abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:07:16 #1
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_94872364
Ik heb firefox 4 op mijn macbook gezet, en nu werkt het inzoomen op een pagina niet meer.

Met mijn 13 inch scherm zijn de pagina's op fok toch wel verdomd klein. vaak zoom ik in zodat je de google ads aan de zijkant niet meer ziet.

Voorheen bewoog ik 2 vingers op mijn trackpad naar elkaar toe of van elkaar af voor de zoomfunctie. Of cmd+scrolwiel (op pc control+scrolwiel)

Op de firefox pagina staat wel heel tof vermeld:
quote:
Met een elegante nieuwe zoomfunctie kunt u inzoomen en de details op webpagina’s bekijken, zodat u zich kunt richten op wat van belang is.
maar ze zijn even vergeten erbij te zetten hoe het precies moet. :')

Samengevat:
Wie weet hoe je moet inzoomen met firefox 4? (trackpad en cmd+scrolwiel werkt niet meer)
It's time to kick ass and chew bubblegum. And I'm all out of bubblegum.
pi_94872525
Nee, maar thnx voor de tip, ik zet dus FF 4 nog even niet op mijn MBP 15"
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_94872535
ctrl + + +
Signature:
(max. 4 regels)
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:12:14 #4
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_94872697
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:09 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
ctrl + + +
Oke dit werkt inderdaad. bedankt. :)

Wel fijn die nieuwe "elegante" manier, not! Altijd maar door de strot duwen van nieuwe functies die werkelijk nergens op slaan :') Vreselijk vervelend dat de trackpad functie niet meer werkt. :{w
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:14:36 #5
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_94872839
oplossing voor het probleem:

http://www.appletips.nl/pinch-zoom-activeren-in-firefox-4-0/

Nooit een slecht woord over firefox maar hier kan ik me wel aan storen. Mooi niet dat ik voortaan al direct een nieuwe versie installeer!
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:14:54 #6
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_94872859
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:12 schreef poqpoq het volgende:

[..]

Oke dit werkt inderdaad. bedankt. :)

Wel fijn die nieuwe "elegante" manier, not! Altijd maar door de strot duwen van nieuwe functies die werkelijk nergens op slaan :') Vreselijk vervelend dat de trackpad functie niet meer werkt. :{w
Ctrl + Scroll werkt prima hier op FF4. Mac = :r
  donderdag 31 maart 2011 @ 21:20:00 #7
245963 poqpoq
eten geeft me troost
pi_94873158
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:14 schreef Chef_M het volgende:

[..]

Ctrl + Scroll werkt prima hier op FF4. Mac = :r
Tja het was natuurlijk wachten op de eerste opmerking als in "mac ist zum kotzen". Alleen ligt het probleem hier bij de ondersteuning van firefox die zijn vergeten de functie automatisch aan te zetten. Maarja afgeven op mac is natuurlijk altijd makkelijk, maar waarschijnlijk heb je het zelf nog nooit intensief gebruikt. Wat de boer niet kent vreet hij niet?

En ja, ik gebruik ook Windows. En nee, ik haat het niet.

Maar laten we niet verzanden in een mac vs windows topic :') Sterker nog hij mag wel dicht. Probleem = opgelost.
  vrijdag 1 april 2011 @ 01:13:07 #8
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_94887195
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 21:20 schreef poqpoq het volgende:

[..]

Tja het was natuurlijk wachten op de eerste opmerking als in "mac ist zum kotzen". Alleen ligt het probleem hier bij de ondersteuning van firefox die zijn vergeten de functie automatisch aan te zetten. Maarja afgeven op mac is natuurlijk altijd makkelijk, maar waarschijnlijk heb je het zelf nog nooit intensief gebruikt. Wat de boer niet kent vreet hij niet?

En ja, ik gebruik ook Windows. En nee, ik haat het niet.

Maar laten we niet verzanden in een mac vs windows topic :') Sterker nog hij mag wel dicht. Probleem = opgelost.
Sorry, probeerde er geen bash-topic van te maken, heb zelf een jaar een Mac gehad en dat was de ene probleem na de andere. Dit bewijst het voor mij weer. :(
  vrijdag 1 april 2011 @ 07:37:42 #9
52200 ViPeRII
It's a good day to die
pi_94890216
Het is dan ook nog een beta versie he... daar moet je sowieso niet te veel over roepen.

Ik vind m wel lekker snel in ieder geval :) En zoomen.... tjsa.. gebruik ik eigenlijk nooit :)
-- ViPeRII --
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')