Milkaquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een widescreen reep Milka liggen.
Hell yeah!quote:
Ik heb Kinder, reuze bokkepoten, chocoladehazen, paaseitjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een widescreen reep Milka liggen.
Eigenlijk vind ik het maar vieze chocolade.quote:
Je klinkt verdomme als een kinderlokkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb Kinder, reuze bokkepoten, chocoladehazen, paaseitjes
Oehquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het maar vieze chocolade.
Maar ik heb me toch een gaaf biertje gekocht! Ik kreeg hem van de slijter (als in, anderen mochten hem niet kopen want hij had er maar heel wenig en hij verkocht hem alleen aan échte liefhebbers).
Hel & Verdoemenis Wild Turkey B.A.
CHECK EENS WIE ER OP FUCKING NUMMER EEN STAAT???quote:
Dat beloofd watquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
CHECK EENS WIE ER OP FUCKING NUMMER EEN STAAT???
http://www.ratebeer.com/R(...)rlands_beer_2011.csv
Die dus.
Euh.. Oh dear. Liever de mama's ervan dan..quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je klinkt verdomme als een kinderlokker
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh.. Oh dear. Liever de mama's ervan dan..
Ik denk zelf dat ik hem heel vies vind eigenlijk.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh.. Oh dear. Liever de mama's ervan dan..
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ik hem heel vies vind eigenlijk.
Maar morgen gaat ie open. Je kunt hem dan wel weer 25 jaar bewaren.
Mensen in de trein gaan raar kijken denk ik.
Fixed.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
gedraag je eens als een mama-lokker
Ga je morgen meetreinen dan? Ik heb echter maar één flesje en daar zit maar 18 cl in. Is wel 13 %, dat wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]blij gemaakt me een dode mus dus
Dat het bij jou niet werkt wil niet meteen alles zeggen..quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
moet je vooral met chocola aankomen..
Oeh gezelliequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je morgen meetreinen dan? Ik heb echter maar één flesje en daar zit maar 18 cl in. Is wel 13 %, dat wel.
Je hebt helemaal gelijk hoorquote:
Kweenie, hij vertrekt ergens vanuit Utrecht in ieder geval.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oeh gezellie
En waar gaat de trein heen?
Ah gezellig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga morgen ook treinenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je morgen meetreinen dan? Ik heb echter maar één flesje en daar zit maar 18 cl in. Is wel 13 %, dat wel.
Moet je even laten weten hoe laat enzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kweenie, hij vertrekt ergens vanuit Utrecht in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |