o dat ja , dank je wel flashboxquote:
Monique speelt gewoon in op het feit dat Sharon heel meelevend is. Was allaaaaang weggelopen. Een bonk negativiteit die Monique.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:17 schreef Mita het volgende:
Moeten Aafke en Sharon haar weer uit de put halen, op de laatste avond
Nou, nou, nou.... denk om de bloeddruk!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een plaat heeft die Mo voor d'r kop![]()
![]()
"Voor jullie is het natuurlijk ook niet fijn, het is voor jullie misschien de laatste avond"
(%^%$@%^#$@$()($@#^!$# Tyfus tering SNOL, je hebt zelf met je chagerijnige hasses de boel verknald.
Zo dat lucht op
kan dat ? ff kiekequote:Op donderdag 31 maart 2011 00:19 schreef versabommie het volgende:
Stel ranzige achterdeurgluurders! Wel in het fotoboek kijken maar geen bericht achterlaten he? Jullie weten wie ik bedoel!![]()
Mo heeft de mood weer een aardige boost gegeven!
Verbaast me niks als volgende week weer een persbericht komt dat familie Pisters Monique haar spullen op straat heeft gezet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:18 schreef Ifa het volgende:
Familie Pisters zoekt inmiddels vast al opslagruimte voor een inboedel.
Ze woont bij een vriendin in.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:20 schreef Lauzer het volgende:
[..]
Verbaast me niks als volgende week weer een persbericht komt dat familie Pisters Monique haar spullen op straat heeft gezet.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:19 schreef versabommie het volgende:
Stel ranzige achterdeurgluurders! Wel in het fotoboek kijken maar geen bericht achterlaten he? Jullie weten wie ik bedoel!![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:19 schreef versabommie het volgende:
bie os, segge se ummer, as ut dich nit aansteit, houste mêhr aaf.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:19 schreef wildstar het volgende:
bè ons zegge we altèd,as ut je nie aanstaat pleuâh je maah op
2x!!! 2X!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:20 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Ik baalde al als een stekker toen ik zag dat ik bij de voyeurs stond!
In dat geval, onterven die handel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze woont bij een vriendin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |