quote:Ik ben het wel met je eens, want ik luister ook veel liever naar Sonata Arctica. Maar volgens mij gaat Sonata juist wat sneller dan Stratovarius. Maar ok, ze hebben wel meer rustige momenten op hun laatste album.
Op woensdag 19 juni 2002 15:01 schreef ToMaSZ het volgende:[..]
Is idd wel zelfde stijl, maar ik vind op de een of andere manier stratovarius soms te snel gaan en sonata arctica weer niet... kan ik ook niks aan doen, is mijn gefreakte stel hersentjes wat dat verzint denk ik
quote:ja dan liever britney spears of K3 lekker oppervlakkig hoef je ook niet bij na te denken bij die muziek
Op vrijdag 21 juni 2002 14:46 schreef Ulx het volgende:
jakkes, muziek met diepgang.
quote:Precies, waarom zou je in godsnaam willen nadenken tijdens het luisteren van muziek?
Op vrijdag 21 juni 2002 15:21 schreef MetalMaupio het volgende:[..]
ja dan liever britney spears of K3 lekker oppervlakkig hoef je ook niet bij na te denken bij die muziek
Overigens ben ik niet zo gecharmeerd van de muziek van K3 of La Spears.
Leuk bombastisch gedoe etc.
quote:Jup, geen die-hard (persoonlijk vindt ik sonata arctica mooier), maar idd ze maken erg goede muziek. Beste nummer imho is "stratovarius - a million light years away".
Op zaterdag 15 juni 2002 22:43 schreef Rexonium het volgende:
Stratovarius is een finse metalband die zeer goede muziek maat. Stratovarius - vroeger bekend als Black Water - maakt muziek waarbij de Black Sabbath en Ozzy Osbourne invloeden goed te horen zijn.Nu wou ik eens weten wie deze band kent en er weleens naar luistert.
zelf ben ik nogal een Strato fan die alle CD's bezit.
Aanraders:
Hunting high and low
4000 rainy nights
Forever
en het nummer dat volgens mij het mooiste is: Destiny
Ze traden afgelopen week op in 013 tilburg. (overigens ook hun enige nl tour dat ik weet voor dit jaar tot voorlopig).
11 April komen children of bodom daar, is wel niet helemaal zelfde stijl, maar ook goed kaartjes zijn al gekocht
quote:Ozzy-invloeden hoor ik niet echt bij Strato, mischien kun je een voorbeeld noemen van een nummer waar jij dat hoort...? Ze zijn in ieder geval sterk beinvloed volgens mij door Helloween, Gary Moore (Out In The Fields!), en Black Sabbath...? Tja, welke hardrock band is dat niet? Maar Sabbath is niet de eerste band waar ik aan denk als ik Stratovarius hoor. Mij favoriete albums; Episode (wat een produktie!), gevolgd door Fourth Dimension.
Op zaterdag 15 juni 2002 22:43 schreef Rexonium het volgende:
Stratovarius is een finse metalband die zeer goede muziek maat. Stratovarius - vroeger bekend als Black Water - maakt muziek waarbij de Black Sabbath en Ozzy Osbourne invloeden goed te horen zijn.
quote:juíst CoB is er populair... ze worden aanbeden daar
Op zondag 16 juni 2002 14:54 schreef Yokozuna het volgende:Zelfs Children of Bodom, de meest melodieuze uithoek van het melodic death genre uit "fucking finland"!
andere powermetal aanraders zijn trouwens oratory en dreamtale
quote:Vindt ze idd beter dan Rhapsody (die je ongetwijfeld bedoeld
Op woensdag 2 april 2003 11:08 schreef Seborik het volgende:
Wel meer diepgang dan de meeste powermetalbands die over riddertjes, paardjes en eeuwige glorie zingen. Stratovarius is toch een band die veel zingt over wereldvrede en de natuur.
quote:Het zijn allemaal losse artiesten (maar wel een vaste groep) die eens in de zoveel tijd samenkomen om als band op te treden en cd's opnemen.
Op donderdag 3 april 2003 23:01 schreef Tokus het volgende:
Rhapsody een samenpluksel? Leg eens uit
Dit is de cover van het nieuwe aankomende album met de meest originele naam ooit: "Elements Pt. 2"
Ik vind hem mooier dan de vorige cover.
quote:Strato is wel OK, maar ik ben toch meer een Symphony X typje!!!
Op dinsdag 1 april 2003 23:51 schreef nibble het volgende:Ze traden afgelopen week op in 013 tilburg. (overigens ook hun enige nl tour dat ik weet voor dit jaar tot voorlopig).
zeer goede muziek
ben heel erg benieuwt naar hun nieuw album...
is daar al een appart topic over?
Duurt nog wel eventjes tot pt 2 maar goed dat moet dan maar.
quote:Ik heb ze dit jaar 2 x gezien (teller staat nu op 2
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:11 schreef Rhapsody het volgende:
heb ze dit jaar al 3 keer gezien (teller staat nu op 4) en vind ze toch wel ontzettend geweldig.
Ook live zijn ze supergoed!!Duurt nog wel eventjes tot pt 2 maar goed dat moet dan maar.
Zelfs de bewegingen van de zanger enzo, nooit iets unieks.
quote:Ik vind ze live wel goed eigenlijk
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:33 schreef TheFallenAngel het volgende:[..]
Ik heb ze dit jaar 2 x gezien (teller staat nu op 2
) en ik vond ze allebei de keren zwaar zuigen.
Ze missen iets waardoor ze t er live niet zo goed vanaf brengen, helaas.
IMHO dan, voor ik weer commentaar krijg
Enne hoezo commentaar het is toch zeker je eigen mening, ik kan alleen zeggen of ik het met je eens ben of niet.
Wat wel jammer is, is dat tellen in het fins, dat heb ik nu al wel genoeg gedaan (un ka ko pee ofzo )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |