Voor een 4-pits heb je speciale 'krachtstroom' nodig. Gaat niet werken dus.quote:Op vrijdag 8 april 2011 17:04 schreef Perzikvrucht het volgende:
Kan je dus geen 4 pits elektrische kookplaat gebruiken? Dat trekken de stoppen niet?
En kan je wel een 4 pits elektrische kookplaat aansluiten, maar er maar 2 gebruiken? Op marktplaats staan namelijk veel van 4 pits en bijna niet van 2 pits.
Of weet iemand nog een goedkope winkel?
Hoe ben jij het van plan in te richtenquote:Op zaterdag 9 april 2011 06:33 schreef AnneGB het volgende:
Ik heb nu al zin om mijn foto's te maken, maar dat duurt nog even, kan er pas 29 april in. Ben het wel van plan heel anders in te richten dan ik hier gezien heb.
Ik zag de meeste mensen het bed in dat hoekje doen, maar ik vind het toch niet zo mooi als je 2-p bed uitsteekt. Ik zet hem andersom tegen het raam aan (met een beetje ruimte ertussen) en zet tegenover het voeteneinde een bureau. Ik zet een kledingkast tegen die kortere muur (waar het bed nu vaak geplaats wordt) en zet een bank daarnaast met salontafel en een tv ertegenover. Tussen het bed en de zithoek gooi ik een roomdivider/kast. Vind het fijn als iedereen niet direct mijn 'slaaphoek' ziet als iemand op bezoek komtquote:Op zaterdag 9 april 2011 10:09 schreef Perzikvrucht het volgende:
[..]
Hoe ben jij het van plan in te richten?
Foto?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:55 schreef RTS91 het volgende:
Zonde van de ruimte, voor het raam heb je juist het meeste licht en is heerlijk om te zitten als je de zon erop hebt staan.
Vandaag overigens m'n ophangsysteem bevestigd en mijn lijsten opgehangen.
Waar staan die abonnementen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:02 schreef Apogist het volgende:
Nou ik het meeste spullen in mijn woning nu maar wil zeker ergens volgende week wel internet hebben geregeld. Ben wel benieuwd hoe de meeste mensen dit nu hebben aangepakt, deelt iedereen het? Ik heb weinig zin om 36 euro voor kabelinternet neer te tellen, en de glasvezelabbonementen zijn ook niet goedkoop... woon op de derde woonlaag van blok 2, stuur maar een pm als iemand een idee heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |