Ik ga ook even op zoek naar de film, kun je me in het kort vertellen waar ie over gaat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zielig hoor maar dat weet je nu dus vast
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zielig hoor maar dat weet je nu dus vast
Precies dat ja, had er veel meer van verwacht.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het vervolg is wel weer lievigmaar wel n slap aftreksel om t succes nog ff uit te melken vond ik
Nee, ik heb het boek zelfs verkochtquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het is inderdaad een klootzak ja
Heb je het vervolg ook gelezen?
Dat issie ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:38 schreef Stuart het volgende:
Schindler's list blijf ik ook prachtig vinden
Ja, een jongetje (Bruno) verhuisd vanuit Berlijn mee omdat zijn vader een betere baan krijgt in het leger (hoge nazi officier) en Bruno is nogal naief. Raakt bevriend met een joods jongetje van zijn eigen leeftijd en de rest moet je maar zien wat er gebeurdquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga ook even op zoek naar de film, kun je me in het kort vertellen waar ie over gaat?
Waar hebben jullie het over?? De trlogie van die dode Noor/Zweed??quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Precies dat ja, had er veel meer van verwacht.
En erg voorspelbaar met die chick
Ja nou ja. Geschiedenisquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ga hem ook zeker nabestellen bij de gemeente
En tof! Raar idee is dat he?
nee, komt n vrouw bij de dokterquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over?? De trlogie van die dode Noor/Zweed??
'De weduwnaar'quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over?? De trlogie van die dode Noor/Zweed??
Ohw.. Gelezen en gezien hier ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nee, komt n vrouw bij de dokteralthans, ik wel
Australië?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
'De weduwnaar'
Het vervolg op 'Komt een vrouw bij de dokter' van Kluun
Ga em eens opzoekenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, een jongetje (Bruno) verhuisd vanuit Berlijn mee omdat zijn vader een betere baan krijgt in het leger (hoge nazi officier) en Bruno is nogal naief. Raakt bevriend met een joods jongetje van zijn eigen leeftijd en de rest moet je maar zien wat er gebeurd
Ja, apart he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja. GeschiedenisGeweldig eigenlijk, wat het verstrijken van de tijd allemaal kan doen
Me tooquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, apart he?Ik ben dol op geschiedenis
Ik heb echt zo'n hekel aan kluunquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:41 schreef littledrummergirl het volgende:
iemand haantjes van kluun al gelezen? mn zus wil hem voor haar verjaardag maar ik wil geen pulp geven
Ja hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, apart he?Ik ben dol op geschiedenis
Jaren geleden al gelezen danquote:
Eh... Nederlandsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |