Serieus?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:34 schreef sharr het volgende:
Is dat terug te luisteren van mijn buurvrouw? Mijn moeder wil het horen?
Jawel, ik breng je thuis als ik mag blijven slapen de 17e!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:34 schreef Myraela het volgende:
Huppel, mono wil mij niet eens ophalen en thuisbrengen de 16de.
Mijne niet, eentje voor mij waardoor ik vertraging hebquote:
Dus geen Bro's before Ho's?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jawel, ik breng je thuis als ik mag blijven slapen de 17e!
meet ergens in het noorden van nederlandquote:
DITquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:37 schreef Royco1 het volgende:
Dit is kwaliteitsradio, 538 eat your heart out
Dit.quote:
Mag ik dan als eerst?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon mee , en raakt haar net zo hard! BAM
Hey eindelijk je UI weer terug!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie belt er alvast een ambulance voor me?
Ik durf niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jawel, ik breng je thuis als ik mag blijven slapen de 17e!
Dan moet je Ezechielk bedankenquote:
als ik mag ga ik ook wel, rij je toch weer mee?quote:
gekreun van knetterquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef amvrosios het volgende:
Hoe heet het orgineel van dit nummer? (zonder het gekreun van huppel)
Vraag eens aan huppel of jij mag dan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
als ik mag ga ik ook wel, rij je toch weer mee?
koelkast, wat is dit voor aids?!
kutnummer + enge geluidjes
Havoc van datsik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef amvrosios het volgende:
Hoe heet het orgineel van dit nummer? (zonder het gekreun van huppel)
Ik kreun niet on airquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef amvrosios het volgende:
Hoe heet het orgineel van dit nummer? (zonder het gekreun van huppel / knetter )
Wat moet ik lezen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:41 schreef Driepink het volgende:
als huppel het leest moet ze het maar zeggen of het mag, ik wil zelfs nog wel ff djen dan hoor
Mijn lach zit niet in deze mixquote:
of ik ook op de meet mag komen in emmenquote:
En ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
of ik ook op de meet mag komen in emmen![]()
dan kan myr meerijden
Ik ook, plsquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan kan myr meerijden
en mono ook nog eens vanaf lelystad
Is tjillquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan kan myr meerijden
en mono ook nog eens vanaf lelystad
Jij gaat mee met monopoeperquote:
sharr kan wel op schoot bij 1 van de mono'squote:Op woensdag 30 maart 2011 20:44 schreef Driepink het volgende:
wat is dit..
ik + myr + mono + mono neefje + sharr + nog een gast
gaat niet passen mensen.. wie gaan er allemaal dan ?
Kijk!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
sharr kan wel op schoot bij 1 van de mono's
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:46 schreef Driepink het volgende:
sharr kan ook bij mij op school![]()
ruimte genoeg
en trouwens, ff roken.. en is die zigteman monos neefje? dan rijd is zowiezo al mee
5 past wel
BAM BAM BAMquote:
dat klopt, ik ben Mono²quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:46 schreef Driepink het volgende:
sharr kan ook bij mij op school![]()
ruimte genoeg
en trouwens, ff roken.. en is die zigteman monos neefje? dan rijd is zowiezo al mee
5 past wel
Ben je zo klein ja?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:47 schreef sharr het volgende:
Kan ik niet gewoon over de achterbankmensen heenliggen?
Op je buik of op je rug?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:47 schreef sharr het volgende:
Nee die Grr was om mn UI ff te kunnen veranderenquote:
En dan voetjes uit het zijraam.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:47 schreef sharr het volgende:
Ik las dat jij gaat treinen met boobsquote:
Oh?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik las dat jij gaat treinen met boobs
Treinen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik las dat jij gaat treinen met boobs
Zie FB dat eventquote:
Jij MOET komen de 16dequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Een normale jongen zou dan BOOBS?
zeggen
Jij ziet mij aan voor normaal en gemiddeld?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:48 schreef sharr het volgende:
[..]
zeggen
Dat ben jij op zeker nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij ziet mij aan voor normaal en gemiddeld?
Tetten.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:48 schreef sharr het volgende:
[..]
zeggen
Nee.. nu je het zegt eigenlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij ziet mij aan voor normaal en gemiddeld?
eens!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
Koelkast: kun je ook nog even: ALWEERRRR EEN WINNAAR!!! zeggen?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand dat filmpje van die gast die obsessed is met de turbo poliep?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand dat filmpje van die gast die obsessed is met de turbo poliep?
ketelwagon met gevaalijke stoffenquote:
Je mag ook nu, hier.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef sharr het volgende:
Ik wil ook mogen 16 april van mijn maGekke fokkers zien.
ga gewoon mee, ik reken op je!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef sharr het volgende:
Just slip out the back.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef sharr het volgende:
Whaha die was geniaalquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
tom met spraakgebrek komt morgen ook weer
Laat koelkast je mama bellen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:57 schreef sharr het volgende:
een P36 locomotive voor jouquote:
Heb je geen Big Boy?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:00 schreef dragems het volgende:
[..]
een P36 locomotive voor jou
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
WAT EEN BAZENTREIN IS DAT DAN!
Olivia Wildequote:
bicurious zonder ervaring met gays omdat ik al heel lang een vriendin hebquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:07 schreef ToT het volgende:
Sinterklaaskapoentje is van de herenliefde?
Volledige naam Olivia Jane Cockburnquote:
OMG!quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ken iemand die document heet
Broertje van 16 van een vriend van me heeft zijn nieuwe zoontje zo genoemdquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:12 schreef Driepink het volgende:
ik ken iemand die heet ziggy
alleen hij heet zachary en het is een neger!
Die is er vroeg bijquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Broertje van 16 van een vriend van me heeft zijn nieuwe zoontje zo genoemd![]()
quote:
ragboer is wel wouterquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ragboer is sowieso geen wouter
ragboer = joey
Answaquote:
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
iemand hier die dit heeft meegekregen?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
jammer dat ik die shit gemist hebquote:
Was verneukt door KLBers die volkszangers wilde laten winnenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jammer dat ik die shit gemist heb
wie heeft gewonnen, vast kees
Volgens mij niemand omdat er werd gefuckt met de poll ofso, weet niet meer preciesquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jammer dat ik die shit gemist heb
wie heeft gewonnen, vast kees
petro heeft gewonnenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Was verneukt door KLBers die volkszangers wilde laten winnen
newbiesquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:20 schreef djkoelkast het volgende:
Ik snap er niks van.
Waarom staan Alberto (van de park) en geluidstechnicus er niet op?
Alberto zie ik gewoon hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:20 schreef djkoelkast het volgende:
Ik snap er niks van.
Is echt waardeloos verlopen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Alberto staat er wel opquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:20 schreef djkoelkast het volgende:
Ik snap er niks van.
Stegeman jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Alberto zie ik gewoon hoor
Nee onder turkoquote:
Wat is dat voor heet ventjequote:Op woensdag 30 maart 2011 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
ik snap het verhaal hierachter eigenlijk nog steeds niet, of is het gewoon zijn rotkop :'_)
Maar je UI blijft boos kijkenquote:
En wil je dat?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
Oh, Fok vraagt of ik kaarten wil winnen voor de DVD release van HP and the Deathly Hallows.
win ze, ik wil wel met je mee danquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:23 schreef Samzz het volgende:
Oh, Fok vraagt of ik kaarten wil winnen voor de DVD release van HP and the Deathly Hallows.
quote:
Paard al af?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaIk ga denk ik m'n oude terug zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:25 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Paard al af?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Je muts staat dan ook in de fik.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
OMFG het is hem echt wat the
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaSchiet eens op dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Ga jij antwoorden van repliek en dupliek maken dan?quote:
Dat klinkt echt nastyquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:28 schreef ToT het volgende:
Appelperenstroop....zegt me heel vaag wel iets.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:28 schreef ToT het volgende:
Appelperenstroop....zegt me heel vaag wel iets.
Als ik monopoly samen moet batsen met appelperenstroop krijg ik echt een binnenmondse expansie vanuit mijn galblaas.quote:
Over welke onderwerpen dan? Ik kan je best van repliek dienen door duplicaten uit te sprekenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga jij antwoorden van repliek en dupliek maken dan?
Je moet mij niet van repliek dienen! De advocaat van de tegenpartijquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Over welke onderwerpen dan? Ik kan je best van repliek dienen door duplicaten uit te spreken
Dat zijn er 15 - 20 meer dan ik heb.quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik heb wel iets van 15-20 kloons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |