abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97650145
Vrouwen zijn over het algemeen slimmer en kunnen beter leren. Maar vrouwen hebben ook minder ambitie. Ze kiezen sneller voor een maatschappelijke opleiding in de zorg, onderwijs, vrijwilligerswerk om andere mensen te helpen.

Jongens willen vaak veel bereiken en er veel moeite voor doen en komen op top posities in het bedrijfsleven, politiek, doen belangrijke uitvindingen enzo. Ze zullen minder snel voor een opleiding kiezen die maatschappelijk verantwoord is.
pi_97651259
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 10:31 schreef Noisiv het volgende:
Vrouwen zijn over het algemeen slimmer en kunnen beter leren. Maar vrouwen hebben ook minder ambitie. Ze kiezen sneller voor een maatschappelijke opleiding in de zorg, onderwijs, vrijwilligerswerk om andere mensen te helpen.

Jongens willen vaak veel bereiken en er veel moeite voor doen en komen op top posities in het bedrijfsleven, politiek, doen belangrijke uitvindingen enzo. Ze zullen minder snel voor een opleiding kiezen die maatschappelijk verantwoord is.
Fout en fout. Uit veel onafhankelijk neuropsychologisch onderzoek (zelfs nu de meeste psychologen vrouw zijn) blijkt dat mannen doorgaans intelligenter zijn in non-verbale taken. Vrouwen zijn niet slimmer - ze zijn hoogstens gemiddeld genomen gemotiveerder om hoge cijfers te halen. Dat staat niet gelijk aan intelligentie, zeker niet bij alfastudies.

Daarbij kiezen mannen veel sneller voor maatschappelijk verantwoorde studies. Maatschappelijk verantwoorde studies zijn de studies die direct bijdragen aan de maatschappij, niet enkel de softe 'social work' kant. Kijk eens om je heen; zowel uit statistieken als persoonlijke ervaring kan je opmaken dat vrouwen veel sneller voor de 'hobbystudies' kiezen dan mannen.

Wie zijn er oververtegenwoordigd in studies als muziek/theaterwetenschappen, Taal & Cultuuropleidingen van nietzeggende regio's, en studies als vrijetijdswetenschappen? Vrouwen. Wie zijn er oververtegenwoordigd in de harde, moeilijke wetenschappen? U weet het antwoord. Zeggen dat mannen een minder maatschappelijk verantwoorde keuze maken is dan ook enigszins belachelijk.

Overigens ben ik zelf een vrouw en heb ik natuurkunde gestudeerd. We begonnen met slechts 4 vrouwen in het eerste jaar, waar er uiteindelijk slechts twee overbleven. Dit was geen uitzonderlijk jaar.
pi_97651519
Je hebt vrouwen, en je hebt vrouwen...
Mijn vriendin is gewoon heel nuchter, staat open voor meerdere dingen, als ze een probleem ziet lost ze het liever zelf op, heeft een hekel aan feministen, zij verdient het dubbele meer dan mij (ook al is ze 6 jaar ouder dan mij) en snapt gewoon hoe de wereld werkt, vrouwen die dat niet kunnen komen met dit soort gezeik en helaas zijn dat er gewoon veel...
  zondag 5 juni 2011 @ 22:31:47 #129
181126 MouzurX
Misschien?
pi_97762619
Je moet inderdaad in zo'n onderzoek wel meenemen dat er verschillen zijn in de moeilijkheidsgraad van een opleiding.

Een 10 voor wiskunde A is in dat onderzoek beter dan een 8 voor wiskunde B12.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  zondag 5 juni 2011 @ 22:32:13 #130
263062 Joosterd
All-Round Fokker.!!
pi_97762652
Jongens zijn het sterkere geslacht.
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
pi_97762758
zijn hermafrodieten dan slimmer dan meisjes of slimmer dan jongens?
pi_97775424
Jammer dat de meeste vrouwen weinig met hun intelligentie doen.
  Forum Admin maandag 6 juni 2011 @ 08:55:51 #133
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_97775459
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 08:53 schreef mariska87 het volgende:
Jammer dat de meeste vrouwen weinig met hun intelligentie doen.
Ach zolang het eten op tijd op tafel staat en het huis aan kant is hoor je mij niet klagen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  maandag 6 juni 2011 @ 09:04:31 #134
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_97775618
Nog best een mooie OP :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 6 juni 2011 @ 09:06:42 #135
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_97775667
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:33 schreef Capi het volgende:
zijn hermafrodieten dan slimmer dan meisjes of slimmer dan jongens?
even slim als allebei :')
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  maandag 6 juni 2011 @ 11:42:22 #136
94346 Northside
We'll see
pi_97779444
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 18:13 schreef DeLuna het volgende:
Vervelend wel is alleen dat sommige mannen gewoon echt denken dat ze meer waard zijn dan vrouwen. Dat is dan weer jammer. Omgekeerd trouwens ook. :')
Hangt van de setting af he. Tijdens het survivallen in de jungle is een man voor mij meer waard dan een vrouw. Tijdens het stappen heb ik ook liever een man bij me dan een vrouw. Maar er zijn ook vast situaties waar een vrouw voor mij meer waard is dan een man. In bed bijvoorbeeld... en... eh... uhm...
Ja, ik generaliseer.
pi_98109838
Meisjes kunnen beter pijpen dan jongens
pi_98110055
vrouwen worden dik en slap na hun 25e, dan komen ze er opeens achter dat alles wat ze bereikt hadden puur door het strakke kontje kwam.
Doe eens lief!
  maandag 13 juni 2011 @ 16:27:49 #139
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_98116564
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 11:30 schreef Sanchos het volgende:
Je hebt vrouwen, en je hebt vrouwen...
Mijn vriendin is gewoon heel nuchter, staat open voor meerdere dingen, als ze een probleem ziet lost ze het liever zelf op, heeft een hekel aan feministen, zij verdient het dubbele meer dan mij (ook al is ze 6 jaar ouder dan mij) en snapt gewoon hoe de wereld werkt, vrouwen die dat niet kunnen komen met dit soort gezeik en helaas zijn dat er gewoon veel...
Datzelfde gezeik zorgt ervoor dat elk bedrijf zich vanaf volgend jaar aan de vrouwenquotum moet houden.

Bedrijven MOETEN de beste mensen kiezen, niet mensen kiezen omdat ze zwart, geel, blauw, vrouw, joods, islamitisch, protestants ofzoiets zijn.

Je moet klaplopers naaien, niet mensen die zich kapotwerken om iets te worden...
  maandag 13 juni 2011 @ 16:30:38 #140
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_98116691
Mannen heersen over de wereld, dus mannen zijn slimmer.

Geen lange discussies voor nodig om een conclusie te trekken.

Als vrouwen beweren dat ze zooo slim zijn, gaan wij mannen is 1 dag alles aan de vrouwen laten in de wereld. Dat zou pas lachen zijn :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')