Als hij geluk heeft misschien wel een fijn sponsbad!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
Morgen wordt je lekker gestreken
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
Morgen wordt je lekker gestreken
In mijn reet geen polonaise. Eet iedere dag vorkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, duw hem nu maar lekker in je reet, naast je gammele recepten
oxiderenquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als hij geluk heeft misschien wel een fijn sponsbad!
Ik ga met jou niet de conservering aan!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
oxideren
oxi` de - ren («Frans) (oxideerde, is geoxideerd) 1 (zich) met zuurstof verbinden; roesten; verbranden; 2 bedekken met een laagje oxide
Jurien met zn mooie grijze muts?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:31 schreef versabommie het volgende:
Weet je wie hier ook al een hele tijd niet is geweest? Die kahaharing!
dus ook traliesquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
In mijn reet geen polonaise. Eet iedere dag vorken
Ik vind jou ook wel lief hoor Bommie, sorry dat ik je niet meteen persoonlijk begroette, mijn schuld.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:31 schreef versabommie het volgende:
Weet je wie hier ook al een hele tijd niet is geweest? Die kahaharing!
Nee kahaharing! Die is hier al heel lang niet geweest!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:31 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Jurien met zn mooie grijze muts?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:35 schreef superkokje het volgende:
gaatb geweldig vandaag Gyazo werrkt ook al niet
quote:
yep en hou het nog steeds volquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:37 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
meestal na 2 peukjes doet ie het weer
maar ja jij ben gestopt helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |