quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:11 schreef Ceetje.. het volgende:
zijn ze er hier naast al uit welke het is geworden?
Schenk net weer een jamaicaans rummetje aan .. AAARJJJJJJ!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Loveyoutoo , meneer met die hele foute broek.
Nou lief zijn anders krijg je geen drank.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:11 schreef pietpaniek het volgende:
Ik vind dat bommie moet blijven, vind het altijd fijn om iemand lekker te kunnen negeren
tegen wie heb jij het nou weer?quote:
mooie leeftijd Missquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:08 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Dat is lief van je, maar ik word binnenkort...snif.....42........![]()
Maar dat zeg ik niet hardop.
Sterker nog zal het altijd ontkennen.
Ik ben nieuwsgierig heb bij veel gegluurd, zo jammer dat mensen tegenwoordig helemaal geen personal info meer geven.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Schenk net weer een jamaicaans rummetje aan .. AAARJJJJJJ!
[ afbeelding ]
Ohwja en waarom heb jij wel in mijn fobo gekeken maar er niets neergezet ?>
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:12 schreef MissJ.24 het volgende:
MissJ. doet veel, echt, maar in een tent slapen zit er echt niet bij.
anmenooitniet.
Ik heb 10 jaar een sleurhut gehad (voor de kinderen blabla) en ben daarna gescheiden en na mijn man vloog de sleurhut eruit.
Laat staan dat ik in een tent kruip met beestjes en zo.
Dan maar in de hooiberg.
te makkelijkquote:
Sleurhutquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:12 schreef MissJ.24 het volgende:
MissJ. doet veel, echt, maar in een tent slapen zit er echt niet bij.
anmenooitniet.
Ik heb 10 jaar een sleurhut gehad (voor de kinderen blabla) en ben daarna gescheiden en na mijn man vloog de sleurhut eruit.
Laat staan dat ik in een tent kruip met beestjes en zo.
Dan maar in de hooiberg.
Ben zelf een beest Piet met je mooie UI. Nee ik ga best wel mee naar Bol maar dan slaap ik wel in een hotelletje of zo.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:14 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
In een...
![]()
Hooiberg
![]()
![]()
Leven
gelukkig geen beesies
Mijne stond jaren in Friesland.Maar heb alle hoeken van Frankrijk en Hongarije gezien.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:14 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Sleurhutman is vrachtwagenchauffeur hè, ingebouwde schurfthekel aan sleurhutten.
niks voor mij, liever alles kant en klaar. Tent in de haast gekocht voor een gratis vakantie (we konden er met sleurhut heen, maar Mark kocht liever een tent). Was wel heul leuk. En eigenlijk totaal geen last gehad van beestjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:16 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Mijne stond jaren in Friesland.Maar heb alle hoeken van Frankrijk en Hongarije gezien.
Doodsangsten uitgestaan onderweg. Hartkloppingen.
Hij is lekker weg.
heb hier nog een camper staanquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
niks voor mij, liever alles kant en klaar. Tent in de haast gekocht voor een gratis vakantie (we konden er met sleurhut heen, maar Mark kocht liever een tent). Was wel heul leuk. En eigenlijk totaal geen last gehad van beestjes
Op de zuidpool gecampeerd?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:18 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Was wel heul leuk. En eigenlijk totaal geen last gehad van beestjes
peages waar al die fransen voor proberen te dringenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:18 schreef pietpaniek het volgende:
In frankrijk heb ik geen hoeken gezienalleen maar rotondes heul veel rotondes je zou er duizelig van worden
hier hebben ze ook geen drempels maar kuilenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:18 schreef pietpaniek het volgende:
In frankrijk heb ik geen hoeken gezienalleen maar rotondes heul veel rotondes je zou er duizelig van worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |