Karimquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:10 schreef PoezeligDing het volgende:
Gerard moet wel lachen om het geheim; Ik ben piercer
Hij had het extremer verwacht, ja Joanna ook..(ik doe alsof ik slaapwandel)
Ja, vermoeidheid, heb al gerectificeerdquote:
Daar is idd geen gein aanquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is dit een 1 aprilgrap om de COS'sen te verkloten en daarbij op de OP?
Dan kan ik zeggen dat ik dat geen leuke 1 april grap vind. Ik heb vanavond niet voor de kat z'n kut de hele OP weer op orde gebracht en de kluisinhouden up to date gemaakt.
Als de muziek gestopt is moet ze waarschijnlijk weer naar de geheime kamer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:10 schreef akveor het volgende:
Pfew... Joannadacht dat de muziek ging stoppen... gelukkig was de redactie alert..
Ik probeer het een beetje op orde te brengen in mijn topic, maarja werkt neit op deze manierquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is dit een 1 aprilgrap om de COS'sen te verkloten en daarbij op de OP?
Dan kan ik zeggen dat ik dat geen leuke 1 april grap vind. Ik heb vanavond niet voor de kat z'n kut de hele OP weer op orde gebracht en de kluisinhouden up to date gemaakt.
Ik snap echt het nut niet van die geheime kamer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als de muziek gestopt is moet ze waarschijnlijk weer naar de geheime kamer.
idd ik zou dat echt niet doen voor die 2quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:15 schreef Day het volgende:
Ze moesten dus inderdaad geld uit hun eigen kluis aan het bruidspaar geven. Wat een onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |