NOUW ! jij ook meneertje? wat ontroerend he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:50 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Hey stability, genoten van de trouwerij?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:52 schreef versabommie het volgende:
Ja IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK weet niet ....
Wat kost zon reclame vliegtuigje met een tekst erachter? Misschien kunnen wij het een handje helpen..quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:50 schreef Enyma het volgende:
Wanneer gaan ze joan nou vertellen dat ze single is? Dr ma zei toch vanavond nog?
Dat gevoel heb ik ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef Lauzer het volgende:
Volgens mij weet Jo het al. Dat verzopen hoofd spreekt boekdelen.
Als de eieren zeggen : NEUKEN, dan doet ze het ook hoor.....quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze dekt zich in bij alle mannen. ze doet er alles voor al moet ze trouwen doet ze het nog
Nee vond het slecht. Bah ik hoor klef gezoen van die zwetende Alex.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef Stability het volgende:
[..]
NOUW ! jij ook meneertje? wat ontroerend he?![]()
![]()
En dan nog? Slim toch, ze wil winnen koste wat kost, en sofar so good.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ze dekt zich in bij alle mannen. ze doet er alles voor al moet ze trouwen doet ze het nog
waarvoor ???quote:
Vindt hem teveel ik en de rest boeit hem niet. Hij zit in een spel maar als hij ondervraagd wordt gaat hij janken en boos worden.quote:
Nah nog steeds?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef Stability het volgende:
ze houd gewoon die trouwjurk aan...dat kind is echt van haar commode gevallen vroeger !
ja met snurken misschienquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
laura en alex gaan knalleen vanacht
De 3 meest gebruikte woorden in der vocabulaire: ik, fakking, bekstekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:52 schreef versabommie het volgende:
Ja IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK IK weet niet ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |