Ho ho ho ook ik heb grenzen hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen welke meiden niet
Als in, alle vrouwen zouden hun mond moeten houden?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen welke meiden niet
Dat eerstequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die hij niet wil neuken, welke uberhaupt hun mond niet open moeten trekken.. de combi? of het programma opzich?
Pas maar op jij anders kan je morgen lekker thuis blijvenquote:
Dat geld alleen voor jou schatquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als in, alle vrouwen zouden hun mond moeten houden?
quote:
Gewattes?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
Godver.Wil je je brood uit je broodtrommel eten, is de inhoud totaal geheralloceerd.
Kent iemand dat?
geheralloceerd door wat? zit er een spook in je trommel ipv brood?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
Godver.Wil je je brood uit je broodtrommel eten, is de inhoud totaal geheralloceerd.
Kent iemand dat?
quote:
Huh?!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
Kent iemand dat?
Ja, e-mail kan natuurlijk een tweede medium zijn op een callcentre / Helpdesk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. En e-mail is dus ook uitbesteed.
"Wij" zijn 100% dochter van
And how's that working for you?quote:
Je had het al opgegeten? Of ligt de hele inhoud door elkaar?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
Kent iemand dat?
quote:
Zoiets, maar ik vermoed door het schudden en bewegen van de trommel in mijn tas terwijl de tas om mijn schouder bungelt terwijl ik loop.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:41 schreef clevy het volgende:
[..]
geheralloceerd door wat? zit er een spook in je trommel ipv brood?
Agossie, je had netjes alles per dag gesorteerd en gelabelt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
Kent iemand dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |