abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95230343
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 17:04 schreef Perzikvrucht het volgende:
Kan je dus geen 4 pits elektrische kookplaat gebruiken? Dat trekken de stoppen niet?
En kan je wel een 4 pits elektrische kookplaat aansluiten, maar er maar 2 gebruiken? Op marktplaats staan namelijk veel van 4 pits en bijna niet van 2 pits.

Of weet iemand nog een goedkope winkel?
Voor een 4-pits heb je speciale 'krachtstroom' nodig. Gaat niet werken dus.
pi_95237499
Aangezien ik al tijden hier mee lees en ook een studio heb weten te bemachtigen, heb ik me maar even geregistreerd. Ik zit ook in Blok D trouwens :)

Ben benieuwd naar alle ingerichte studio's, ik wil meer foto's!
pi_95239365
Leuk dat er zich hier steeds meer mensen melden :)
Ik heb vandaag de sleutel gekregen en alvast wat losse rommel er neer gezet :D en morgen gaat de rest van mijn zooi over :D. Ik ben ook wel benieuwd naar andere inrichtingen, zal ook even een foto maken als bij mij alles is ingericht :)
pi_95250242
Ik heb nu al zin om mijn foto's te maken, maar dat duurt nog even, kan er pas 29 april in. Ben het wel van plan heel anders in te richten dan ik hier gezien heb.
pi_95250579
ik heb ook alvast mn boxen er neer gezet. muziek:D
gister avond nog een bank gebracht. alleen ff vergeten dat er geen verlichting was dus daarna maar niets meer gedaan.
nu naar de praxis/ikea en dan schoonmaken (ja dat is echt nodig) en fotos maken. en dan vanavond verhuizen!
pi_95251657
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 06:33 schreef AnneGB het volgende:
Ik heb nu al zin om mijn foto's te maken, maar dat duurt nog even, kan er pas 29 april in. Ben het wel van plan heel anders in te richten dan ik hier gezien heb.
Hoe ben jij het van plan in te richten :) ?
pi_95252815
ik ga mijn inrichting toch anders doen.
de bank/tv omgedraait, want dan heb ik savonds de zon op de bank ipv op de tv. en dan kijk ik lekker uit op het water ipv tegen de studio's aan de overkant.
pi_95254819
Ik wil foto's zien! Ben benieuwd :D
pi_95259285
t
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 10:09 schreef Perzikvrucht het volgende:

[..]

Hoe ben jij het van plan in te richten :) ?
Ik zag de meeste mensen het bed in dat hoekje doen, maar ik vind het toch niet zo mooi als je 2-p bed uitsteekt. Ik zet hem andersom tegen het raam aan (met een beetje ruimte ertussen) en zet tegenover het voeteneinde een bureau. Ik zet een kledingkast tegen die kortere muur (waar het bed nu vaak geplaats wordt) en zet een bank daarnaast met salontafel en een tv ertegenover. Tussen het bed en de zithoek gooi ik een roomdivider/kast. Vind het fijn als iedereen niet direct mijn 'slaaphoek' ziet als iemand op bezoek komt :)
pi_95262485
Zonde van de ruimte, voor het raam heb je juist het meeste licht en is heerlijk om te zitten als je de zon erop hebt staan.

Vandaag overigens m'n ophangsysteem bevestigd en mijn lijsten opgehangen.
pi_95263292
En dat licht heb ik dus nodig voor bij mijn bureautje :)
pi_95265973
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 15:55 schreef RTS91 het volgende:
Zonde van de ruimte, voor het raam heb je juist het meeste licht en is heerlijk om te zitten als je de zon erop hebt staan.

Vandaag overigens m'n ophangsysteem bevestigd en mijn lijsten opgehangen.
Foto?
pi_95266614
pi_95266771
Ziet er erg netjes uit!
pi_95268335
Ben ook benieuwd naar foto's! Ik krijg komende vrijdag mijn sleutels, kan echt niet meer wachten! Gister even met Linda-88 mee geweest en kleine spulletjes verhuist, dus de drang om nu zelf te gaan verhuizen wordt met de groter :P
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_95269925
Nou ik het meeste spullen in mijn woning nu maar wil zeker ergens volgende week wel internet hebben geregeld. Ben wel benieuwd hoe de meeste mensen dit nu hebben aangepakt, deelt iedereen het? Ik heb weinig zin om 36 euro voor kabelinternet neer te tellen, en de glasvezelabbonementen zijn ook niet goedkoop... woon op de derde woonlaag van blok 2, stuur maar een pm als iemand een idee heeft
pi_95269928
Zo pff de eerste monteur is alweer geweest :P mn kraan in de badkamer lekte, maar nu werkt alles weer :D nu lekker alles inrichten :D
  Moderator zaterdag 9 april 2011 @ 19:13:41 #293
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_95270385
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 19:02 schreef Apogist het volgende:
Nou ik het meeste spullen in mijn woning nu maar wil zeker ergens volgende week wel internet hebben geregeld. Ben wel benieuwd hoe de meeste mensen dit nu hebben aangepakt, deelt iedereen het? Ik heb weinig zin om 36 euro voor kabelinternet neer te tellen, en de glasvezelabbonementen zijn ook niet goedkoop... woon op de derde woonlaag van blok 2, stuur maar een pm als iemand een idee heeft
Waar staan die abonnementen?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator zaterdag 9 april 2011 @ 19:14:15 #294
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_95270407
Die van kpnglasvezel? Tering :{ 55 euro pm :{ !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_95272213
50 euro kost glasvezel van kpn (zonder telefoon).
50 euro en contract voor 12 maanden, nu actie: eerste 3 maanden gratis. dus kost 450 euro het eerste jaar.

Ziggo goedkoopste abonnement is 19,95 internet + 16,45 tv, dus zeg maar 35 euro per maand.
35*12=420 euro. Scheelt 30 euro in 12 maanden met KPN Glasvezel dus.
En ik zou zelf ook nog het internetabonnement van 29,95 per maand nemen bij Ziggo, 19,95 is 5/0,5 mb en dat vind ik zelf te traag. Zeker in vergelijking met de 30/30 glasvezel van kpn.

Kpn glasvezel is (in vergelijking) niet zo heel duur en na een jaar kijk ik wel wat voor acties er zijn en of ik wat anders neem.
Ga zelf dus voor kpn, als iemand nog wil delen is dat helemaal mooi (blok C).
pi_95283589
hebben jullie al een wasmachine? de mijne trilt behoorlijk. ik kan bij de keuken de vloer voelen trillen. ligt dat aan de vloer of aan de wasmachine?

en die deur van de badkamer maakt zo'n lawaai bij het dichtslaan. dat is eigenlijk nog het enige geluid dat ik van de buren heb gehoord.
hopelijk heeft niemand last gehad van mij. tot 10 min geleden stond ik nog heerlijk alles in elkaar te zetten met het nodige lawaai. oeps het is al bijna middennacht.

internet laat ik nog ff afhangen van de buren. heb geen voorkeur als het maar betaalbaar is (dat is 50euro dus niet). maar ik hoef dus geen tv en dat zit bij alle pakketten standaard. vandaar dat ik dus ook graag samen wil doen waarbij de buur de tv-aansluiting mag.
pi_95283765
Ligt aan de vloer, heb volgens mij ook wel eens een buur-wasmachine horen centrifugeren.
pi_95284064
Komt het een wifi signaal denken jullie ver genoeg vanaf de ene woningen op de eerste woonlaag tot een woning (overburen, dus overkant) op de tweede woonlaag? Of gaat dat niet/met problemen lukken?
pi_95284291
het kan ook zijn dat je wasmachine niet helemaal waterpas staat.. soms trilt ie dan iets harder. Ik heb zelf internet en tv van ziggo besteld. Moet nog even wachten tot 15 april en dan kan ik het in gebruik nemen :) Ik weet niet of het veel trager wordt als je deelt, weet een van jullie dat?
Ik vond het wel heel erg gehorig trouwens.. ik kon bijna letterlijk het programma op tv van mn buurjongen horen. Zou dat zijn omdat het inderdaad zo gehorig is, of omdat hij hem extreem hard heeft staan of omdat ie hem misschien wel tegen de wand aanheeft, zodat het extra te horen is?
pi_95284393
Ik denk zelf niet dat dat gaat lukken.. Maar jij gaat toch in blok D wonen Perzikvrucht? Ik weet wel iemand die er ook gaat wonen op de beganegrond en vast ook graag internet ofzo wil delen, of bedoelde je dat niet? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')