Thanks againquote:
Als de POV upgrade naar 3.0 krijgt (al is het maar door een custom rom) dan zou ik zeker die nemen.quote:Op zondag 3 april 2011 21:56 schreef Hyundai het volgende:
Wat vinden jullie, toch maar een Archos 101 of de ( naar mijn mening betere ) Point of View mobii Tegra.
Ik weet het allemaal niet meer, die POV klinkt echt goed, wat moet ik doen?
De normale 10.1 komt later uit. Die van Vodafone is wel anders op een enkel punt, namelijk dat ie een betere camera heeft (maar wel dikker is). Dat Samsung dit doet is niet zo heel gek, aangezien ze daar flinke flappen voor vangen en ondertussen de 'echte' 10.1 nog wat kunnen tweaken.quote:Op maandag 4 april 2011 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een domme actie van Samsung om de nieuwe Galaxy Tab 10.1 vodafone exclusive te maken. Zo ga je nooit de iPad "verslaan" natuurlijk.
Sukkels.
Kijk daar worden we blij van!quote:
Google eens op full android market accesquote:Op donderdag 7 april 2011 18:47 schreef Dudeweiser het volgende:
ik heb een probleempje met mn Flytouch3, of eerder met de App Market. ik wil namelijk wel een game kopen op de computer, maar dit kan niet omdat mijn flytouch niet wordt herkend als officieel Android apparaat, hij wordt dus weergegeven als een naamloos apparaat zonder merk. Hierdoor kan ik dus geen apps kopen, weet iemand hoe ik dit voor mekaar kan krijgen?
Jaquote:Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef thijs1994 het volgende:
Ik hoor veel goeie dingen over de Flytouch III. Is dit een mooi ding om gewoon te gebruiken om eens een film te kijken, een spel te spelen en een beetje te surfen? Ik hoef er niet teveel mee te doen gewoon normale dingen geen ingewikkelde dingen dus is deze dan geschikt voor mij?
daar is ie dus echt fantastisch voor, ik heb hem ookquote:Op donderdag 7 april 2011 20:01 schreef thijs1994 het volgende:
Ik hoor veel goeie dingen over de Flytouch III. Is dit een mooi ding om gewoon te gebruiken om eens een film te kijken, een spel te spelen en een beetje te surfen? Ik hoef er niet teveel mee te doen gewoon normale dingen geen ingewikkelde dingen dus is deze dan geschikt voor mij?
ik zie nogal wat meuk ook over rooten, is daar nog een speciale app voor ofzo?quote:Op donderdag 7 april 2011 19:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Google eens op full android market accesdenk dat je dan wel wat vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |