika. Maar ik krijg het niet voor elkaarquote:
Ik ben dat meisje met die 3 staarten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik heb die foto's van jullie meet aan het bekijken. Wie is iedereen?
link ploxquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ben die ene die een arm mist, met grijs haarquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Zeg maar gerust wit haar!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben die ene die een arm mist, met grijs haar
Ik ben die lekkere boiiquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik ben die in die rolstoel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dat is Heloefquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Die gast met baard en groen vest?
Nee dat is heloef, wel een lekkertje jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Die gast met baard en groen vest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wutts met dezen
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Je loopt achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wutts met dezen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja, hier ook. Even als ''slideshow'' bekijken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
De foto's zijn helemaal uitgerekt bij mij
Op die zit een virusquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
De foto's zijn helemaal uitgerekt bij mij
i know.. hijs best grapsigquote:
Irfanview gebruikenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Even als ''slideshow'' bekijken.
dat vroeg ik me ook al afquote:
Welke? Ik heb er een boel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
Koelkast, als je dan toch mixjes draait, komt die van Lady GaGa zo nog?
Ik ga een foto van haar in mijn UI zetten met een dik rood kruis erdoorheenquote:
Dat we dat al hadden besprokenquote:
Oh, doe maar Bad Romance of zo. Og Papparazzi, maakt me weinig uitquote:
Zo doen ze het wel iddquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:12 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Even als ''slideshow'' bekijken.
Liefquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga een foto van haar in mijn UI zetten met een dik rood kruis erdoorheen
Ik bedoelde meer die dubstep remix of 1 van de dane remixen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, doe maar Bad Romance of zo. Og Papparazzi, maakt me weinig uit
Ik bedoel meer, waarom heeft ze het op jou gemuntquote:
DUBSTEP!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer die dubstep remix of 1 van de dane remixen.
Ja, dat weet ik niet hoor, geen verstand van.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer die dubstep remix of 1 van de dane remixen.
Ik heb geen idee. Ik ken het hele kind niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel meer, waarom heeft ze het op jou gemuntIk heb dat niet meegekregen geloof ik.
Alejandroquote:
wat triest.. best sneu voor haar .. dat ze op die manier de aandacht wil trekkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik ken het hele kind niet.
Peners had het op mij gemunt en zij wil door peners flink uitgewoond worden dus doet ze mee
Stom wijfquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik ken het hele kind niet.
Peners had het op mij gemunt en zij wil door peners flink uitgewoond worden dus doet ze mee
Ik voel een ban aankomenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:18 schreef HereToWarnYou het volgende:
Man-Giraffe-Dog has been spotted! It's all over the news! Man-Giraffe-Dog is the greatest threat to mankind ever and I've come here to warn you! Here's proof (person who took the picture was brutally killed 5 seconds after taking it) and it's HIDING its manliness at the moment, that's why it looks like a giraffe-dog
[ afbeelding ]
Still super duber serial!
Dat schijnt best makkelijk te gaan geloof ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stom wijf![]()
Wie kan er nu iets tegen jou hebben
Je speelt mooi meequote:Op vrijdag 1 april 2011 11:20 schreef Nitrouz het volgende:
Jammer dat het niet echt stopt, het is mooi geweest nu.
Respect voor de bazen DJ's zoals Snuf, voor de rest was het al een beetje vergane glorie..
1 aprilquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:20 schreef Nitrouz het volgende:
Jammer dat het niet echt stopt, het is mooi geweest nu.
Respect voor de bazen DJ's zoals Snuf, voor de rest was het al een beetje vergane glorie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |