quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:45 schreef Greys het volgende:
Sharon geniet echt.
Je kon ook mindere mannen treffen om aan je te frunniken
Dit dus! Vooral een hekel aan kappers die je een kapsel aan proberen te smeren...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:46 schreef Stability het volgende:
[..]
ho ho,![]()
ik hoor daar niet bij ! ik haat het als ze aan mn hoofd zitten te klooien, en ja ik ga wel om de 3 maanden netjes naar de kapper toe
neem Jo ook meteen mee???quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:46 schreef versabommie het volgende:
Monique mist ook nog wat qua aankleding... een grote fikkende brandstapel.. enge nare vervelende egoistische inhalige tyfusheks!
[ afbeelding ]
Dan kan jij het beter ook niet quotenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je loopt steeds te spammen en dan moeten de mods het allemaal verwijderen dus doe het maar ff niet
Vrouwen moeten gewoon goed behandeld worden.. Dit kan vaak helpen bij ze ( klik, nee geen idiotlink!)quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:45 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Dat hebben alle vrouwen.... daarom gaan vrouwen graag naar de kapper.
ja dat ook ! maak zelf wel uit hoeveel er af mag..quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit dus! Vooral een hekel aan kappers die je een kapsel aan proberen te smeren...
quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:46 schreef knagsje het volgende:
[..]
wat het verstoppen van Jo al niet kan veroorzaken ha?
naast aafke ziet het er toch best geslaagd uitquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:48 schreef meneertje1972 het volgende:
Haha Karim en Gerard staan trots naast Sharon te kijken terwijl het er niet echt uitziet
Ik weet niet waarom maar je doet me een beetje aan Joanna denken...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:45 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Dat hebben alle vrouwen.... daarom gaan vrouwen graag naar de kapper.
dat is waarquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan jij het beter ook niet quoten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |