Speel maar ff door, het is ff wennen, maar ik vind hem wel erg nice. Eindelijk niet meer een compleet ren festijn. Maar echt slim spelen!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
Die multiplayer is toch echt niks.
Erg wennen aan de besturing. Maar damn, die fucking campers...nog erger dan black ops.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Speel maar ff door, het is ff wennen, maar ik vind hem wel erg nice. Eindelijk niet meer een compleet ren festijn. Maar echt slim spelen!
Hate to say I told you soquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Erg wennen aan de besturing. Maar damn, die fucking campers...nog erger dan black ops.
Iedereen zit of te campen in een gebouw of op het dak.Fucking irritant.
Het is dan ook geen shooter waarbij je gewoon dom moet rondrennen. Sorry ross ik ga nie redden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Erg wennen aan de besturing. Maar damn, die fucking campers...nog erger dan black ops.
Iedereen zit of te campen in een gebouw of op het dak.Fucking irritant.
Hij is ook niet slecht, net mn 1ste positieve game gespeeld.quote:
Dat over het campen op daken en verhogingen zei ik 3 topics geleden alquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hij is ook niet slecht, net mn 1ste positieve game gespeeld.
Wait.. Whut?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:03 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zooo gaat lekker snel hier
Ban is tot/t/m? 1/4/2011
Welke danquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:18 schreef tliciouz het volgende:
Mich heb lichte all stars gehaald.Maar het is een hele mooie kleur. Geen wit en geen beige.
Op de doos staat wel grey, maar het is echt een heel licht apart kleurtje.quote:
Echt he. Godverdomme man.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat eckte meisjes in de jungle is hilarisch
Had je vorige week met die kip moeten zien!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Echt he. Godverdomme man.Ik zat echt in m'n broek te zeiken van het lachen.
Ja ik weet het, dat ze hem gingen slaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had je vorige week met die kip moeten zien!
Wat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ja ik weet het, dat ze hem gingen slaan.Maar net dan, dat ze levend vissen in de frituur gooien, wtf!
Even dat oh oh tirol kijken en dan kom ikquote:
Die blonde met die grote tetten die schijt was voor die spinnetjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Echt he. Godverdomme man.Ik zat echt in m'n broek te zeiken van het lachen.
Die ging zeiken omdat ze die 5 spinnetjes op dat eiland loslieten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die blonde met die grote tetten die schijt was voor die spinnetjes!
Anna bedoel je?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Die ging zeiken omdat ze die 5 spinnetjes op dat eiland loslieten.Die heeft verder wel goeie wiebeltieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |