Liegerd! P toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:22 schreef Sarabi het volgende:
En ik heb nog steeds niemand ontmoet uit deze SC![]()
Ik moet eigenlijk gewoon een housewarming voor jullie houden dan kan ik er ook niet onderuit
Wij hebben wel gemeetquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb ook nog lang niet iedereen gemeet volgens mij.
Jįren terug op FOK! hing mijn leven van meets aan elkaar. Kwamen er spontaan hele groepen (deels onbekende) mensen eten of borrelen, thuis of op een terras in Den Haag. Wel onwijs leuk was dat eigenlijk. Volgens mij ken ik daar Pee van.
Eerste twee jaar of zo van fok was ik ook continue overal bij van alles en nog wat te vinden. Best tofquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb ook nog lang niet iedereen gemeet volgens mij.
Jįren terug op FOK! hing mijn leven van meets aan elkaar. Kwamen er spontaan hele groepen (deels onbekende) mensen eten of borrelen, thuis of op een terras in Den Haag. Wel onwijs leuk was dat eigenlijk. Volgens mij ken ik daar Pee van.
En urenlang ook! :pquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja!
Hartstikke vaak, wekelijks!
Goed nieuws DE!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:30 schreef DarkElf het volgende:
Zo weer thuis uit het ziekenhuis. Gaat relatief goed met vriendinnetje (= buurvrouw)
Hopelijk mag ze vrijdag naar huis en dan rusten zodat de baby nog blijft zitten
Buurman en hun 2dochtertjes waren er ook, wat een snoepies zijn dat toch zeg
Het zou me niet verbazen als wij in de FOK!-Top 10 staan van Meest Gemeete Uren.quote:
mede door op zo'n verloskunde afd. te lopen en kinderen e.d om me heen te zien weet ik toch wel dat ik de juiste keus gemaakt het hoor door geen kinderen te nemen (ja nemen jaquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Goed nieuws DE!
Duimen dat er een beetje Velpon zit daarbinnen.
Ik denk dat B&G en FC en TARA wel winnen hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als wij in de FOK!-Top 10 staan van Meest Gemeete Uren.
Ik heb altijd het vermoeden dat jij eigenlijk een hele knappe sexy vrouw bent van 22, die ons allemaal voor het lapje houdt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef golfer het volgende:
Gelukkig ken ik niemand van Internet of meets.![]()
Moet er niet aandenken.
Allemaal enge nerds te ontmoeten.
Nee, ik blijf lekker in mijn fantasiewereld achter de PC.
I feel you sister!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
mede door op zo'n verloskunde afd. te lopen en kinderen e.d om me heen te zien weet ik toch wel dat ik de juiste keus gemaakt het hoor door geen kinderen te nemen (ja nemen ja)
Life is too short to give birth.quote:Ben dol op mijn neefjes en en de dochtertjes van hun dus en ben echt geen kinderhater (sterker nog, getrut met kinderen vind ik leuk, je kan ermee lachen en je kan er leuk mee spelen, veel leuker dan al dat serieuze gedoe) maar ik ben gewoon geen moedermateriaal
'toch zielig he dat ze zich zo'n houding aanmeten omdat ze geen kinderen hebben'quote:
idd, dat doen al genoeg andere mensen voor onsquote:Life is too short to give birth.![]()
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
ZoDat was echt megalekker
Twee lamskoteletjes met ras-el-hanout-kruiden met gebakken aardappeltjes en een groene salade. Ik ben weer gezond bezig geweest
En Arty & Dude.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:34 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik denk dat B&G en FC en TARA wel winnen hoorEn Tav en Sun.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:31 schreef golfer het volgende:
Gelukkig ken ik niemand van Internet of meets.![]()
Moet er niet aandenken.
Allemaal enge nerds te ontmoeten.
Nee, ik blijf lekker in mijn fantasiewereld achter de PC.
Nou, die's toch maar mooi in the pocketquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En Arty & Dude.
Maar in elk geval staan we in de Top 10 van Meest Gemeete Uren Zonder Intussen Te Trouwen Of Gewoon Een Leuk Feest Te Geven Zonder Te Trouwen Omdat Je Dat Nu Eenmaal Niet Nodig Vindt Om Te Laten Zien Dat Je Van Elkaar Houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |