Ik kook elke dagquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik ook, maar ouders doen boodschappen enzo..
Ik heb je sig door Google Translate gehaald, maar ik snap hem nog steeds niet.quote:
Hier, maar even etenquote:
Vraag maar aan je vriendinnetjequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:41 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik heb je sig door Google Translate gehaald, maar ik snap hem nog steeds niet.
Die is niet onlinequote:Op donderdag 31 maart 2011 17:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Hier, maar even eten![]()
[..]
Vraag maar aan je vriendinnetje
Ik woon ook thuisquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik woon nog thuis, er word voor mij gekookt
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:43 schreef djkoelkast het volgende:
Niet alles wat oud is is goed, foutvis_
Dat heb ik nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:41 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Zo fijn, een man die kookt, en het nog goed kan ook
eerder 3x in de week filetlapjes hierquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil gewoon graag fatsoenlijk eten en niet 3x per week friet
PROEST!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat mono niet voor je kookt snap ik, maar die monsterkok van hem dan?
Lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
eerder 3x in de week filetlapjes hier![]()
gewoon 5dagen vd week vlees + prakkie
Nee die niet nu.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
BWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! WHAHAHAHA
of deze keer niet?
hoezo? gewoon een normale maaltijd?quote:
Ik had dus een echte jingle in de planningquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die niet nu.
Maar serieus die jingle![]()
5x per week. Je kunt ook afwisselenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
hoezo? gewoon een normale maaltijd?
vlees aardappelen groente..
alleen ik lust maar 3 soorten groente
ja maar welke elke keer andere groenten en vlees enzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
5x per week. Je kunt ook afwisselen
ik eet max 2x per week aardappelen/groenten/vlees![]()
Ik ga niet met mono en monstercock sexen zodat jij een echte jingle kan krijgenquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had dus een echte jingle in de planning
Nee, je hoort 'm morgen wel. Als je wakker bent that is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niet met mono en monstercock sexen zodat jij een echte jingle kan krijgen
Je hebt ook niks voor die jongen overquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga niet met mono en monstercock sexen zodat jij een echte jingle kan krijgen
Je hebt ook rijst/pasta/weetikveelwatquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja maar welke elke keer andere groenten en vlees enzo
Scared nowquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, je hoort 'm morgen wel. Als je wakker bent that is.
Ik doe alleen trio's met vrouw erbijquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt ook niks voor die jongen over
Je weet al dat jij de 16de naast je neef slaapt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:52 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Better lock your doors tonight
Dit wist ik nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet al dat jij de 16de naast je neef slaapt?
ik lust vrijwel niets.. ik heb onderontwikkelde smaakpappilen enzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je hebt ook rijst/pasta/weetikveelwat
SSBquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vaak van die langharige WoW spelende en bandshirt dragende stinkhippies.
Daarom dus...quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik lust vrijwel niets.. ik heb onderontwikkelde smaakpappilen enzo
nog nooit gegeten? -> eet ik niet -> lust ik niet -> hou op met vragen of ik wil proeven
Alsof hij in dronken toestand nog weet dat jij zn neef bentquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:55 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Dit wist ik niet![]()
Mono is miss knettergek, maar hij doet niet aan incest
quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:59 schreef Ragboer het volgende:
Waar zijn de Hollandse jongens van de gestampte pot? Gewoon vreten wat de pot schaft. Allemaal kasthomo's hier.
Hollandse meid ook goed?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:59 schreef Ragboer het volgende:
Waar zijn de Hollandse jongens van de gestampte pot? Gewoon vreten wat de pot schaft. Allemaal kasthomo's hier.
Nou ik heb de bruine boontjes zelf gemaakt, wel op Surinaamse wijze natuurlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:59 schreef Ragboer het volgende:
Ik ben een Hollands meisje maar zal bijna altijd eten wat de pot schaft. Ook al vind ik het niet zo lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 17:59 schreef Ragboer het volgende:
Mooi, dan hoef ik mezelf niet om te bouwenquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik mezelf niet om te bouwen
Niemand zou daar vrolijk van wordenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik mezelf niet om te bouwen
Homo's misschien.... Maar, ik blijf lekker een vrouwtjequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand zou daar vrolijk van worden
Hoe kun je dingen nou niet lusten als je niets proeft?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:02 schreef Driepink het volgende:
als ik het eten niet lust, eet ik het niet..
en aangezien ik niets proef eet ik altijd hetzelfde
Samzz die opgewonden wordt van de Dire Straitsquote:
vicious circle allesquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe kun je dingen nou niet lusten als je niets proeft?
Dan komt Ang3l je meteen opzoeken met een kratje bierquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Homo's misschien.... Maar, ik blijf lekker een vrouwtje
Ik houd van de Dire Straitsquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:04 schreef dekkered het volgende:
[..]
Samzz die opgewonden wordt van de Dire Straits
Zwakkeling, darwin award, dood.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe kun je dingen nou niet lusten als je niets proeft?
Dan heb ik idd geen tieten meer waar hij bang voor kan zijn...quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan komt Ang3l je meteen opzoeken met een kratje bier
Ik ookquote:
geen PM hequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb ik idd geen tieten meer waar hij bang voor kan zijn...
Gebruik ik nooit. Irritant.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef Zokunen het volgende:
Die stomme chat is stuk via de split screen :S
Jouw chat wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef Zokunen het volgende:
http://www.onzinradio.nl/sc/quote:
hoezo kapot?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef Zokunen het volgende:
Het is ook een singlequote:
[18:06:40] Running lightIRC 1.1 Build 30. Project home: www.lightirc.comquote:
Een keer opnieuw starten helpt daar bij.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
[18:06:40] Running lightIRC 1.1 Build 30. Project home: www.lightirc.com
[18:07:00] Flash policy probleem. Indien je de server eigenaar bent, gelieve http://redmine.lightirc.c(...)y_setup_instructions te lezen. Je moet een flash policy daemon installeren op irc.lightirc.com (port 843) om te kunnen gebruikmaken van lightirc.
Ik ga meteen zoeken en PM'enquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:07 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik verwachtte meer fotos van samzz + paard
Huidig verzoekje aangevraagd door:quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:10 schreef Samzz het volgende:
Welke helden hebben Bon Jovi en Normaal aangevraagd?
Heb FF nu al 4 keer opnieuw gestart.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
Een keer opnieuw starten helpt daar bij.
Heldinquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:10 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Goudvis_
Bericht:
meezingen alles
Bij mij werkt hij gewoon.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:10 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heb FF nu al 4 keer opnieuw gestart.
Gewoon gesloten, process gekilled maar hij wil echt niet meer :S
werkt tot nu toe beter bij mij dan chrome/IEquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:13 schreef djkoelkast het volgende:
firefox____! dat is vragen om problemen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:10 schreef Driepink het volgende:
mijn request doet het niet
volgens mij heeft TOT hem tegengehouden
IE zeker?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:13 schreef djkoelkast het volgende:
firefox____! dat is vragen om problemen
Operaquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
werkt tot nu toe beter bij mij dan chrome/IE
Omdat het kut werkt. Maar ook omdat we graag ergens tegen aan trappen jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom ook weer?
Ohja, omdat "men" er graag tegenaan trapt.
QFTquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:15 schreef Samzz het volgende:
Ik heb Chrome. Chrome werkt fijn vind ik.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:15 schreef Samzz het volgende:
Ik heb Chrome. Chrome werkt fijn vind ik.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is het tegenovergestelde van technisch?
- A-technisch
En van muzikaal?
- A-muzikaal
En van intelligent?
- Uhm![]()
Agent
Dit dus, margin bugs etcquote:
Niets downloadt zo fijn als IE8 en voorgaande browsers. Zo met zo'n apart schermpje pèr download. Die reetkever die dat uit IE9 heeft gehaald (+ een veiligheidscheck per file) moeten ze opknopen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
Omdat het kut werkt. Maar ook omdat we graag ergens tegen aan trappen ja
Yahoo is eigenlijk beter, maar ik gebruik het nooitquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:16 schreef Zokunen het volgende:
Ik ben niet zo'n van van google, dus ik heb geen chrome (al zoek ik wel altijd via google)
Iddquote:
Dat paarden zo groot zijn?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:20 schreef Driepink het volgende:
samzz, had je mn PM ook nog gelezen?
daar sloeg die damn op dus
oh niet gezien, excusesquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat paarden zo groot zijn?Daar heb ik al op geantwoord he
Ze kunnen ook klein zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat paarden zo groot zijn?Daar heb ik al op geantwoord he
Wen er maar aan, dat is vaste prik hierquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:23 schreef ToT het volgende:
Alweer fout ventje zo!Die is vandaag al zeker 3 keer langs geweest!
dan ga ik even een foto op zoeken voor jequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:24 schreef Zokunen het volgende:
Ik vind stiekem Friese paarden wel mooi
die zijn ook duur heb ik gehoord..quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:24 schreef Zokunen het volgende:
Ik vind stiekem Friese paarden wel mooi
Neu, de markt ligt op z'n gat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
die zijn ook duur heb ik gehoord..
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:25 schreef dekkered het volgende:
Voor zokunnen
[ afbeelding ]
(foto die ik gemaakt heb)
/slapquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]Daar zou ik wel een bewegend gifje van willen zien met die jetsers zo!
Je kan van 't zomer ook bij de gemiddelde manege gaan kijkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]Daar zou ik wel een bewegend gifje van willen zien met die jetsers zo!
Dan hoef ik hier alleen maar het raam uit te kijken. (Letterlijk!)quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan van 't zomer ook bij de gemiddelde manege gaan kijken
Hoiiquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:29 schreef Melting het volgende:
Ik zeg.... een hele goede middag altesaam!
wat voor muziek?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:31 schreef Driepink het volgende:
trouwens..
ik hoorde vanmiddag een leuk liedje op de radio.. weet alleen niet meer hoe ie heette..
iets met 'op de fiets' ofzo ?
of alleen 'fietsen'
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:31 schreef Zokunen het volgende:
KT tunstal heeft ook een mooi liedje! Black horse and the cherry tree
jhoquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:31 schreef Melting het volgende:
Wat is dit voor een boutnummer?
En nee, dat bedoelde ik niet letterlijk..... ik kan zelf ook lezen welk nummer dit is.![]()
accent of gewoon nederlands?quote:
Skik - Op fietsequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:33 schreef Driepink het volgende:
dat nummer van: wie doet mij wat, wie doet mij wat vandaag
maar dan op zn boers
Staat niet in Draakje!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:31 schreef Zokunen het volgende:
KT tunstal heeft ook een mooi liedje! Black horse and the cherry tree
Skikquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:33 schreef Driepink het volgende:
dat nummer van: wie doet mij wat, wie doet mij wat vandaag
maar dan op zn boers
Serieus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:34 schreef amvrosios het volgende:
is dit een serieus nummer? of een persiflage op iets?
waar haal je de driver vandaan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:34 schreef sharr het volgende:
Ik probeer een driver te installeren voor een Wireless Adapter. Heeft iemand enig idee waaromsteeds tijdens de installatie mijn computer uitvalt en restart?
Is het gewoon echt zo'n kutcomputer?
Acer ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:34 schreef sharr het volgende:
Ik probeer een driver te installeren voor een Wireless Adapter. Heeft iemand enig idee waaromsteeds tijdens de installatie mijn computer uitvalt en restart?
Vaag nummer is vaagquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:34 schreef amvrosios het volgende:
is dit een serieus nummer? of een persiflage op iets?
om een lang antwoord kort te maken: jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:34 schreef sharr het volgende:
Drentse bodemquote:
Ja, dat wel. Sowieso voor die ene Wireless adapter en voor Windows XP.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:35 schreef dekkered het volgende:
[..]
En je weet zeker dat dat de goede driver is?
Krijg je iets van een BSOD ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:36 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Sowieso voor die ene Wireless adapter en voor Windows XP.
Dat klinkt serieus als een SOA ofzo?quote:
Oke :-Pquote:
Blue screen of death, blauw scherm met (meestal) witte lettersquote:
Ik vond het als de gekke koeien ziekte klinkenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:37 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dat klinkt serieus als een SOA ofzo?
Ik moest meteen denken aan Kutjesdag.quote:
goed plan!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan Kutjesdag.![]()
Nee, hij wordt gewoon zwart en start dan opnieuw op en zegt dan 'het systeem is hersteld van een ernstige fout'.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:37 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Oke :-P
[..]
Blue screen of death, blauw scherm met (meestal) witte letters
of zie je iets voorbij flitsen voor het ding opnieuw opstart ?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:37 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Oke :-P
[..]
Blue screen of death, blauw scherm met (meestal) witte letters
of zie je iets voorbij flitsen voor het ding opnieuw opstart ?
Ik heb liever die van die picquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:38 schreef dekkered het volgende:
zien er zo uit
[ afbeelding ]
maar dan op je beeldscherm
Oh, dat had ik niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:38 schreef dekkered het volgende:
zien er zo uit
[ afbeelding ]
Meestal is er wel iets fout horquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
En zo'n blauw scherm had ik net opeensIk kreeg een hartverlamming, maar hij geeft aan dat er niks aan de hand is. Stom ding ook, soms
zegt wel wat over jou hequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan Kutjesdag.![]()
Dan krijg je dus stiekem wel een BSOD maar zie je hem niet ;-)quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, hij wordt gewoon zwart en start dan opnieuw op en zegt dan 'het systeem is hersteld van een ernstige fout'.
Is wel een stuk beter!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zegt wel wat over jou he
vin je kusjes nie zo wat?quote:
Tuurlijk wel, maar als ik tussen het één of het ander moest kiezen....quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vin je kusjes nie zo wat?
Oke, even gedaan, en nu nog een keer doen danquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:40 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Dan krijg je dus stiekem wel een BSOD maar zie je hem niet ;-)
even opnieuw opstarten... en dan F8 rammen....
dan krijg je ongeveer dit menu:
[ afbeelding ]
daar kies je voor: Disable automatic reboot
en dan start ie door....
dan nog een keer proberen, en kijken wat er gebeurt! schrijf zoveel mogelijk info op die je ziet op de BSOD
Nee, ken je dat liedje dan niet? Is een bestaand nummer hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zegt wel wat over jou he
Checkquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Oke, even gedaan, en nu nog een keer doen dan
Guilty as charged!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef Driepink het volgende:
Wie heeft trouwens Phil Colllins aangevraagd?
ken ik nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, ken je dat liedje dan niet? Is een bestaand nummer hoor.
oohhhhh, waarom dacht ik aan zeeland ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Het oosten des lands. Oorspronkelijk de Achterhoek, en nu ergens bij Zevenaar in de buurt.
HAHAHAHA!!! Uhhh....ligt er aan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
oohhhhh, waarom dacht ik aan zeeland ?![]()
oh en wil je iets voor me doen? het is wel veel werk..
De korte versiequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ken ik niet
deze ken ik wel
Wat is er fout aan Zeeland?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:46 schreef Driepink het volgende:
[..]
oohhhhh, waarom dacht ik aan zeeland ?![]()
oh en wil je iets voor me doen? het is wel veel werk..
een tut-vid maken van hoe jij photoshopt..quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:47 schreef ToT het volgende:
[..]
HAHAHAHA!!! Uhhh....ligt er aan?Wat dan?
Die heb ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:38 schreef dekkered het volgende:
zien er zo uit
[ afbeelding ]
Het is nog niet afgezonken?quote:
Inloggen op Draakje. En dat kan alleen via mijn huisquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:43 schreef Samzz het volgende:
Kan ik ergens een uitgebreidere verzoeken lijst zien?
Tof dat je dat zegt!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
een tut-vid maken van hoe jij photoshopt..
ik wil jou skillz
Ik kom eraanquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Inloggen op Draakje. En dat kan alleen via mijn huis
ik heb heel photoshop niet op mn pcquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof dat je dat zegt!
Ik weet alleen bij God niet hoe je zo'n vid moet maken. Daarbij zijn mijn skillz echt heel beperkt hoor. Beetje knippen in een layer, clone stamp, kleur selecteren en color replacement tool, beetje resizen en warpen, da's alles.
Er was geen anderquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom eraan
Wat een kutmix, overigens
NEEN! KOPEN!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik heb heel photoshop niet op mn pc![]()
dat moet ik ook eerst nog downloaden
Je bent bij God en zelfs Hij weet het niet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Tof dat je dat zegt!
Ik weet alleen bij God niet hoe je zo'n vid moet maken. Daarbij zijn mijn skillz echt heel beperkt hoor. Beetje knippen in een layer, clone stamp, kleur selecteren en color replacement tool, beetje resizen en warpen, da's alles.
Niet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er was geen anderHijs wel speciaal voor jou
Koop gewoon een nieuwe.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:50 schreef sharr het volgende:
Oke, opnieuw opgestart alles.
Foutmelding:
(ik kan hem maar half lezen want de resolutie is eraan)
heel veel getallen. ftdisk.sys
IK SNAPPET NIET AAAAH
Dat betekent dat je het programma gewoon niet moet installerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:50 schreef sharr het volgende:
Foutmelding:
IK SNAPPET NIET AAAAH
schrijf die getallen op en zet dat hier neerquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:50 schreef sharr het volgende:
Foutmelding:
IK SNAPPET NIET AAAAH
Ach er zijn sowieso tientallen photoshoptutorials te vinden. Veel dingen kan ik ook nog niet eens, zoals met blending options werken; ik weet niet wanneer ik welke moet gebruiken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik heb heel photoshop niet op mn pc![]()
dat moet ik ook eerst nog downloaden
Precies dat!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
schrijf die getallen op en zet dat hier neer
quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je bent bij God en zelfs Hij weet het niet?
ctrl + c en ctrl + v ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach er zijn sowieso tientallen photoshoptutorials te vinden. Veel dingen kan ik ook nog niet eens, zoals met blending options werken; ik weet niet wanneer ik welke moet gebruiken.
Het lastigste vind ik dat ik niet weet hoe je bijvoorbeeld een uitgeknipt hoofd makkelijk ergens op kunt plakken zonder gaten in layermasks te knippen. Dat MOET gewoon heel makkelijk te doen zijn.
Ja, ja en ja. Maar ik ga m'n laptop niet het raam uit flikkerenquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:51 schreef Zokunen het volgende:
Zit je op de 2e verdieping?
Heeft de kamer een raam?
Kan dit raam open?
Heb je haar vanmidadg niet al die vunzige praat horen uitslaan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:52 schreef Ragboer het volgende:
Sharr begint af en toe echt te lijken als "one of the guys".
Het was voor sharrquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ja en ja. Maar ik ga m'n laptop niet het raam uit flikkeren
Ik denk niet dat zij van plan is hetzelfde te doenquote:
Juist ja, ik begrijp het heeeeeeleeeeeeeeeeemaaaaaaaaal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:53 schreef sharr het volgende:
Stop: 0x0000007a (0xc03e13f0, 0x000000e, 0xf84fced0, 0x0b29a860)
ftdisk.sys - address f84fced0 base at f84f6000, datestamp 3b7d8419
TOPPIE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |