Wait whut?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Leuk om te zien dat kutkabouter opeens zo weinig reageert op tliciouz, nu bozz haar hosselt.
hij schaamt zich om zijn game vergeleken met mijquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Leuk om te zien dat kutkabouter opeens zo weinig reageert op tliciouz, nu bozz haar hosselt.
Nice. Had je van die vervroegde examens of gewoon schoolexamens?quote:
kwelappie ofzo weet exacte spelling niet, maar pandancake is ook lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef tliciouz het volgende:
Wapens? Denk niet dat je die kan krijgen in de rijnhal.
Overigens werk ik bij een Indisch vrouwtje, en hun make altijd een soort van cake. In het groen en roze. Oh my zo lekker.ze zei dat ze het hier koningscake noemde, maar kan er via google niet veel op vinden. Heb een winkeltje gevonden in Arnhem waar ze ze verkopen. Fucking 10 euro.
Pandancake was het.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kwelappie ofzo weet exacte spelling niet, maar pandancake is ook lekker
-edit- agar agar is ook wel te doen maar moet je niet teveel van eten
Haha lol. Niemand hosselt mij. Ik hossel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:49 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nee hoor. Jij bent internetregelkoning en ik ben real life regelkoning.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hij schaamt zich om zijn game vergeleken met mij
Spekkoekquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:50 schreef tliciouz het volgende:
Wapens? Denk niet dat je die kan krijgen in de rijnhal.
Overigens werk ik bij een Indisch vrouwtje, en hun make altijd een soort van cake. In het groen en roze. Oh my zo lekker.ze zei dat ze het hier koningscake noemde, maar kan er via google niet veel op vinden. Heb een winkeltje gevonden in Arnhem waar ze ze verkopen. Fucking 10 euro.
Denk Homefront, want Michhas, Bozz, Teun en Rossdale spelen dat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Maar nu de vraag: Homefront of Crysis 2? Ziet er allebei wel tof uit.
is makkelijk te maken en kost je circa 4 euroquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Pandancake was het.Godverdomme, die vreet ik in 1 keer op.
alleen als oma het zelf gemaakt heeft anders niet!!quote:
en nee jij hosselt niet. ik ben hier de hosselaar heet niet voor niets bozzquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha lol. Niemand hosselt mij. Ik hossel.
Maar je ziet het niet.quote:
Echt waar? Want in de winkel kost zo'n cake 10 euro. Hmm, even kijken voor een goed recept.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
is makkelijk te maken en kost je circa 4 euro
[..]
alleen als oma het zelf gemaakt heeft anders niet!!
[..]
en nee jij hosselt niet. ik ben hier de hosselaar heet niet voor niets bozz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |