en De Snor erbij. Ook leukquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:38 schreef golfer het volgende:
Fransie, zeg maar, Bauer bij P&W is leuk.
heb je seks gehad ofzo?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:40 schreef Stereotomy het volgende:
POSITIVISME!
ZONNESCHIJN!!
TJAKKA!!!!!
neuh, maar ik denk, ik probeer eens andere gedachtes uit.quote:
met memo gaat t goed moet alleen morgen presentatie houden in werkgroep brrrr eng en lastige materie en ojaquote:Op donderdag 31 maart 2011 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
neuh, maar ik denk, ik probeer eens andere gedachtes uit.![]()
Hoe is het met je, Memo? En je krijgt nog 5 EUR van mij, ik zag dat de overschrijving voor de kroket workshop was mislukt.
Te veel rukken doet ook geen goed, he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 00:40 schreef Stereotomy het volgende:
POSITIVISME!
ZONNESCHIJN!!
TJAKKA!!!!!
Gij ook, hobsel.quote:
Zoete droompjes Bluezzzquote:Op donderdag 31 maart 2011 01:08 schreef Bluezz het volgende:
Suc6 memo arrividerci hobbes & tsjakka steer
Daar ga ik nu ook heenquote:Op donderdag 31 maart 2011 08:04 schreef Bluezz het volgende:
Bij mij ging het wel lekker met dat slapen eigenlijk
En alweer frips en fruitig op werkie.
Is lekker hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
DH, dat klinkt brrr, aardappelpuree met nootmuskaat en ketjap
Maar je weet wel waar je het voor doet met zo'n eigen bedrijfjequote:Op donderdag 31 maart 2011 08:30 schreef kaasplankje het volgende:
Weer werken gaat![]()
50 uur deze week, en vorige week ook. Volgende week ziet 't er weer beter uit.
Ah...join the club!quote:
Zal na deze week vast weer beter worden, maar het wil nu echt niet zo lukken allemaal. Heb de neiging om met de bureau's te gaan sjouwen en met palletwagens rond te rijdenquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zal na deze week vast weer beter worden, maar het wil nu echt niet zo lukken allemaal. Heb de neiging om met de bureau's te gaan sjouwen en met palletwagens rond te rijden
quote:Op donderdag 31 maart 2011 09:40 schreef PdeHoog het volgende:
BTW, TAV....de fullsize versies van die foto's voor Vivarium zijn bij elkaar ongeveer 3GBDat kan ik niet uploaden dus komt op DVD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |