nee!!! was boven gemiddeltquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Voor franse begrippen ben je dus gewoon hoogbegaafd bol!!![]()
lachen toch. wie kan dat nu zeggen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is vrij raar, iemand die je 4 weken "kent" via fok ?!?!?
gewoon nemenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, maar ik ga niet naar disneyland dit jaar
ipad 2 is nog mooier dan de 1e.... Heb hem vandaag vast gehouden wow.... Maar wat is bijna voor nop, en wat ga je er mee doen voor mij is het echt een stuk gereedschap voor mijn werk wat eerst echt lasig en omhandig ging voorbeeldje eerst had ik 4 dikke mappen met naslagwerken en technischedocumentatie nu de ipad.... Agenda gedeeld met collega inkomend werk gedeeld met collega en kantoor, een klant wil iets nieuws ik kan online folders laten zienquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zal er 'ns over denken, missschien wel leuk zo'n speledingetje, zeker als het bijna voor nop is, toch?
de blitsquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gewoon nemenmaak je de blits mee
en anders neem ik hem wel over van jequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gewoon nemenmaak je de blits mee
daarom komt goed! wel gezellig!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef superkokje het volgende:
[..]
lachen toch. wie kan dat nu zeggen.
Leef het leven als de laatste dag
van die nerds op mijn werk hoor ik al dagen niet anders dan ... "wie heeft al de nieuwe ipad?" als je daar met een ipad2 aankomt heb je direct belangstelling van 50 mannenquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
van die nerds op mijn werk hoor ik al dagen niet anders dan ... "wie heeft al de nieuwe ipad?" als je daar met een ipad2 aankomt heb je direct belangstelling van 50 mannen
eeeeh, voor m'n werk heb ik een 2 laptops van de baas (heule goeie), ik werk veel thuis, werk-gewijs zou ik er geen zak mee doen (scherm te klein voor mijn werk), maar zo voor thuis enzo een beetje te interneppen in de verloren avonduren (als SST is afgelopen dan)......kunnen de kids ook eens wat op onze eigen computer en laptop doen....quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ipad 2 is nog mooier dan de 1e.... Heb hem vandaag vast gehouden wow.... Maar wat is bijna voor nop, en wat ga je er mee doen voor mij is het echt een stuk gereedschap voor mijn werk wat eerst echt lasig en omhandig ging voorbeeldje eerst had ik 4 dikke mappen met naslagwerken en technischedocumentatie nu de ipad.... Agenda gedeeld met collega inkomend werk gedeeld met collega en kantoor, een klant wil iets nieuws ik kan online folders laten zien
bij ons op het werk was het maandag ook het gesprek van de dag, zeker na dit berichtquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
van die nerds op mijn werk hoor ik al dagen niet anders dan ... "wie heeft al de nieuwe ipad?" als je daar met een ipad2 aankomt heb je direct belangstelling van 50 mannen
Gewoon doen Ceetje, als je na drie maanden merkt dat je er toch niets mee doet zet je hem gewoon op marktplaats voor het dubbelequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bij ons op het werk was het maandag ook het gesprek van de dag, zeker na dit bericht
preciesquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon doen Ceetje, als je na drie maanden merkt dat je er toch niets mee doet zet je hem gewoon op marktplaats voor het dubbele
een kamaraad van mij lag 2 weken geleden in die ellelange rij in amerikaquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bij ons op het werk was het maandag ook het gesprek van de dag, zeker na dit bericht
ook voor het dubbele mag je eerst hier aankloppenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gewoon doen Ceetje, als je na drie maanden merkt dat je er toch niets mee doet zet je hem gewoon op marktplaats voor het dubbele
da's ook weer zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
een kamaraad van mij lag 2 weken geleden in die ellelange rij in amerika
Je wilt geen roze olifanten zien?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:35 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, en nu drank *schenkt nog braaf een prikloos icetea-tje in
De wii van mijn dochter, is in zweden gekocht door mn stiefvader (vrachtwagenchauffeur) daar hadden ze hem welquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb drie maanden op de wachtlijst gestaan voor de Wii
ik heb mijn wiskey nog wel ergens staan......quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je wilt geen roze olifanten zien?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je wilt geen roze olifanten zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |