Draculettetje, ik weet eigenlijk niet eens meer of onze oudste schokte, volgens mij niet...
Hoe is het vandaag? Als het je niet lekker zit, kan je natuurlijk altijd nog een keer langs je eigen huisarts.
Beterschap daar

.
Lang koorts trouwens, als hij nog koorts heeft zou ik sowieso huisarts even bellen

Ik heb even mijn eigen schrijfsel van ergens in het begin van dit topic gekopiëerd:
quote:
De eerste keer (ongeveer 17 mnd) was ze ziek, we hadden haar in bed gelegd, maar ze was heel onrustig, dus toen hebben we haar beneden op de bank gelegd.
En langzaam zag je haar wegglijden, ik de huisarts bellen, namen niet snel genoeg op naar mijn idee. Spoednummer gebeld, want ze was steeds verder weg, maar op dat moment stopte ze met ademen en heb ik opgehangen om 112 te bellen (manlief (zelf arts) zat met haar in zijn handen:"ze gaat dood

").
De centralist had al gauw in de gaten dat het om een koortsstuip ging en vertelde dat we haar uit moesten kleden zodat ze wat kon afkoelen. En heeft, toen ze weer bijgekomen was, geregeld dat we bij de huisarts langs konden gaan. Daar bleek alles goed en met een informatiebrief over koortsstuipen en stesolid (als het binnen 5 minuten niet over was konden we dat toedienen) weer naar huis.
De tweede keer had ik al zo'n onrustig voorgevoel toen ze ziek was en zakte ze weer zo in een stuip. Deze keer zonder dat ze stopte met ademen en we hadden wel in de gaten dat het vast weer een koortsstuip was. Toen ze eruit was hebben we de HAP gebeld en toch even langs gegaan voor onze eigen gemoedsrust. Ook hier bleek alles verder in orde.
Je schrikt je rot, zeker de eerste keer...
Ik heb ooit eens EHBO voor kinderen cursus gedaan, die man die dat gaf, die zei: als je echt niet meer weet wat je moet doen, dan bel je gewoon 112. Daarvoor zitten ze daar!