dat was 2, ik heb de 3, twee keer zoveel RAM en meer geheugen dacht ikquote:Op zondag 10 april 2011 15:12 schreef Klonk het volgende:
voordat ik op bestellen ros, is dat nou de flytouch 2 of de flytouch 3?
ik zeg doen, ik ben er iig zeeer tevreden overquote:Op zondag 10 april 2011 15:16 schreef Klonk het volgende:
hmmzzzz, samen met een code die ik nog heb liggen voor mp4nation is ie dan net geen 130 euro...
18 euro verschil maar wel dubbel zoveel geheugen...
lastig
ze naaien me hard, ik kocht hem voor 210 dollarquote:Op zondag 10 april 2011 15:21 schreef Klonk het volgende:
ff kijken wat ie daar nu kost, voorlopig zie ik dit als goedkoopste: http://mp4nation.net/cata(...)h=68&products_id=494
Specs zijn wat minder, sneller kapot zal wel meevallen.quote:Op zondag 10 april 2011 15:12 schreef Hyundai het volgende:
Waarom zou je eigenlijk zo'n goedkope tablet kopen? Die gaan toch snel kapot of niet..
tot eind maart was er 10% korting voor iedereenquote:Op zondag 10 april 2011 15:28 schreef Klonk het volgende:
ach, ik kan hem voor 189 dollar kopen
eens zoeken of merimobiles ook iets doet met kortingcodes
met verzendkosten van 18 dollar kom ik ook in die buurt en ga wel heel grof over mijn budget heen...quote:Op zondag 10 april 2011 15:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze naaien me hard, ik kocht hem voor 210 dollar
http://www.merimobiles.co(...)MB_4G_p/meri0546.htm
tsja, eigenlijk ga je sowieso wel over je budget heen als je de 3 wilt. Maar ik zou dat toch maar doen. De 3 heeft trouwens ook Flash ondersteuningquote:Op zondag 10 april 2011 15:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
met verzendkosten van 18 dollar kom ik ook in die buurt en ga wel heel grof over mijn budget heen...
Ik zou dan gewoon voor die van Mp4nation gaanquote:Op zondag 10 april 2011 15:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
met verzendkosten van 18 dollar kom ik ook in die buurt en ga wel heel grof over mijn budget heen...
wat hij zegtquote:Op zondag 10 april 2011 15:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon voor die van Mp4nation gaanvoor 130 euro heb je dan een mooie tab, met flash support.
Eigenlijk is dat wel een heel goed argument, want ik weet het ook nog niet zeker.quote:Op zondag 10 april 2011 15:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet ook wel geld hebben voor een dure he? Ik heb een hele goedkope genomen omdat ik a. geen geld heb en b. het sowieso eerst wil uitproberen, ga ik dat ding wel gebruiken?
kan je net zo goed meteen een Flytouch 3 kopenquote:Op zondag 10 april 2011 15:48 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat wel een heel goed argument, want ik weet het ook nog niet zeker.
Maar ik koop voor ongeveer 200 euro waarschijnlijk een tweede hands ( nog niet gebruikte ) POV Mobii Tegra, dus op zich komt dat wel in de buurt van de FlyTouch achtige prijzen.
bedoel je qua merk of wa?quote:Op zondag 10 april 2011 15:56 schreef Hyundai het volgende:
Heb toch iets meer vertrouwen in een POV eigenlijk
voor mij dus ookquote:Op zondag 10 april 2011 15:59 schreef Klonk het volgende:
voor mij is het gewoon iets nieuws, iPad is tof maar duur en te gesloten zullen we maar zeggen en ik ben gewoon een stereotype nerd die wil doen met een apparaat wat je er al dan niet met custom roms uit kunt halen. gewoon klooien dus eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |