quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:02 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Vrouwen kunnen heul niet multitasken.
Vandaar ook de huillachsmiley. Ik kan echt niet multitasken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:02 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Vrouwen kunnen heul niet multitasken.
Dat, en hoef je niet lang te wachten tot je haar op de gewenste lengte is. Gewoon extensions erin en klaar!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef alors het volgende:
Meer en langer haar is mooier
En niet iedereen is gezegend met een volle bos haar die lang wil groeien.
Kortom mishandel je haar of knip het kort en dan lijkt het weer wat met nephaar?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat, en hoef je niet lang te wachten tot je haar op de gewenste lengte is. Gewoon extensions erin en klaar!
Dat hoeft niet per se, kan ook als je wel lief voor je haar bent geweest en het lang hebt. Bijvoorbeeld voor meer volume of nóg meer lengte.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:08 schreef Staal het volgende:
[..]
Kortom mishandel je haar of knip het kort en dan lijkt het weer wat met nephaar?
Ik ook niet want als je het weg haalt dan vind je je eigen bos niet mooi en vol genoeg meer. Als je daar op je 20e al mee begint....quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:57 schreef Staal het volgende:
Ik ben aan het multitasken () en heb op de achtergrond Oh,Oh Tirol op.
Waarom hebben mensen van begin twintig in vredesnaam nephaar? Dat groeit dan toch van nature heel weelderig? Ik begrijp dat niet zo.
Hier ben ik het wel mee eens. Als je jezelf wijsmaakt dat je meer haar moet hebben dan er sowieso op een hoofd kan groeien dan ben je nooit over je eigen haar of jezelf tevreden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:57 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Ik ook niet want als je het weg haalt dan vind je je eigen bos niet mooi en vol genoeg meer. Als je daar op je 20e al mee begint....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |