Ja. Ik zal eens kijken of ik dat over een paar weekjes niet gewoon zelf kan afleverenquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Had ik op gerekend, stuur maar naar ons adres, ik beheer het fotoarchief
Ook dat is uiteraard een uitstekend planquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik zal eens kijken of ik dat over een paar weekjes niet gewoon zelf kan afleverenAls ik toch richting Duitsland ga
Ja hequote:
Ik heb alleen maar goede plannenquote:Op donderdag 31 maart 2011 09:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ook dat is uiteraard een uitstekend plan
Dat klinkt geweldig!quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:03 schreef Vork het volgende:
Zo gebeurt er lange tijd niets en zo heb ik ineens een contractverlenging onder veel betere voorwaarden en twee kansrijke sollicitaties de deur uit kunnen doen, waarvan ik bij een in elk geval al op gesprek kan komen.
/liefdagboek
Heel goedquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:03 schreef Vork het volgende:
Zo gebeurt er lange tijd niets en zo heb ik ineens een contractverlenging onder veel betere voorwaarden en twee kansrijke sollicitaties de deur uit kunnen doen, waarvan ik bij een in elk geval al op gesprek kan komen.
/liefdagboek
Met schzus enzo?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:03 schreef DarkElf het volgende:
zo eens boodschappen doen en dan vanmiddag pitttige kippensoep maken voor morgenavond, dan begint het weekendje met de schoonfamilie.
Lekker vorkiequote:Op donderdag 31 maart 2011 10:03 schreef Vork het volgende:
/liefdagboek
Feliquote:
congrats! En je bedoelt steengrillen/gourmet?quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:30 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig Vork![]()
En wat een stom weer is het inderdaad
Ik hoop zo dat het morgen ietsje bezig is, anders mogen we binnen gaan BBQen
Een 7 voor een van mijn hertentamens
Thanksquote:
Ik moet om je lachenquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:00 schreef TAV74 het volgende:
Gooi ik verdomme ook nog een volle bak koffie over mijn bureau en overhemdIk ben echt niet toerekeningsvatbaar volgens mij. Tussen de middag maar even snel een schoon shirt kopen in de stad, tot die tijd zit ik lekker koel in mijn tshirt
quote:
Kan je niet beter nog een paar dagen vrij nemen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:00 schreef TAV74 het volgende:
Gooi ik verdomme ook nog een volle bak koffie over mijn bureau en overhemdIk ben echt niet toerekeningsvatbaar volgens mij. Tussen de middag maar even snel een schoon shirt kopen in de stad, tot die tijd zit ik lekker koel in mijn tshirt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |