Sowieso, maar daarom vind ik het ook zo raar dat ze zo hard schommelen en wiebelen.quote:
Ja zie het nu ook!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:11 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Sowieso, maar daarom vind ik het ook zo raar dat ze zo hard schommelen en wiebelen.
Nu is er ook weer zo'n droevig programma met 3 van die verwende trutten, die nou alweer een gast gebruiken misbruiken door 1 keer lief te lachen.
Zo is mijn ''schoonzus'' ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:16 schreef kutkabouter het volgende:
Ik krijg een beetje plaatsvervangende schaamte.
Gezellig.quote:
Ja met kerstmis had de moeder van mijn vriend ijs met fruit, maar wel uit blik. Zegt ze is dit vers? Zegt mams nee, zegt ze nou dan wil ik het niet hoor. En de vader van mijn vriend had paar honderd euro overgemaakt voor kerstmis aan alle zonen. Vraagt ze aan mij hoeveel? Vertel ik het, zegt ze zo weinig? Godver kon haar wel slaan.quote:
Kansloos inderdaad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja met kerstmis had de moeder van mijn vriend ijs met fruit, maar wel uit blik. Zegt ze is dit vers? Zegt mams nee, zegt ze nou dan wil ik het niet hoor. En de vader van mijn vriend had paar honderd euro overgemaakt voor kerstmis aan alle zonen. Vraagt ze aan mij hoeveel? Vertel ik het, zegt ze zo weinig? Godver kon haar wel slaan.
Die leren? Dat is mooi juist.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Kansloos inderdaad.
Die blonde is op zich wel best lekker, maar die broek...
Nee ik vind dat niks. Skinny jeans.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop dat GameMania vandaag Bozz een sms stuurten dat jij bij je motorrijles komt en dat het eigenlijk autorijles isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of dat ie vandaag 1april dubbeltarief heeftquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Dat ik bij mijn motorrijles aankom en dat blijkt dat het maar een dolletje was dat ik moest lessen en ik gewoon direct dat papiertje krijg.
Of dat je aankomt en het blijkt een anti slipcursus voor skelters te zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:09 schreef Rossdale het volgende:
Dat ik bij mijn motorrijles aankom en dat blijkt dat het maar een dolletje was dat ik moest lessen en ik gewoon direct dat papiertje krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |