Ik heb er ook zo'n leren cas-met-ramplank bij besteld, maar iets zegt mij dat ze die er niet omheen gaan door voor verzending.quote:Op zondag 17 april 2011 11:08 schreef Klonk het volgende:
Om te voorkomen dat mijn flytouch hetzelfde lot beschoren is heb ik gelijk op ebay een hoesje besteld
Latem we het dan maar hopen. Er is op GoT ook een topic lopende waarbij best wat mensen de pad ook daar hadden besteld. En geen leverings problemen hadden, dus echt zorgen maak ik me er nu ook weer niet over! Hoop alleen wel dat ik hem deze week binnen ga krijgen, goed de deurbel in de gaten houden.quote:Op zondag 17 april 2011 12:10 schreef Klonk het volgende:
pech kun je altijd hebben toch? is meer de afhandeling van de webshop in dit soort gevallen
je moet er wat voor over hebben om voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten
Aww, dat is wel minder, nu maar hopen dat de update naar 3.0 wat goed gaat maken.quote:Op zondag 17 april 2011 22:44 schreef Hyundai het volgende:
De software van zo'n POV Mobii Tegra is wel bagger. Loopt regelmatig vast, niet wat ik verwacht had. Ook het touchscreen doet regelmatig moeilijk..
Inderdaad, heb ik ook gedaan. Op xda zijn ze zelfs bezig met een rom met tablet-optimized tweaks, maar dat zit nog in beta.quote:Op maandag 18 april 2011 00:05 schreef shiznuts het volgende:
Is toch wat iedereen doet? Advent Vega erop knallen?
die van mij was de 31/3 besteld.quote:Op zondag 17 april 2011 12:28 schreef Klonk het volgende:
bij bestellingen uit China & Hongkong gewoon rekenen op een week of 4, kan het altijd meevallen
en ondertussen lekker bezig zijn met te kijken wat je er mee kunt, hoe je moet rooten, custom roms enzo, ik vermaak me wel
Heb je Windows XP? Ik moest hem ook via XP flashen aangezien het via Vista en Windows 7 niet (of moeilijk) gaat...quote:Op maandag 18 april 2011 15:20 schreef Hyundai het volgende:
Op Tweakers staat een tutorial waar gevraagd wordt naar "nVidia boot recovery for mobile devices" of iets dergelijks. Nou, die heb ik geinstalleerd alleen nog kan ik niet flashen.
En in een andere Engelse tutorial over de verkeerde drivers, spreken ze weer over een "Android ADB composite USB Driver "
Kan het echt niet volgen.
Jammer genoeg heb ik enkel een PC met Windows 7.quote:Op maandag 18 april 2011 15:52 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Heb je Windows XP? Ik moest hem ook via XP flashen aangezien het via Vista en Windows 7 niet (of moeilijk) gaat...
jeeejquote:
Ben je handig genoeg met de pc om XP te installeren? Anders zou je het via Virtual PC kunnen proberenquote:Op maandag 18 april 2011 17:06 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Jammer genoeg heb ik enkel een PC met Windows 7.
Er is wel een PC met XP hierzo, maar da's een nogal gammel ding. Vertrouw het niet
Ik zou het wel kunnen, maar heb helaas geen XP CD. En ik wil het ook niet gaan installeren speciaal voor zo'n tablet eerlijk gezegd.quote:Op maandag 18 april 2011 18:06 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ben je handig genoeg met de pc om XP te installeren? Anders zou je het via Virtual PC kunnen proberen
Dit al geprobeerd?quote:Op maandag 18 april 2011 20:22 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen, maar heb helaas geen XP CD. En ik wil het ook niet gaan installeren speciaal voor zo'n tablet eerlijk gezegd.
In Windows 7 helemaal niet nodig (ervan uitgaande dat je geen Windows 7 Basic hebt) Je downloadt gewoon een compleet image.quote:Op maandag 18 april 2011 20:22 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik zou het wel kunnen, maar heb helaas geen XP CD. En ik wil het ook niet gaan installeren speciaal voor zo'n tablet eerlijk gezegd.
Ziet er hoopvol uit, morgen ga ik 't proberen!quote:Op maandag 18 april 2011 20:55 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Dit al geprobeerd?
http://android.modaco.com(...)sb-driver-installer/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |