Een tatoeage van een wolvenshirt?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:20 schreef Ausputzert het volgende:
Ik heb een wolf op mijn rug laten zetten. Gewoon omdat het tof staat.
Ik denk dat jij dan veel mensen 'overschat'. Er zijn ook mensen die emotioneel zijn in het beslissen van zaken. Ze vinden iets simpelweg wel tof of stoer staan en nemen dan maar zo'n ding. In lang niet alle gevallen zit er zo'n diepe betekenis achter.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:24 schreef Staal het volgende:
Omdat mensen die tatoeages nemen zoeken naar iets definitiefs en hangen daar een betekenis aan.
Een kunstliefhebber wil niet iedere dag naar hetzelfde doek kijken en al helemaal niet als het doek in verhouding nogal rap aan het verschrompelen is. Waarom zou je definitief een wolf of slang in je huid laten inkten?
Aan mijn tattoo's hangt TOTAAL geen verdere betekenis.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:24 schreef Staal het volgende:
Omdat mensen die tatoeages nemen zoeken naar iets definitiefs en hangen daar een betekenis aan.
Een kunstliefhebber wil niet iedere dag naar hetzelfde doek kijken en al helemaal niet als het doek in verhouding nogal rap aan het verschrompelen is. Waarom zou je definitief een wolf of slang in je huid laten inkten?
Ik wil niet zo grof worden om te zeggen dat een hoop mensen zo dom zijn om uit stoer- of tofheid een tatoeage van een slang of wolf te nemen. Maar je zou best gelijk kunnen hebben en die tatoeages zijn dan niet rationeel natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:26 schreef Ausputzert het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dan veel mensen 'overschat'. Er zijn ook mensen die emotioneel zijn in het beslissen van zaken. Ze vinden iets simpelweg wel tof of stoer staan en nemen dan maar zo'n ding. In lang niet alle gevallen zit er zo'n diepe betekenis achter.
Ja, okay. Maar de ratio is dus eigenlijk ver te zoeken? Dan klopt mijn stelling dus.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:30 schreef Veadige het volgende:
[..]
Aan mijn tattoo's hangt TOTAAL geen verdere betekenis.
Alleen maar dat ik het mooi vind.
Klaar.
Ik heb heus geen slang laten zetten omdat ik emotioneler dan andere mensen ben?
Het is wel een verslaving, het laten zetten van een tat.
Bij de meeste mensen volgt na de eerste nog een tweede.
Ik vind alleen het zetten an sich al een heerlijke ervaring, en dan heb ik het nog niet over de voorpret en het genieten van je tat achteraf.
Ik twijfel er zelfs over om mijn hele rechterarm van de pols tot aan de schouder vol te laten zetten met een tattoo.
Hele arm, met binnenkant en al.
Maar dat wordt sparen, want dat is niet goedkoop...
Maar of ik emotioneler ben?
Denk het niet.
Ik huil niet gauw, ben niet gauw "van mijn stuk" en hecht verder geen emotionele waarde aan de tat's.
Vind het alleen maar mooi.
En dat is een kwestie van smaak.
Wij kunnen ons dat nauwelijks voorstellen, maar die mensen zijn er. Iemand als Veadige neemt een tattoo omdat hij hem mooi vindt en wat mij betreft is dat ook prima. Het is natuurlijk geen voorwaarde dat een tattoo een diepe betekenis heeft, voordat je hem kunt zetten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik wil niet zo grof worden om te zeggen dat een hoop mensen zo dom zijn om uit stoer- of tofheid een tatoeage van een slang of wolf te nemen. Maar je zou best gelijk kunnen hebben en die tatoeages zijn dan niet rationeel natuurlijk..
Volgens mij ben jij een beetje bang.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik wil niet zo grof worden om te zeggen dat een hoop mensen zo dom zijn om uit stoer- of tofheid een tatoeage van een slang of wolf te nemen. Maar je zou best gelijk kunnen hebben en die tatoeages zijn dan niet rationeel natuurlijk..
En overemotioneel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:34 schreef Veadige het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje bang.
Bang voor tattoo's.
Bang voor de pijn die het doet (en dat doet het als een sessie lang duurt en zéker op bepaalde plaatsen).
Bang voor mensen die een tattoo hebben, omdat die misschien "anders" zijn en je niet weet hoe je daarmee om moet gaan?
Ik kan je zeggen; ik ben nog precies dezelfde persoon die ik was toen ik nog géén tat's had.
Ben nog even aardig, even open-minded en even sociaal.
Alleen ben ik wel getekend, voor het leven...
Ik ben echt niet overemotioneel.quote:
Dus je hebt geen spijt?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:36 schreef friekin_ het volgende:
De 2 die ik heb, heb ik inderdaad genomen omdat het me terug doet denken aan een bepaalde tijd of bepaalde gebeurtenissen.
Ik zou het alleen niet zo stellen dat ik emotioneler ben.
Nee, het is puur uit rationele overweging om jezelf definitief vol te laten kladderen met een cartoonslang.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:37 schreef Veadige het volgende:
[..]
Ik ben echt niet overemotioneel.
Misschien ben ik wel een psychopaat met een tattoo?
En psychopaten kennen geen emotie en empathie....
Nee, het verband emo/tat ontgaat me totaal.
Jij vindt tattoos doorgaans waarsch. ook lelijk? Sommige mensen zien alleen een mooie slang die hun arm versiert.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, het is puur uit rationele overweging om jezelf definitief vol te laten kladderen met een cartoonslang.
Nu ga je de mist in.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee, het is puur uit rationele overweging om jezelf definitief vol te laten kladderen met een cartoonslang.
Wat vindt jouw moeder hier eigenlijk van? Zij heeft jou gebaard. Beetje mistroostig om dat te verminken met een cartoontje dat nooit meer weggaat. Zonde.quote:
Smaak is subjectief. Waar ik het logo van een artiest laat vereeuwigen, zet iemand anders een slang neer, en weer een ander het logo van zijn voetbalclub.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Heb je er last van dat er mensen zijn met een tatoeage?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:42 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat vindt jouw moeder hier eigenlijk van? Zij heeft jou gebaard. Beetje mistroostig om dat te verminken met een cartoontje dat nooit meer weggaat. Zonde.
Of werk je op de kermis?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |