Ze gaat sowieso creatief om met menstratiemomentjes toch?quote:
Of kriegst un pak up pensequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:20 schreef Ifa het volgende:
[..]
bie os, segge se ummer, as ut dich nit aansteit, houste mêhr aaf.
svp live op de plasma!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef Coos het volgende:
Ik hoop dat Maik nu lekker Jo ligt te douwen!!
die gaat ff het tuinhek beitsen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef PoezeligDing het volgende:
En de loser haakt weer af.. om natuurlijk weer naast laura te gaan liggen..
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef Coos het volgende:
Hoi Coos, je ziet het al voor jequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef Coos het volgende:
Ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
STOP!ik wil dit nu gelijk de kop indrukken, voor je het weet gaat het over iemand's bankstel en hebben we weer een enorme rel! STOP!
Ja wel erg een failquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:25 schreef PoezeligDing het volgende:
En de loser haakt weer af.. om natuurlijk weer naast laura te gaan liggen..
Bedankt en slaap ze.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef Tassie37 het volgende:
Nou mensen, ik ga aftaaien. Morgenvroeg staat mini-me weer naast mijn nest te stuiteren. Een hele *hoest* enerverende voortzetting. Latorz!![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef mazaru het volgende:
Het lijkt de rattenvanger van Hamelen wel!!
Eerst 1 volger
[ afbeelding ]
Toen 2
[ afbeelding ]
Dan 3
[ afbeelding ]
Ja, is ie weer eens met Gerard...quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef henkvandetillaart het volgende:
Voldemort heeft zich inmiddels weer naast LAura gewurmd...
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef mazaru het volgende:
Het lijkt de rattenvanger van Hamelen wel!!
Eerst 1 volger
[ afbeelding ]
Toen 2
[ afbeelding ]
Dan 3
[ afbeelding ]
Fok! in de regiequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
En dan 10 min later Jo naar de KvdW om het nieuws over Dennis te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |