Das SSTquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:59 schreef BobdeStreamer het volgende:
En aan een terrastafel de hele middag naar elkaar zwaaien![]()
Tis geen sst scquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:59 schreef BobdeStreamer het volgende:
We gaan gewoon roddelenquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:59 schreef BobdeStreamer het volgende:
Deze niet dan, ik ben er nl. zelfquote:
en de eerste foto's zijn al ontwikkeldquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is geen meet, het is terrasje pakken voor pro's.
Zo is dat !!! Lente vieren.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Je bedoelt Blokkerquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:06 schreef aami325 het volgende:
Zou leuk zijn als er een meet van fokker zou zijn
Hahahaha de uitverkoopjesquote:
Ja, zou echt leuk zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:06 schreef aami325 het volgende:
Zou leuk zijn als er een meet van fokker zou zijn
Tuurlijk en de foto'squote:Op woensdag 30 maart 2011 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwacht wel alle ins en outs per pm
Wel meteen sfeer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Anthony is al jaaaaaren dood, een meet op een begraafplaats hoeft van mij niet zo.
Ik was daar nog verleden week, ja vervelend maar wat een prachtige begraafplaats is dat zeg..quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Anthony is al jaaaaaren dood, een meet op een begraafplaats hoeft van mij niet zo.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tot zaterdag Bob.
Dooddoenertjequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was daar nog verleden week, ja vervelend maar wat een prachtige begraafplaats is dat zeg..
Ow damn, daar hoor ik eik wel bijquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:04 schreef Ian_Nick het volgende:
Ziekmelden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow damn, daar hoor ik eik wel bij
Maar ik kan echt niet.
Doe nou gewoon, anders is Ian niet te genieten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow damn, daar hoor ik eik wel bij
Maar ik kan echt niet.
Nou dat wordt gezallig, zaterdagquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan moet je dan misschien gewoon doen. Ofzo!
Ik moet zaterdag gewoon teringvroeg werken, dus dat komt sowieso goedquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou dat wordt gezallig, zaterdag.
'savonds of 'sochtends?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moet zaterdag gewoon teringvroeg werken, dus dat komt sowieso goed
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou dat wordt gezallig, zaterdag.
Dat is best een oudje he ? Ik heb er nog meerquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe nou gewoon, anders is Ian niet te genieten.
Ik was ze al helemaal vergeten!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is best een oudje he ? Ik heb er nog meer [ afbeelding ]
Dat T shirtquote:
quote:
Heeeeeeeeel klein beetje dikker toch maar?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb láng haar! En ik ben iets dikker
Ik heb betere tetten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeeeeeeeel klein beetje dikker toch maar?
Het gaat lastig worden met een klein tafeltjequote:
Nee, ik heb 3 propedeuse-papiertjes, 2 bachelor-diploma's en ben bezig met één master. (Deze volgde ik weer tegelijkertijd met een andere bachelor, maar daarmee ben ik wegens omstandigheden (gezondheid van ons allebei et cetera) mee gestopt. Na deze master ga ik er niet nog eentje doen. Dat gaat veel te veel tijd, geld en moeite kosten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:21 schreef hondjes het volgende:
DK..Volgens mij heb jij ook al twee masters...en ben je met de derde bezig
* mootie zwiept ook even iets op tafelquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat lastig worden met een klein tafeltje
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En normaal houd ik helemaal niet van bier
Bier en tetten !!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:55 schreef mootie het volgende:
[..]
* mootie zwiept ook even iets op tafel
Is dat je sofie nummer Oh plaatje kwam laterquote:
Nee...die smaak staat me tegen en de toffee hebben ze niet meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je de appel-peer milkshake van M al op?
Je moet een beetje geduld hebben muis en dan nog eens kijkenquote:
Hier doet 'ie ook weinig...quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet een beetje geduld hebben muis en dan nog eens kijken
Tja geduldquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet een beetje geduld hebben muis en dan nog eens kijken
Toffee-milkshake? Die ken ik niet. Maar eigenlijk neem ik nooit een shake en eigenlijk ben ik ook al heel lang niet bij M geweest.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee...die smaak staat me tegen en de toffee hebben ze niet meer
Jij hebt natuurlijk net zo'n goede laptop als ikquote:
2 zelfsquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk net zo'n goede laptop als ik
Is die volgeblaft door een priester?quote:
Ach die Heks, die zit wortel te schieten ondertussenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:17 schreef Toverheks het volgende:
Deissydit zie ik, en heb echt geduld gehad
Forbidden
You don't have permission to access /static/pub/mm/2008/06/1214418104.93741.jpg on this server.
Wat een vreselijke vent ben je toch af en toequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is die volgeblaft door een priester?
Weer dat kut kindquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach die Heks, die zit wortel te schieten ondertussen![]()
Zo dan?
[ afbeelding ]
Ja de rest is gewoon ....nah...die worden buitengeslotenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zit hem natuurlijk het verschil
Holy shitquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is die volgeblaft door een priester?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:21 schreef Toverheks het volgende:
ja ik heb KPN aansluiting..........en UPC op me tv
En laat me raden, die staat aan op 14.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:21 schreef Toverheks het volgende:
ja ik heb KPN aansluiting..........en UPC op me tv
Op de zolder bij de rest van de mottenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En laat me raden, die staat aan op 14.![]()
Waar is Jo gebleven, zit ze in een sm-keldertje samen met Maik?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Op de zolder bij de rest van de motten
Om die nephippie te willen geven zou ik zelf ook wel een paar pints nodig hebben.quote:
Same differencequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik moet nieuwe lenzen want ik dacht echt ff daarnet dat ik moffen had geschreven
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Om die nephippie te willen geven zou ik zelf ook wel een paar pints nodig hebben.
nee ik heb streams hequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En laat me raden, die staat aan op 14.![]()
Waar is Jo gebleven, zit ze in een sm-keldertje samen met Maik?
Whuzzup? Voor haar is het lastiger met die bolle, dat dan weer wel. Ze kan beter jenever in d'r glas mikken.quote:
Je vergeet die drager op de voorkantquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heeft Laysa al verteld dat ik een nieuwe fiets heb!
Echt een mooi ding! Twee wielen, een frame, een bel, en versnellingen. Die andere had van alles de helft nog ongeveer.
Or get the hell outquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Whuzzup? Voor haar is het lastiger met die bolle, dat dan weer wel. Ze kan beter jenever in d'r glas mikken.
Tof!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Echt een mooi ding! Twee wielen, een frame, een bel, en versnellingen. Die andere had van alles de helft nog ongeveer.
Beter. Maar ja... als je opgevoed bent met het credo "Luister altijd naar het T-shirt" dan is dat geen optie.quote:
ja je hebt een oma fiets he, topquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als-ie nou ook nog een helmpje op doet dan eisen we een foto hoor.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:41 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je vergeet die drager op de voorkant
We gaan op die fiets naar het stadhuisquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Als-ie nou ook nog een helmpje op doet dan eisen we een foto hoor.
En Lays op de drager, met helmpje?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Als-ie nou ook nog een helmpje op doet dan eisen we een foto hoor.
Ik sta al te strijkenquote:
Knus.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
We gaan op die fiets naar het stadhuis
Die rimpels zitten er na een nachtje slapen gewoon weer inquote:
Pietjequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zijn Pietje en Ian maar, die kunnen we wel hebben.
Ow shit ja, ik moet mijn rimpels en een kilo of 10 kwijt, in 2 dagen. What to do, what do!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die rimpels zitten er na een nachtje slapen gewoon weer in
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
3 dagen...zaterdag is pas over 3 dagen...gewoon stoppen met eten nuquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow shit ja, ik moet mijn rimpels en een kilo of 10 kwijt, in 2 dagen. What to do, what do!
Zuigen of snijdenquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ow shit ja, ik moet mijn rimpels en een kilo of 10 kwijt, in 2 dagen. What to do, what do!
Lays! Vier dagen zonder cola nu!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
3 dagen...zaterdag is pas over 3 dagen...gewoon stoppen met eten nu
Ja en dat strijkijzer was ook gelul eigenlijk Maar jonge blom als ik ben !!! Ik gaquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Terecht! Die zet je met één rake zin op een vol terras te kakken. Zit je daar met je vuurrode harses terwijl iedereen naar je kijkt en je uitlacht!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben je stiekum ook een beetje bang voor Pietje?
Stoer! Het is gewoon leuk om dat een keer te doen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en dat strijkijzer was ook gelul eigenlijk Maar jonge blom als ik ben !!! Ik ga
Vals kreng ben je ookquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Terecht! Die zet je met één rake zin op een vol terras te kakken. Zit je daar met je vuurrode harses terwijl iedereen naar je kijkt en je uitlacht!
Bovendien: ik zie pietje morgen en ga hem héél erg tegen jullie opstoken.
Nu durf ik niet meerquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Terecht! Die zet je met één rake zin op een vol terras te kakken. Zit je daar met je vuurrode harses terwijl iedereen naar je kijkt en je uitlacht!
Bovendien: ik zie pietje morgen en ga hem héél erg tegen jullie opstoken.
Zoveel cola kan ook niet goed zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:56 schreef mootie het volgende:
[..]
En zonder moeite, terwijl ik al een stuk of tig mislukte pogingen achter de rug heb.
Was je cola-addict dan? Gewoon anderhalve liter per dag of zo?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:56 schreef mootie het volgende:
[..]
En zonder moeite, terwijl ik al een stuk of tig mislukte pogingen achter de rug heb.
Het lost ook roest opquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoveel cola kan ook niet goed zijn.
Weet je hoe aangeslagen zilver eruit ziet na een nachtje in de cola te hebben gelegen?
Ik slaap de hele dag, maar dat is niks geks.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
WEl goed![]()
heb je al afkickverschijnselen?
Met gemak.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Was je cola-addict dan? Gewoon anderhalve liter per dag of zo?
Ahhh.. da's ook weer sneu. Ik zeg 'm wel dat-ie mootie te grazen neemt dan, en jou ontziet.quote:
Geen idee Cc misschien ? En Lies met haar negertquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en dat strijkijzer was ook gelul eigenlijk Maar jonge blom als ik ben !!! Ik ga
Nu nog stommerder?quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Met gemak.![]()
Ik vind je heel stom nu trouwens.
Die slungel tackel ik welquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahhh.. da's ook weer sneu. Ik zeg 'm wel dat-ie mootie te grazen neemt dan, en jou ontziet.
Ha thanksquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:02 schreef Laysa het volgende:
Nou voor wat het waard is...in tegenstelling tot Gert wens ik jullie wel een leuke middag zonder angst
Okee okee, wist niet dat jullie daar écht zenuwachtig van zouden worden.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:01 schreef mootie het volgende:
Heeeeeeeheeeeeeeeert, het is niet leeeeeeeuheeeeeeeeeuk!
That's the spirit.quote:
ja kutGert...dat mag niet ...das iest verboten...Note voor jou bij gebrek aan andere usersquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Okee okee, wist niet dat jullie daar écht zenuwachtig van zouden worden.![]()
[ afbeelding ]
Pietje doet geen vlieg kwaad!
Ian daarentegen..
Eik zou ik bang moeten zijn voor Ian, maar die heeft nog nooit tegen me geskreeuwd. Niet dat Piet nou zo hard tettert...quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Okee okee, wist niet dat jullie daar écht zenuwachtig van zouden worden.![]()
[ afbeelding ]
Pietje doet geen vlieg kwaad!
Ian daarentegen..
pfff.. mooi niet!quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja kutGert...dat mag niet ...das iest verboten...Note voor jou bij gebrek aan andere users
Mooi hoor. Alleen: er zit geen voorlicht op! Alleen overdag fietsen dus, of Laysa moet voorop gaan zitten met een mijnwerkershelmpje.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Omdat jullie er niet om gevraagd hebben post ik even mijn nieuwe fiets:
[ afbeelding ]
Is die nieuwquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Duis BL112 lamp aldus de specificaties.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Mooi hoor. Alleen: er zit geen voorlicht op! Alleen overdag fietsen dus, of Laysa moet voorop gaan zitten met een mijnwerkershelmpje.
Nee, ik bestel een tweehandsfiets met minsten drie weken levertijd bij de Batavus fabriek.quote:
Hij zit vooraan het spatbord geloof ik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Duis BL112 lamp aldus de specificaties.
mooi fietsje heb je er wel een slot bijquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb ook zo'n fietsquote:
Trelock RS420 volgens de specificaties, maar ik neem er nog een slot bij en een diefstal en beschadiging-verzekering. Je fiets tussen studentenfietsen zetten op de uni is vragen om problemen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooi fietsje heb je er wel een slot bij
Dezelfde of lijkt ie erop? Het is gewoon een oma fiets, maar dan met een iets dikker frame. 22 kilo dus ik kan er de hoer de france niet mee winnen!quote:
Lijkt er op denk ik ik kan er geen hoer mee winnenquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dezelfde of lijkt ie erop? Het is gewoon een oma fiets, maar dan met een iets dikker frame. 22 kilo dus ik kan er de hoer de france niet mee winnen!
Gewoon oma-fiets. Geen fratsen. Een dure fiets op het station of de uni neerzetten en weg is hij. Ik fiets toch alleen kleine stukjes. Boodschappen doe ik met de auto! Nu ga ik naar de uni met de auto 5 minuten rijden en ik heb nog een parkeerkaart ervoor ook.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt er op denk ik ik kan er geen hoer mee winnen
Ik heb die fiets nu juist voor de boodschappen. Dikke fietstassen erop !!! Gaat prima behalve als er paaltjes staan, dan vergeet ik het soms welquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Gewoon oma-fiets. Geen fratsen. Een dure fiets op het station of de uni neerzetten en weg is hij. Ik fiets toch alleen kleine stukjes. Boodschappen doe ik met de auto! Nu ga ik naar de uni met de auto 5 minuten rijden en ik heb nog een parkeerkaart ervoor ook.
Er zit toch voorop een drager voor een fietskrat? Of heb je die al vol liggen met wijn?quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb die fiets nu juist voor de boodschappen. Dikke fietstassen erop !!! Gaat prima behalve als er paaltjes staan, dan vergeet ik het soms wel
Nee mijn denkbeeldige kindquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er zit toch voorop een drager voor een fietskrat? Of heb je die al vol liggen met wijn?
Ik las "vol laten lopen met wijn"quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er zit toch voorop een drager voor een fietskrat? Of heb je die al vol liggen met wijn?
En toen las ik datquote:
Je ziet er ook beter uit met een kleurtje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik las "vol laten lopen met wijn"
[..]
En toen las ik dat
Ja vind ik ook, ben niet niet zo van het zwart/wit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ziet er ook beter uit met een kleurtje.
Lezen is zeker niet je sterkste puntquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, ben niet niet zo van het zwart/wit.
Wat heb ik nu weer gemist?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Lezen is zeker niet je sterkste punt
Jezelf hoe vaak jij iets anders leest ! Kan er een topic mee vullenquote:
Je hebt gelijk, ik las nu "ik heb liever een kan dan een pik om me mee te vullen"quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Jezelf hoe vaak jij iets anders leest ! Kan er een topic mee vullen
Ja ja jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik las nu "ik heb liever een kan dan een pik om me mee te vullen"
Ik heb gvd trek nu !!! Eten dan he?quote:
Ja jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb gvd trek nu !!! Eten dan he?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:55 schreef Copycat het volgende:
Mijn mind is heel dirty.
Maar het werk gaat vandaag als een speer. Zunne inspiratie!
Dat jij dan reageert, met je pijlpuntje!quote:
Nee joh, die vogeltjes maken gelukkig een zachte landing in de blaadjesquote:
Niet je lichamelijke tekortkomingen op anderen projecteren D_Kquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat jij dan reageert, met je pijlpuntje!
Ik heb geen speer! Ik heb een gif pijltje! Een keer raken en je gaat neer!quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet je lichamelijke tekortkomingen op anderen projecteren D_K
Ach, je bent er maar 2 dagen te laat mee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:28 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=buitenland
komt ie nog maar een keertje
Nee man, het is een tweeling.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:31 schreef Copycat het volgende:
En ik zie bijna dubbel dankzij een redigeerklusje.
Een tekst checken op spel- en taalfouten. In dit geval een lijvig handboek. Maar ik heb net de laatste aanpassingen doorgevoerd. Nog een keer alle 100 pagina's printen en doorlezen voor het morgen voor twaalf uur 's middags retour moet.quote:
Werd het al grijs dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:42 schreef Laysa het volgende:
Ik voel me zoveel beter nu mn haar weer gewoon donker is
Nee joh...Maar ik maak altijd 1 x per jaar de fout om iets met mn haar te doen waar ik spijt van krijg...ik had het rooiig laten kleuren...Bad mistakequote:
"Iets met je haar doen waar je spijt van krijgt". Hmm, een tegenvallende kleur is nog redelijk makkelijk te herstellen in ieder geval. Een experiment met een stekeltjeshaarkapsel oid wordt al een lastiger verhaal.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee joh...Maar ik maak altijd 1 x per jaar de fout om iets met mn haar te doen waar ik spijt van krijg...ik had het rooiig laten kleuren...Bad mistake
Eens!quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik heb het persoonlijk altijd al zonde gevonden dat de fenomenale intro van Spirit in The Sky zo ontzettend naar de tering is geholpen door de rest van het nummer...
Kijk, dit soort lui heb ik zaterdag op mijn terrasje nodig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens!
Het begint zó groots en verwachtingen wekkend. Eigenlijk is het vervolg nog steeds iedere keer een teleurstelling, zó goed is dat intro.
En daar zit je dan met Pietje, kikker en muis.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk, dit soort lui heb ik zaterdag op mijn terrasje nodig.
Je onderschat mequote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef mootie het volgende:
[..]
En daar zit je dan met Pietje, kikker en muis.
Je stinkt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laat die MeetMaagden, zondag liggen ze aan je voeten.
Of zullen we op bedevaart naar Swansea?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk, dit soort lui heb ik zaterdag op mijn terrasje nodig.
Ik breng ook een Breda-kenner.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:09 schreef mootie het volgende:
[..]
En daar zit je dan met Pietje, kikker en muis.
En dan voor dat huis gaan liggen moslimbidden, maar dan met één gestrekte arm in plaats van twee.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Of zullen we op bedevaart naar Swansea?![]()
[ afbeelding ]
Mocht ik hiermee iemand beledigen: blaas maar een wtc op, ofzo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan voor dat huis gaan liggen moslimbidden, maar dan met één gestrekte arm in plaats van twee.
Het líjkt ook echt op hemquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Of zullen we op bedevaart naar Swansea?![]()
[ afbeelding ]
Het werd ook hoog tijd voor wat ander wereldnieuws want dat gedoe met Libië weten we nu wel.
En alcoholvrij bier in plaats van echte pilsener.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan voor dat huis gaan liggen moslimbidden, maar dan met één gestrekte arm in plaats van twee.
Visualiseren ftwquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we uit elkaar groeien...quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:15 schreef Gert het volgende:
[..]
En alcoholvrij bier in plaats van echte pilsener.
O wacht..
Ja vanzelfsprekend , tsssquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In jouw hoofd waren Gert en ik náákt hè? Ransbakje!
2 mannen die naakt een huis aanbidden. Waarom doet dit me niets?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
In jouw hoofd waren Gert en ik náákt hè? Ransbakje!
Ja want al malt slempend met m'n kont omhoog en één arm vooruit een huis aanbidden lijkt me enorm tof.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we uit elkaar groeien...
Ik word er zelf ook niet heel blij van hoor. Dus het is niet zo dat iedereen nu zit te fappen of vingeren behalve jij.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:19 schreef mootie het volgende:
[..]
2 mannen die naakt een huis aanbidden. Waarom doet dit me niets?
Ik moest lachen en er kwam een beetje pizza uit mijn neusquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja want al malt slempend met m'n kont omhoog en één arm vooruit een huis aanbidden lijkt me enorm tof.
*doekje geeftquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik moest lachen en er kwam een beetje pizza uit mijn neus
Zo weer naar binnen laten druipen? Ooquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb het al lang weer opgegeten.
Moeten alle Afrikaantjes dan naar Klundert komen om pizza uit je neus te slurpen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Infinite pizza! Ik heb de wereldhonger opgelost!
Ik wil die vieze negers hier niet over de vloer en ik ga ze al helemaal niet MIJN pizza geven. Ze halen zelf maar!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Moeten alle Afrikaantjes dan naar Klundert komen om pizza uit je neus te slurpen?
Als ze dat niet doen dan hebben ze ook niet écht honger.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Moeten alle Afrikaantjes dan naar Klundert komen om pizza uit je neus te slurpen?
Ho ho, er zitten ook schattige negerkindjes tussen hoor met hongerdebonger!quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wil die vieze negers hier niet over de vloer en ik ga ze al helemaal niet MIJN pizza geven. Ze halen zelf maar!
Weet nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 18:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hek nie aan nie....Ga je wat winnen?
Die van mij ook!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:12 schreef Soury het volgende:
Mijn jurk is gewassen en gestreken voor zaterdag
Het is maar een uurtje treinen naar Breda.. Ik vind het al buitenlandquote:
Ik moet drie kwartier bussen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is maar een uurtje treinen naar Breda.. Ik vind het al buitenland
Ik doe morgen mijn mooie jurk aan, want dan is mijn lief jarig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:12 schreef Soury het volgende:
Mijn jurk is gewassen en gestreken voor zaterdag
Pas nou op, straks leest Laysa dit!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik doe morgen mijn mooie jurk aan, want dan is mijn lief jarig.
Alsof die mij morgen niet ziet in mijn mooie jurk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pas nou op, straks leest Laysa dit!
Pietje draagt bloemetjeskasten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:33 schreef mootie het volgende:
Ben ik de enige zonder jurk? Want ik neem aan dat Pietje ook de bloemetjes uit de kast trekt!
Doe niet zo raar. Hij werpt ze. Op Olympisch niveau.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pietje draagt bloemetjeskasten?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik doe morgen mijn mooie jurk aan, want dan is mijn lief jarig.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Pas nou op, straks leest Laysa dit!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof die mij morgen niet ziet in mijn mooie jurk.![]()
Ik twijfel alleen of ik wel de goeie schoenen heb. Misschien moet ik wel weer nieuwe schoenen hebben! Ja, ik moet nieuwe schoenen hebben, want ik heb pas 343 paar.
Wacht nou eerst maar op lekker weer voor je nakend rond gaat lopen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:43 schreef Laysa het volgende:
Ik doe morgen gewoon kleren aan...Vanaf eind volgende week kan ik weer leuk jurkjes enzulks aan
Het. Is. Geen. Meet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:45 schreef hondjes het volgende:
Kan ze ook aantrekken naar de meet...
maar zaterdag zit ik nog steeds in Spanje..dus dat gaat niet lukken.
Ik zeg jurkjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Wacht nou eerst maar op lekker weer voor je nakend rond gaat lopen.
Ook niet. Er komen óók fokkers, toevallig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:48 schreef hondjes het volgende:
Nee,,nee, weet ik
gewoon gezellig terrasjes ouwehoer party met fokkers
Daar is het weer waarschijnlijk 10x beter, dus doe dat maar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:51 schreef hondjes het volgende:
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh..
Dan blijf ik wel in Spanje
Moet ik wat nonnetjes voor je regelen? Een maagd schijnt ook prima te werken tegen HIV!quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Als iemand graag ze nichtje, buurmeisje of beste vriendin mee wil nemen die toevallig niet op Fok! zit is dat prima. Het is geen meet.
Dan ben ik waarschijnlijk HIV immuun.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Moet ik wat nonnetjes voor je regelen? Een maagd schijnt ook prima te werken tegen HIV!
Welk seizoen ben je nu? Ik ga maar eens een paar afleveringen per dag inplannen. Handig als je niet kunt slapen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:05 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom is House MD zo ontzettend tof?
Ik kan niet ophouden met kijken
Seizoen 4, verdommequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Welk seizoen ben je nu? Ik ga maar eens een paar afleveringen per dag inplannen. Handig als je niet kunt slapen.
Seizoen 1 hier op DVD. Net even gecheckt!quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Seizoen 4, verdomme![]()
Maar zodra er geen nieuwe afleveringen meer zijn ga ik waarschijnlijk gewoon weer vanaf seizoen 1 beginnen
Grrrrrr.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Seizoen 1 hier op DVD. Net even gecheckt!
Daar heb ik niets aan, ik moet het hébben.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Zo snel kan ik niet kijken, anders had ik ze meegenomen zaterdag.
Ze klappenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dragen ze nog wat bij aan het gebeuren?
Heb je wel meteen iets om Pietje mee te sarren.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit zo trots op ze geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |