Alsof jij ooit met iets beters zou komenquote:
Mss is ze nog niet helemaal kiplekker na de ingreep?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:45 schreef Hitomi het volgende:
Ik zie het morgenochtend wel denk ik.
Verder - DeeDee wilt nu even niets eten.. Kan het zijn dat het nog haar hormoontjes zijn? (ze was net krols toen we haar lieten steriliseren) Eerder als ze krols was wilde ze soms ook wel eens niet eten. Alhoewel, meestal at ze dan een kwart of de helft en liet het daarna staan.
Maar, als ze gesteriliseerd zijn zouden ze toch ook juist meer willen eten?
Nah dat zeg ik niet maar ik schop mijn beesten tenminste niet in elkaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alsof jij ooit met iets beters zou komen
Als je niet genegeerd wil worden moet je het voor de grap gewoon es roepenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nah dat zeg ik niet maar ik schop mijn beesten tenminste niet in elkaar
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je niet genegeerd wil worden moet je het voor de grap gewoon es roepen
Koop je geen fuck voor en ze kakken je hut vol waar je bijstaatquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:48 schreef Oognip het volgende:
Dat lieve gedrag van mij, werkt alleen maar tegen me
Ik blijf er bij dat je iets geslikt hebt vandaagquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:47 schreef oh-oh het volgende:
Als je niet genegeerd wil worden moet je het voor de grap gewoon es roepen
Plak nog een pleister jij!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat je iets geslikt hebt vandaag
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:50 schreef tombolafan het volgende:
Ik dacht dat een kat niet gesteriliseerd mag worden als ze krols is?
Oh APK, kijk!
http://myfolia.com/plants(...)/104705-winter-nelis
Die moet ik scoren
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Speaking of which... heb je mijn berichtje van vanmorgen gelezen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:50 schreef tombolafan het volgende:
Oh APK, kijk!
Die moet ik scoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, gelezenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Speaking of which... heb je mijn berichtje van vanmorgen gelezen?
Nou ja, ze zat er heel erg tegenaan zeg maar. De dierenarts heeft er naar gevraagd, hij zei dat het was zodat hij wist wat hij kon verwachten. Bij een krolse kat is er namelijk meer bloed doorstroming of zo. En iets over blaasjes op de eierstokken. Ofzoiets. Ik heb ook maar vaag wat opgevangen daarquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:50 schreef tombolafan het volgende:
Oh APK, kijk!
Die moet ik scoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |