quote:
Op zondag 16 juni 2002 00:48 schreef Barb het volgende:[..]
Ja, maar daartussen in zitten nog wat jaren vol hele leuke mannen die wel luisteren en praten en zeggen wat ze bedoelen. En dat zijn nou net de leuke!!
Trusten allemaal!
quote:Oppervlakkigheid wel hoor, als we toch aan 't generaliseren zijn.
Op zondag 16 juni 2002 00:47 schreef Barb het volgende:
Maar toch ook niet typisch mannelijk
quote:Ik kreeg vandaag commentaar dat ik niks had gezegd van dat Erwin naar de kapper was geweest
Op zondag 16 juni 2002 00:48 schreef Arcee het volgende:
- knip -
quote:*meldt*
Op zondag 16 juni 2002 00:48 schreef Barb het volgende:
Ja, maar daartussen in zitten nog wat jaren vol hele leuke mannen die wel luisteren en praten en zeggen wat ze bedoelen. En dat zijn nou net de leuke!!
quote:Slaap lekker en een
Op zondag 16 juni 2002 00:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ga nu naar mijn vriendinnetje 'luisteren'!Trusten allemaal!
quote:jah zoiets
Op zondag 16 juni 2002 00:47 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Waar woon je? Islamabad (of rotterdam zuid for that mather)?
quote:danku danku
Op zondag 16 juni 2002 00:48 schreef Barb het volgende:[..]
quote:Jij gaat met zonnebril op naar bed?
Op zondag 16 juni 2002 00:49 schreef Barb het volgende:
En daar hebben ze de zonnebril voor uitgevonden, Arcee, echt een wereldvoorwerp!!!!
quote:Tsja, dat zijn op de een of andere manier nou net niet de mannen die ik tegenkom in mijn leven. Ik heb in ieder geval nergens last van.
Op zondag 16 juni 2002 00:50 schreef Arcee het volgende:
Oppervlakkigheid wel hoor, als we toch aan 't generaliseren zijn.
quote:
Op zondag 16 juni 2002 00:50 schreef Arcee het volgende:
*meldt*
quote:
Op zondag 16 juni 2002 00:53 schreef Arcee het volgende:
Jij gaat met zonnebril op naar bed?
quote:Ik zat laatst bij de kapper, kwam er een vrouw binnen, gaat zitten, trekt d'r rok omhoog en zegt: "daar knippen graag". Zegt die kapper: "Nou zeg, dat doen we hier niet hoor. "Vreemd", zegt die vrouw, "m'n buurvrouw zei dat je een kutkapper was".
Op zondag 16 juni 2002 00:50 schreef Barb het volgende:
Ik kreeg vandaag commentaar dat ik niks had gezegd van dat Erwin naar de kapper was geweest
quote:
Op zondag 16 juni 2002 00:55 schreef Arcee het volgende:[..]
Ik zat laatst bij de kapper, kwam er een vrouw binnen, gaat zitten, trekt d'r rok omhoog en zegt: "daar knippen graag". Zegt die kapper: "Nou zeg, dat doen we hier niet hoor. "Vreemd", zegt die vrouw, "m'n buurvrouw zei dat je een kutkapper was".
quote:Het was dan ook een generalisatie.
Op zondag 16 juni 2002 00:53 schreef Barb het volgende:
Tsja, dat zijn op de een of andere manier nou net niet de mannen die ik tegenkom in mijn leven. Ik heb in ieder geval nergens last van.
quote:Arrogantie? Die moet je me ff uitleggen, want dat zie ik niet?
Op zondag 16 juni 2002 00:56 schreef NaRRaToR het volgende:toch heeft het stijl maar ook weer arrogantie
quote:Speciaal voor jou ga ik even uit het raam kijken
Op zondag 16 juni 2002 00:58 schreef Hrun het volgende:
in mijn deel van eindhoven zijn heel veel kleine vliegjes actief. is dat bij anderen ook?
quote:En als je nou nog steeds binnen bent en je slaapkamer binnenkomt terwijl de gordijnen nog open zijn?
Op zondag 16 juni 2002 00:55 schreef Barb het volgende:Neehee, ik zet mijn zonnebril op als het alweer licht aan het worden is en ik nog buiten ben.
quote:Om maar 'es een hele andere wending aan het gesprek te geven.
in mijn deel van eindhoven zijn heel veel kleine vliegjes actief. is dat bij anderen ook?
quote:Geen vliegtuigjes boven Eindhoven centrum. Wel een hoop volk op straat.
quote:Dan niet natuurlijk
Op zondag 16 juni 2002 00:59 schreef Arcee het volgende:
En als je nou nog steeds binnen bent en je slaapkamer binnenkomt terwijl de gordijnen nog open zijn?
Bovendien heb ik geen gordijnen op mijn slaapkamer.
quote:arrogantie van dat vrouwke wat binnenkomt bij die "KUTKAPPER" omdat ze dat dus gehoord heeft van der vriendin en zoiets heeft van laat ik dat eens mooi in gaan wrijven bij die kapper
Op zondag 16 juni 2002 00:58 schreef Barb het volgende:[..]
Arrogantie? Die moet je me ff uitleggen, want dat zie ik niet?
quote:Ja, of het is gewoon een niet al te slimme mevrouw
Op zondag 16 juni 2002 01:01 schreef NaRRaToR het volgende:
arrogantie van dat vrouwke wat binnenkomt bij die "KUTKAPPER" omdat ze dat dus gehoord heeft van der vriendin en zoiets heeft van laat ik dat eens mooi in gaan wrijven bij die kapper
quote:hier geen vliegjes mjah kwoon dan ook nie in eindhoven en heb een horraam
quote:Dus je kunt je gewoon...
Op zondag 16 juni 2002 01:01 schreef Barb het volgende:
Dan niet natuurlijkBovendien heb ik geen gordijnen op mijn slaapkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |