schrijf mij maar in hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien dat ik de 16de nog een plekje voor je heb in de cursus.
in V-town word binnen de lijntjes kleuren al kunstgenoemt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:36 schreef m.k het volgende:
Vet mijn schilderkunsten worden beroemd, stond laatst in de krant http://www.panoramio.com/photo/47223722
Ja weet ik veel, ik zie het ook maar in de krantquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:37 schreef Thaboel het volgende:
[..]
in V-town word binnen de lijntjes kleuren al kunstgenoemt?
Doe dat.quote:
Kleine kinderen moet je ook niet meenemen naar de kroeg.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:58 schreef Mores het volgende:
Zo, eindelijk thuis, even cafeetje pakken is toch niets met een snotneus
Ik dacht dat je de foto bedoeldequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:36 schreef m.k het volgende:
Vet mijn schilderkunsten worden beroemd, stond laatst in de krant http://www.panoramio.com/photo/47223722
Ze zei dat ze 18 wasquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kleine kinderen moet je ook niet meenemen naar de kroeg.
quote:
Nee ik kan wel betere foto's maken dan dat, het gaat om de bootjes, die heb ik geschilderd (nog niet af)quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:01 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de foto bedoelde![]()
Mijn foto's hebben wel vaker in de krant gestaan, maar ik doe dan ook wat freelancen met fotografie
Dat had ik al begrepen hoor, ben geen geretardeerdequote:Op zaterdag 2 april 2011 01:04 schreef m.k het volgende:
[..]
Nee ik kan wel betere foto's maken dan dat, het gaat om de bootjes, die heb ik geschilderd (nog niet af)
Zit Khadaffi daar dan nu?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:04 schreef Mores het volgende:
Zijn er al vliegtuigen richting Amsterdam aan het gaan Cobra?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:05 schreef Mores het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen hoor, ben geen geretardeerde
Oh, voetbal..... Dat lossen ze maar onderling op.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:07 schreef Mores het volgende:
[..]
Nee Cruijff, maar dat is dan ook oorlog hoor
Bij wedstrijden geen politie en dat geweld is zo voorbij, trust mequote:Op zaterdag 2 april 2011 01:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, voetbal..... Dat lossen ze maar onderling op.
BE, volledig omgehangen. Heeft de KMar ook wat te doen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:09 schreef Mores het volgende:
[..]
Bij wedstrijden geen politie en dat geweld is zo voorbij, trust me
BE, is dat iets anders dan de ME?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:13 schreef Esses het volgende:
[..]
BE, volledig omgehangen. Heeft de KMar ook wat te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |