quote:
Mag de hele papierwinkel bij de gemeente gaan aflopenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef xFriendx het volgende:
Wat moet je morgen doen dan Carooltje?
En aangegeven dat ik morgen vrij ben en niet weet wat te doen. Dat zou toch genoeg moeten zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]heul niet
je wilde alleen weten wat ik ging doen
Ohw ga je met me mee dan morgen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En aangegeven dat ik morgen vrij ben en niet weet wat te doen. Dat zou toch genoeg moeten zijn
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er klaar mee voor vandaag, avond vieren
Fijne avondquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Mag dat zomaar?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw ga je met me mee dan morgen?
Avond CLquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Jij altijd!quote:
luilakjequote:
goeden avond Cuequote:
en daarom kom je anderen vervelen.. prima planquote:
Dat dacht ik!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:10 schreef clevy het volgende:
[..]
en daarom kom je anderen vervelen.. prima plan
Ja hoor hier wel en met jou?quote:
heel goed.. volhoudenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik!
Af en toe ben ik zo aardig voor mijn medemens
Doe maar een Palmpje of een Jupilerquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Carooltje79 het volgende:
* Carooltje79 heeft wel zin in een borreltje vanavond![]()
kan ik iets voor jullie meenemen?
nee dank je, heb de highland park onder handbereikquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Carooltje79 het volgende:
* Carooltje79 heeft wel zin in een borreltje vanavond![]()
kan ik iets voor jullie meenemen?
Dan zou ik liever op zoek gaan naar een slimme mooie chickquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Wicked-Game het volgende:
#modemeisjes op rtl5 fap fap fap!
Alleen beetje jammer dat ze zo fuckin dom zijngoed daar merk je natuurlijk niks van als je zo'n chick knalt!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe maar een Palmpje of een Jupiler
avond Yukiquote:
Ze zijn wel selfmade... dat is dan toch wel weer bijzonderquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou ik liever op zoek gaan naar een slimme mooie chick
pfff.. beetje zelfkennis negeren en gewoon doen.. morele steun heb je al.. schoudertjes er onder en niet zeuren schatquote:
Euh, mocht ik zelf kijken dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dat heb ik toch niet
Je weet zelf toch wel wat hier in de koelkast ligt
Je moet er van houdenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:15 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ze zijn wel selfmade... dat is dan toch wel weer bijzonder![]()
Echt ze komen nou niet echt intelligent over, maar damn wat een dames.... *kwijl*
Ik keek even verbaasd naar je UI, maar die heb je als standaard UI geloof ikquote:
Ik heb ooit een paar maanden terug van die modepopjes in de bus gehad, wat een volk is dat zegquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:15 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ze zijn wel selfmade... dat is dan toch wel weer bijzonder![]()
Echt ze komen nou niet echt intelligent over, maar damn wat een dames.... *kwijl*
dacht je dat ik het voor je ging pakken dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh, mocht ik zelf kijken dan?![]()
En ik maar wachten op m'n drinken
maar.. maarquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:15 schreef clevy het volgende:
pfff.. beetje zelfkennis negeren en gewoon doen.. morele steun heb je al.. schoudertjes er onder en niet zeuren schat
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Wicked-Game het volgende:
#modemeisjes op rtl5 fap fap fap!
Alleen beetje jammer dat ze zo fuckin dom zijngoed daar merk je natuurlijk niks van als je zo'n chick knalt!
Oh.. dus als ik iets wil gewoon zelf pakken?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dacht je dat ik het voor je ging pakken dan?
Jaaaa daag
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik keek even verbaasd naar je UI, maar die heb je als standaard UI geloof ik
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh.. dus als ik iets wil gewoon zelf pakken?![]()
ik ben onschuldigquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maar.. maar
Het is natuurlijk heel erg afhankelijk van jullie!
Het is wel weer duidelijk hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |