abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 juni 2002 @ 12:43:52 #26
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_4685808
quote:
Op woensdag 19 juni 2002 15:01 schreef ToMaSZ het volgende:

[..]

Is idd wel zelfde stijl, maar ik vind op de een of andere manier stratovarius soms te snel gaan en sonata arctica weer niet... kan ik ook niks aan doen, is mijn gefreakte stel hersentjes wat dat verzint denk ik

Ik ben het wel met je eens, want ik luister ook veel liever naar Sonata Arctica. Maar volgens mij gaat Sonata juist wat sneller dan Stratovarius. Maar ok, ze hebben wel meer rustige momenten op hun laatste album.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 juni 2002 @ 14:46:11 #27
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_4688197
jakkes, muziek met diepgang.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_4688970
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 14:46 schreef Ulx het volgende:
jakkes, muziek met diepgang.
ja dan liever britney spears of K3 lekker oppervlakkig hoef je ook niet bij na te denken bij die muziek
A good Excuse for a crappy life is a crappy life
pi_4690636
Hm, kheb eerlijk gezegd nooit Stratovarius of Sonata Arctica beluisterd. Moet ik zsm maar eens doen
  Overall beste user 2022 vrijdag 21 juni 2002 @ 17:24:16 #30
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_4691075
quote:
Op vrijdag 21 juni 2002 15:21 schreef MetalMaupio het volgende:

[..]

ja dan liever britney spears of K3 lekker oppervlakkig hoef je ook niet bij na te denken bij die muziek

Precies, waarom zou je in godsnaam willen nadenken tijdens het luisteren van muziek?

Overigens ben ik niet zo gecharmeerd van de muziek van K3 of La Spears.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 1 april 2003 @ 23:46:57 #31
9613 Seborik
I, Voyager
pi_9526043
Ben wel te spreken over hun nieuwste release "Elements part 1" en ga waarschijnlijk ook wel deel 2 halen zodra hij in de winkels ligt. Eind dit jaar of zoiets?

Leuk bombastisch gedoe etc.

dinsdag 1 april 2003 @ 23:51:21 #32
14193 nibble
- hekelt replurk v0.2x -
pi_9526153
quote:
Op zaterdag 15 juni 2002 22:43 schreef Rexonium het volgende:
Stratovarius is een finse metalband die zeer goede muziek maat. Stratovarius - vroeger bekend als Black Water - maakt muziek waarbij de Black Sabbath en Ozzy Osbourne invloeden goed te horen zijn.

Nu wou ik eens weten wie deze band kent en er weleens naar luistert. zelf ben ik nogal een Strato fan die alle CD's bezit.

Aanraders:

Hunting high and low
4000 rainy nights
Forever
en het nummer dat volgens mij het mooiste is: Destiny

Jup, geen die-hard (persoonlijk vindt ik sonata arctica mooier), maar idd ze maken erg goede muziek. Beste nummer imho is "stratovarius - a million light years away".
Eens een paar nummers gecopieerd tijdens een lan, eigenlijk zeer goed bevallen

Ze traden afgelopen week op in 013 tilburg. (overigens ook hun enige nl tour dat ik weet voor dit jaar tot voorlopig).

11 April komen children of bodom daar, is wel niet helemaal zelfde stijl, maar ook goed kaartjes zijn al gekocht

"God is not here today, priest!"
"T" is for TANK, and "T" is for TERROR ... and "K" is the "K" for KILLING in error.
pi_9528359
quote:
Op zaterdag 15 juni 2002 22:43 schreef Rexonium het volgende:
Stratovarius is een finse metalband die zeer goede muziek maat. Stratovarius - vroeger bekend als Black Water - maakt muziek waarbij de Black Sabbath en Ozzy Osbourne invloeden goed te horen zijn.
Ozzy-invloeden hoor ik niet echt bij Strato, mischien kun je een voorbeeld noemen van een nummer waar jij dat hoort...? Ze zijn in ieder geval sterk beinvloed volgens mij door Helloween, Gary Moore (Out In The Fields!), en Black Sabbath...? Tja, welke hardrock band is dat niet? Maar Sabbath is niet de eerste band waar ik aan denk als ik Stratovarius hoor. Mij favoriete albums; Episode (wat een produktie!), gevolgd door Fourth Dimension.
Sib | Dab | Dua
  woensdag 2 april 2003 @ 03:38:50 #34
42133 Tinus1983
Yibbida Yibbida folks!
pi_9528364
quote:
Op zondag 16 juni 2002 14:54 schreef Yokozuna het volgende:

Zelfs Children of Bodom, de meest melodieuze uithoek van het melodic death genre uit "fucking finland"!

juíst CoB is er populair... ze worden aanbeden daar
mannen in nette pakken en stropdas staan daar gewoon bij een concert en vragen handtekeningen, maf gewoon.

"Do, or do not. There is no 'try'."
pi_9528394
stratovarius zijn samen met sonata arctica en ayreon wel m'n favo powermetalbands persoonlijk vind ik powermetal nou niet de meeste diepgang hebben in vergelijking met bijvoorbeeld black/gothic metal maar het is altijd wel lekker om naar te luisteren, je hoeft het niet 10x te horen om het te begrijpen zegmaar

andere powermetal aanraders zijn trouwens oratory en dreamtale

[url=http://4aal.nl/muziek.php][Muziek collectie][/url] [url=http://www.democrates.net/index.php][Democrates][/url] [url=http://www.retecool.com][Retecool][/url] [url=http://4aal.nl/tv/tv.php][TV gids][/url]
  woensdag 2 april 2003 @ 11:08:45 #36
9613 Seborik
I, Voyager
pi_9531181
Wel meer diepgang dan de meeste powermetalbands die over riddertjes, paardjes en eeuwige glorie zingen. Stratovarius is toch een band die veel zingt over wereldvrede en de natuur.
  donderdag 3 april 2003 @ 22:59:43 #37
14193 nibble
- hekelt replurk v0.2x -
pi_9570055
quote:
Op woensdag 2 april 2003 11:08 schreef Seborik het volgende:
Wel meer diepgang dan de meeste powermetalbands die over riddertjes, paardjes en eeuwige glorie zingen. Stratovarius is toch een band die veel zingt over wereldvrede en de natuur.
Vindt ze idd beter dan Rhapsody (die je ongetwijfeld bedoeld ) maar toch spelen die laatste ook goed, alleen is het geen echte "band" maar meer een samenpluksel.
"T" is for TANK, and "T" is for TERROR ... and "K" is the "K" for KILLING in error.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 april 2003 @ 23:01:57 #38
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_9570125
Rhapsody een samenpluksel? Leg eens uit
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_9570140
Niet per se Rhapsody, zijn zo veel van dat soort bandjes.
pi_9570191
Rhapsody is trouwens wel een van de betere powermetalbands, vind ik.
  vrijdag 4 april 2003 @ 01:51:40 #41
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_9573006
Wat kan die zanger hoog trouwens, niet alleen op plaat, maar ook live.
  zondag 6 april 2003 @ 18:55:48 #42
14193 nibble
- hekelt replurk v0.2x -
pi_9620840
quote:
Op donderdag 3 april 2003 23:01 schreef Tokus het volgende:
Rhapsody een samenpluksel? Leg eens uit
Het zijn allemaal losse artiesten (maar wel een vaste groep) die eens in de zoveel tijd samenkomen om als band op te treden en cd's opnemen.
(overigens hele goede mind you
Maar het is geen band zoals andere bands.
Dat bedoelde ik ermee, en niet dat het een samenraapsel is van andere delen want ze zijn wel degelijk zeer uniek in hun muziek. Hoewel symphony X er ook wel in de buurt komt.
Die laatste traden trouwens pas geleden samen met stratovarius op.
  woensdag 30 juli 2003 @ 14:19:23 #43
9613 Seborik
I, Voyager
pi_12114515

Dit is de cover van het nieuwe aankomende album met de meest originele naam ooit: "Elements Pt. 2"

Ik vind hem mooier dan de vorige cover.

pi_12116006
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 23:51 schreef nibble het volgende:

Ze traden afgelopen week op in 013 tilburg. (overigens ook hun enige nl tour dat ik weet voor dit jaar tot voorlopig).

Strato is wel OK, maar ik ben toch meer een Symphony X typje!!!
I've decided to keep this taperecorder with me at all times, maybe 1 day I can explain all the strange things happening to me, the lack of sleep, the loss of time, but most of all the sensational never being lonely, always being watched...
pi_12312802
Stratovarius

zeer goede muziek

ben heel erg benieuwt naar hun nieuw album...

is daar al een appart topic over?

pi_12313286
Alleen jammer dat ze 't live gewoon niet kunnen.......
Maar thuis zet ik met plezier een cdtje van ze op
"A conscience cannot prevent sin, it only prevents you from enjoying it"
"It's not a lie....it's a gift for fiction"
pi_12313609
heb ze dit jaar al 3 keer gezien (teller staat nu op 4) en vind ze toch wel ontzettend geweldig.
Ook live zijn ze supergoed!!

Duurt nog wel eventjes tot pt 2 maar goed dat moet dan maar.

pi_12314046
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:11 schreef Rhapsody het volgende:
heb ze dit jaar al 3 keer gezien (teller staat nu op 4) en vind ze toch wel ontzettend geweldig.
Ook live zijn ze supergoed!!

Duurt nog wel eventjes tot pt 2 maar goed dat moet dan maar.

Ik heb ze dit jaar 2 x gezien (teller staat nu op 2 ) en ik vond ze allebei de keren zwaar zuigen.
Ze missen iets waardoor ze t er live niet zo goed vanaf brengen, helaas.
IMHO dan, voor ik weer commentaar krijg
"A conscience cannot prevent sin, it only prevents you from enjoying it"
"It's not a lie....it's a gift for fiction"
pi_12314072
Het is wel jammer dat elk optreden precies hetzelfde is.

Zelfs de bewegingen van de zanger enzo, nooit iets unieks.

pi_12314471
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:33 schreef TheFallenAngel het volgende:

[..]

Ik heb ze dit jaar 2 x gezien (teller staat nu op 2 ) en ik vond ze allebei de keren zwaar zuigen.
Ze missen iets waardoor ze t er live niet zo goed vanaf brengen, helaas.
IMHO dan, voor ik weer commentaar krijg

Ik vind ze live wel goed eigenlijk Maar misschien komt dat omdat ik beetje fan van ze ben.
Ik bespeel ook geen instrument, en dan kijk (en luister) je er ook anders naar denk ik.
Vriendin van mij vond die stem ook maar niets in 013, terwijl ik ze gewoon goed vond. Er zit wel verschil tussen de cd en live (duh) maar ik heb daar zelf geen 'last' van.

Enne hoezo commentaar het is toch zeker je eigen mening, ik kan alleen zeggen of ik het met je eens ben of niet.

Wat wel jammer is, is dat tellen in het fins, dat heb ik nu al wel genoeg gedaan (un ka ko pee ofzo )

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')