Vandaag gok ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 03:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Denk dat ik hem woensdag/donderdag heb..![]()
waar zie jij dat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 03:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Denk dat ik hem woensdag/donderdag heb..![]()
Ik heb hem al.. :pquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
waar zie jij dat?
ik zit al even te wachten op die van mij en kan geen status updates meer vinden sinds die uti HK is gevlogen
Logisch, even met tnt gebeld (45ct p/mquote:Op dinsdag 19 april 2011 14:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb hem al.. :p
Ik heb een Track&Trace gekregen, maar mijne komt uit USA.. misschien daarom? (Xoom he)
Nicht schlecht. Zat ik met m'n raming van 112 euro nog best in de buurt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 14:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ben er echt super blij mee moest 106 euro bij betalen. Ze hebben hem onder de categorie laptops gezet en hadden de waarde geschat op 495 euro.
Paar vraagjes:
Is er een Twitterapplicatie voor tablets, het liefst liggend.
Hoe krijg ik fok standaars end niet de mobile verse. Instellingen van mobile layout uit aanvinken doet niks.
Hoe krijg ik de taal op NL
Hoe zet ik sowieso uit dat ik mobile verses krijg van een website.
Spellen zijn of Honeycomb is een must. Hij is een beetje aan de zware kant maar daar stoor ik mij niet aan.
Hartsikle bedankt voor je info, ik heb OK een HTC Desire HD dus was al bekend met Android, Verder is her elk cent award.quote:Op dinsdag 19 april 2011 15:35 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nicht schlecht. Zat ik met m'n raming van 112 euro nog best in de buurt.Wel een boel centjes, though.
Is gewoon officieel te downloaden. Daarna kun je je vinger op je homescreen houden en wachten tot 'ie vraagt wat je wilt doen. Dan 'toevoegen widget': 'Facebook', of iets in die richting. In Android kun je vervolgens die app schalen wat je wilt, meen ik. Er zijn ook andere clients natuurlijk die tevens twitter e.d. integreren, moet je maar ff kijken wat je het beste bevalt. In ieder geval ben jij geloof ik de eerste hier met een Honeycombtab, dus je mag het wiel gaan uitvinden.
Via www.fok.nl en fok.nl kom je automagisch op m.fok.nl , als je echter de prefix frontpage.fok.nl of forum.fok.nl gebruikt kom je als het goed is gewoon op de normale versie.Je kunt ook bij instellingen instellen om als je ingelogd bent je mobile devices de normale en niet de mobiele layout te geven als 'ie je mobile device herkent.
Weet niet of je dat uit kunt zetten voor alle sites. Als je bijvoorbeeld op YouTube wil surfen zonder de mobiele versie heb je hetzelfde verhaal. Het beste kun je dan een channel invoeren, bijvoorbeeld http://youtube.com/channelname
Taal instellen. Kan dat niet alleen met een 'herstel fabrieksinstellingen', waarna 'ie bij het heropstarten vraagt om de taal in te voeren?
Eigenlijk vind ik tablets wel mooi, maar zou eigenlijk een windows 7/android dualbootdevice met keyboard willen dan. Zoveel geld uitgeven voor alleen een Androidtab is me iets te veel van het goede, heel veel verschil met hoe ik mijn Archos 101 gebruik is er anders niet.
Veel speelplezier met je Xoom!
Hmm echt minder het is een fantastisch apparaat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:43 schreef Devolution het volgende:
Het Tweakerstopic over de Xoom is hier te vinden. Er zijn er daar al een aantal die er een hebben. Ik had er ook een besteld maar dat bedrijf (Simply Electronics) bleek niet helemaal kosjer te zijn en dus heb ik mijn bestelling geannuleerd. Aangezien er nu berichten binnenkomen dat de Xoom midden/eind mei in Nederland te koop is en mijn voorkeur sterk uitgaat naar een Nederlandse winkel, wacht ik nu wel tot ie hier te koop is.
Ja, laatste tablet leek soms wat te groot, maar toen ik laatst de Archos van een vriend beet had vond ik 7'' toch wel weer klein.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:54 schreef shiznuts het volgende:
Voor die prijs met gratis shipment... dual core en capacitive touch... niet slecht.Maar 7" hè...
Wanneer kunnen we de review verwachtenquote:Op woensdag 20 april 2011 00:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Toen ik het pakketje zag dacht ik huh, zo klein.. had de Xoom wel groter verwacht, maar hij is verder prima..
Vind die Asus niet zo heel mooi, veel te dikke rand om het werkelijke scherm heen..
Flash heeft z'n ondersteuning voor tabletdevices op Android teruggetrokken.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:01 schreef remlof het volgende:
Waarom kan ik met de Uitzending Gemist app geen video meer bekijken? Ik krijg een "You do not have permissions to open this page", terwijl de app op m'n iPhone het gewoon doet
Kut, dan had ik toch een android phone en een iPad moeten kopen ipv andersomquote:Op woensdag 20 april 2011 23:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Flash heeft z'n ondersteuning voor tabletdevices op Android teruggetrokken.
Oh sorry. Had ik er geen spoiler bij gedaan?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Kut, dan had ik toch een android phone en een iPad moeten kopen ipv andersom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oh sorry. Had ik er geen spoiler bij gedaan?OwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarom werkt het dan niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |