maar ze zijn even vergeten erbij te zetten hoe het precies moet.quote:Met een elegante nieuwe zoomfunctie kunt u inzoomen en de details op webpagina’s bekijken, zodat u zich kunt richten op wat van belang is.
Oke dit werkt inderdaad. bedankt.quote:
Ctrl + Scroll werkt prima hier op FF4. Mac =quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:12 schreef poqpoq het volgende:
[..]
Oke dit werkt inderdaad. bedankt.![]()
Wel fijn die nieuwe "elegante" manier, not! Altijd maar door de strot duwen van nieuwe functies die werkelijk nergens op slaanVreselijk vervelend dat de trackpad functie niet meer werkt.
Tja het was natuurlijk wachten op de eerste opmerking als in "mac ist zum kotzen". Alleen ligt het probleem hier bij de ondersteuning van firefox die zijn vergeten de functie automatisch aan te zetten. Maarja afgeven op mac is natuurlijk altijd makkelijk, maar waarschijnlijk heb je het zelf nog nooit intensief gebruikt. Wat de boer niet kent vreet hij niet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:14 schreef Chef_M het volgende:
[..]
Ctrl + Scroll werkt prima hier op FF4. Mac =
Sorry, probeerde er geen bash-topic van te maken, heb zelf een jaar een Mac gehad en dat was de ene probleem na de andere. Dit bewijst het voor mij weer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:20 schreef poqpoq het volgende:
[..]
Tja het was natuurlijk wachten op de eerste opmerking als in "mac ist zum kotzen". Alleen ligt het probleem hier bij de ondersteuning van firefox die zijn vergeten de functie automatisch aan te zetten. Maarja afgeven op mac is natuurlijk altijd makkelijk, maar waarschijnlijk heb je het zelf nog nooit intensief gebruikt. Wat de boer niet kent vreet hij niet?
En ja, ik gebruik ook Windows. En nee, ik haat het niet.
Maar laten we niet verzanden in een mac vs windows topicSterker nog hij mag wel dicht. Probleem = opgelost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |