quote:
Nee, ik haal gewoon verse broodjes in de pauze bij de bakker om de hoek.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
Godver.Wil je je brood uit je broodtrommel eten, is de inhoud totaal geheralloceerd.
Kent iemand dat?
dan is de inhoud hoogstens heringedeeldquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zoiets, maar ik vermoed door het schudden en bewegen van de trommel in mijn tas terwijl de tas om mijn schouder bungelt terwijl ik loop.
alle dusquote:
Inderdaad. Ik neem nooit brood mee naar m'n werk. Altijd broodjeszaken en de kantinequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, ik haal gewoon verse broodjes in de pauze bij de bakker om de hoek.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Meestal als het klemligt heb ik er weinig last van, maar doordat ik nu een nieuw dieet erop nahoud, namelijk gespreid en gedoseerd eten, had ik nog één boterham over. Dat zijn dan twee helften, maar dat is logisch. Raar genoeg zitten die twee helften nog op elkaar maar mag je het vleeswaar er dus weer opnieuw opleggen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je had het al opgegeten? Of ligt de hele inhoud door elkaar?
Wij handelen zowel telefoon als e-mailverkeer af, in opdracht van het moederbedrijf. We zijn daarin natuurlijk wel verantwoordelijk van wat zij ons aanbieden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, e-mail kan natuurlijk een tweede medium zijn op een callcentre / Helpdesk.
Op die manier, dan is het toch anders dan als je echt bij een klein bedrijf werkt.
Ducktape lijkt me een goedkoper alternatiefquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gewoon meer geld toestoppen of minder geld toestoppen en een rol ducktape kopen.
M'n ex had nouwelijks eisenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ooit wel eens tegengekomen dan?
[..]
Dat
Ik nu "ook" (al was het dan bij de kantine). Dat was dan ook gelijk de reden waarom er nu net nog brood in zat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, ik haal gewoon verse broodjes in de pauze bij de bakker om de hoek.
Zitten jullie als callcentre als enige in dat aparte 'bedrijf'? En waarom is het niet gewoon een afdeling?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij handelen zowel telefoon als e-mailverkeer af, in opdracht van het moederbedrijf. We zijn daarin natuurlijk wel verantwoordelijk van wat zij ons aanbieden.
Dus we zijn klein, bij een van de grootste van Nederland
Wel effectiefquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ducktape lijkt me een goedkoper alternatief
Oh meid tochquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meestal als het klemligt heb ik er weinig last van, maar doordat ik nu een nieuw dieet erop nahoud, namelijk gespreid en gedoseerd eten, had ik nog één boterham over. Dat zijn dan twee helften, maar dat is logisch. Raar genoeg zitten die twee helften nog op elkaar maar mag je het vleeswaar er dus weer opnieuw opleggen.
De kantine boycot ik sinds we daar alleen nog maar "biologisch" voer kunnen krijgen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef STING het volgende:
Inderdaad. Ik neem nooit brood mee naar m'n werk. Altijd broodjeszaken en de kantine
Maar als student ligt dat natuurlijk anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |