HEUTE IS 1. APRIL JUNGE!!!!!!!!!!1111111111111quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:28 schreef Chestbrah het volgende:
[..]
waarom zou het een grapje moeten zijn?
Stoer doen alsof ze een vent zijn, grote mond en bijdehand, gewoon vrouw zijn over het algemeen en het bloed onder je nagels vandaan halen.quote:
Slechte roids dan denk ik aangezien zijn hersenen nog kleiner zijn dan zn balllen. Horen toch niet ook te krimpen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:32 schreef fwokker het volgende:
PS de emoties jij hier beschrijft klinkt verdacht veel als het fenomeen 'Roid rage'. Heb je toevallig kleine pindaballetjes?
Neem een glazie melk met een lepeltje honing mop, daar knap je van opquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:26 schreef Chestbrah het volgende:
Ik merk dat ik steeds vaker vrouwen wil slaan, vooral omdat die vrouwen misbruik maken van de ongeschreven regel dat je geen vrouwen mag slaan. Ze halen het bloed onder je nagels vandaan en gniffelen achterbaks van 'je mag me toch niet slaan'. Mijn klacht is dat ik hier toch wel last van heb en dat ik binnenkort toch eens flink kan uithalen als zo'n chickie stoer doet. Misschien moet ik niet vol op de bakkes slaan, maar een goede lowkick kan ook wonderen doen.
Klacht: vrouwen die om klappen vragen en zich beroepen op de ongeschreven wet dat je geen vrouwen mag klappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |