quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:55 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lieve Jesje,
Zaterdagavond, alleen op de bank
dat is je status als getrouwde vrouw
Waar is nou je man dan, is dit nu je dank
Voor het wassen van zijn sokken, het strijken van zijn hemd, het koken van zijn vreten, het lauwe kusje op je wang, het halen van zijn biertje, het baren van zijn kinderen, het glimlachen tegen zijn rug, het seksleven met een zucht, het naaien van zijn broeken, het accepteren van zijn baard, het negeren van zijn vloeken, dat getrek aan je paardenstaart.
Lieve Jesje, daar zit je nou Zaterdagavond op de bank
De enigste oplossing........heel veel drank.
![]()
Niet alle mannen zijn gvd zo!quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:55 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lieve Jesje,
Voor het wassen van zijn sokken, het strijken van zijn hemd, het koken van zijn vreten, het lauwe kusje op je wang, het halen van zijn biertje, het baren van zijn kinderen, het glimlachen tegen zijn rug, het seksleven met een zucht, het naaien van zijn broeken, het accepteren van zijn baard, het negeren van zijn vloeken, dat getrek aan je paardenstaart.
![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet alle mannen zijn gvd zo!Jij had wat honderden jaren geleden echt op de brandstapel gelegen!
I survived!!!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Niet alle mannen zijn gvd zo!Jij had wat honderden jaren geleden echt op de brandstapel gelegen!
Kijk Jesje is nog eens een grietje, die trouwde gewoon een mietjequote:Op vrijdag 1 april 2011 18:58 schreef jesje1982 het volgende:
Hahaha, nou mijn man is gelukkig niet echt zo als in het gedichtje hoor.
Het is echt een watje![]()
Kookt, wast, strijkt, maakt schoon.
Ik heb het best getroffen hoor, maar zo af en toe lekker mopperen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:59 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Kijk Jesje is nog eens een grietje, die trouwde gewoon een mietje
(vlucht nu weg)
Muziek eronder en inzenden voor het ESF!quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:55 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lieve Jesje,
![]()
Schoodbap ze!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wel, boodschappen en zo....![]()
Tot later lieverds.
tot strakkiesquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Wel, boodschappen en zo....![]()
Tot later lieverds.
ja t schijnt fantastisch weer te worden morgen jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:03 schreef mspoez het volgende:
Ik doe mn boodschappen zondag wel, vandaag lekker hier hangen en morgen in de tuin, wordt heeeerlijk weer toch? Zondag is prima voor boodschappen.
ik heb geen mietjequote:Op vrijdag 1 april 2011 18:59 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Kijk Jesje is nog eens een grietje, die trouwde gewoon een mietje
(vlucht nu weg)
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb geen mietje, maar hij doet wel veel, en als ie het zelf niet wil doen, dan zorgt ie dat iemand anders het doet:
bezorgde me een poetsdame, doet de boodschappen, stofzuigt, ruimt de vaatwasser in en uit....... en eten koken wil ie zoooo graag, maar na 3 pogingen (geheel goed bedoeld) hebben we hem maar verteld dat het niet te vreten is wat ie maakt
k weet nog niet of ik de daily ga kijken denk ut niet iddquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:09 schreef Ceetje.. het volgende:
zou er vanavond nog wat spannends gaan gebeuren in SST, en bij de buren in de COS?
zag op de twittert dat het vanavond in de daily over de bruiloft gaat, hoef ik dus niet te kijken, allang gezien
als ze maar HJ mee neemtquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:10 schreef Ceetje.. het volgende:
Hi Bol,![]()
MissJ is net boodschappen gaan doen
gezelligquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:13 schreef bollokus het volgende:
ik heb de klapcomputert aar eens buuiten gezet... denk even een drankje doen in de SC
we zitten aan de wijn, vrimiboquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:13 schreef bollokus het volgende:
ik heb de klapcomputert aar eens buuiten gezet... denk even een drankje doen in de SC
gezellig! ik een lekker koud pilsje!quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:14 schreef versabommie het volgende:
Ik ben ook geen mietje.. en ik vind dat m'n lief gewoon overdags leuke dingen moet kunnen doen en daar doe ik best alles voor
caps graag danquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:15 schreef versabommie het volgende:
ja nu echt mijn laatste rum hoor... begin al op die gast uit pirates uit de cariben te lijken
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:14 schreef versabommie het volgende:
Ik ben ook geen mietje.. en ik vind dat m'n lief gewoon overdags leuke dingen moet kunnen doen en daar doe ik best alles voor
quote:
waar heb je mijn foto vandaan gehaaldquote:
nou hup danquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:16 schreef versabommie het volgende:
Zullen we ff massaal alphons twitteren.. nominatieafspraken sancties enzo ?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
waar heb je mijn foto vandaan gehaald
ben al begonnen!quote:
vooruit dan maarquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:16 schreef versabommie het volgende:
Zullen we ff massaal alphons twitteren.. nominatieafspraken sancties enzo ?
bedankt hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
huh, in je fotoboek staat een heul andere foto!! Vind deze beter
Fijn ook voor mijn egoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |