vergeet je feyenoord sjaal nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Deze neger gaat een weekend naar Amsterdam later boysz
whaaat?! En homefront dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:01 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb nog wat gameplay-filmpjes bekeken en ik denk dat ik morgen toch maar even de stad in duik om Crysis 2 te halen
Ik denk dat Teun en ik jullie wel al lang genoeg voor hebben gehouden dat het een toffe game is of niet?quote:
Gij word nu een wijs man.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:01 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb nog wat gameplay-filmpjes bekeken en ik denk dat ik morgen toch maar even de stad in duik om Crysis 2 te halen
hmpf rattenstreekquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk dat Teun en ik jullie wel al lang genoeg voor hebben gehouden dat het een toffe game is of niet?
Hij is niet zo heel boeiend, leuk voor een avondje ofzo maar meer niet. Morgen Crysis 2 proberen, kijken of Stoning Coma gelijk heeft of niet
Troll is obvious!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik denk dat Teun en ik jullie wel al lang genoeg voor hebben gehouden dat het een toffe game is of niet?
Hij is niet zo heel boeiend, leuk voor een avondje ofzo maar meer niet. Morgen Crysis 2 proberen, kijken of Stoning Coma gelijk heeft of niet
quote:
ik speelde mee in de grap hoor /kutkaboutermodus uitquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:29 schreef kutkabouter het volgende:
bozz en badboynova tuinen er zohard in.
ik wroet graag in tuinenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:29 schreef kutkabouter het volgende:
bozz en badboynova tuinen er zohard in.
Ja, goeie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik speelde mee in de grap hoor /kutkaboutermodus uit
Komt pierre ook nog effkes kieken dan?quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
brommer rijden hehe dat is een brommer bewegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |