Dit dus, ik kan me niet voorstellen dat dit het eerste akkefietje is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:12 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Volgens mij is er wel meer aan de hand, dat TS achterwege laat. Wat is er gebeurd vóór wat je beschreef?
Check maar die laatste jaren voor je het huis uitgaat kunnen erg lastig zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:21 schreef BrammetjeBraam het volgende:
nou er is nog hoop ts.
van mijn 7e tot mijn 19e kon ik mijn vader wel schieten (en hij mij schoppen) en nu drinken we samen een biertje.![]()
je ziet de dingen wat meer in verband óf je zet je zelf er over heen. even doorbijten tot je achttien bent en ik zou maar vast gaan sparen als je dat uit huis gaan serieus meent.
En over vijf jaar schaamt hij zich de ogen uit het hoofd dat hij zich ooit zo heeft durven gedragen tegenover zijn ouders.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:03 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Check maar die laatste jaren voor je het huis uitgaat kunnen erg lastig zijn.
Daarna komt het meestal wel weer goed.
Maar daar heeft TS nu weinig aan.
misschien een lichtpuntje dat het later beter wordt tochquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:03 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Check maar die laatste jaren voor je het huis uitgaat kunnen erg lastig zijn.
Daarna komt het meestal wel weer goed.
Maar daar heeft TS nu weinig aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |