uhmm ja, is pas net iets voor negen gepost...dus ja raar dat jullie er zo overheen stappen...maar jullie zijn al meer gewend zeker....quote:
Ik bedoelde meer dat ze Insane zijn..quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
uhmm ja, is pas net iets voor negen gepost...dus ja raar dat jullie er zo overheen stappen...maar jullie zijn al meer gewend zeker....
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:39 schreef waxmask het volgende:
WTF?????
wo 30 mrt 2011, 20:54
Huwelijk in Secret Story!
van onze redactie
AMSTERDAM - Een koppel in het Secret Story huis is zo voor elkaar gevallen dat er een huwelijksaanzoek in de lucht hangt!
De afgelopen weken konden de kijkers zien hoe Monique en Maik voor het eerst het bed deelden. En sindsdien zijn er meer liefdes ontstaan. Zo zette Laura haar gevoelens voor Alex aanvankelijk on hold, omdat zij haar medebewoners moest doen geloven dat zij een relatie had met Guido. Maar sinds zijn vertrek besloot Laura eindelijk toe te geven aan haar ware gevoelens.
En ook Philip, die een relatie had met zwemster Femke Heemskerk, lijkt nu verliefd te zijn op Joanna. De blondine lijkt niet ongevoelig voor zijn charmes en houdt afstand terwijl haar vriend in Nederland al het huis heeft leegfgehaald!
Intriges genoeg dus in het huis der geheimen. Tijdens de live uitzending van morgen wordt niet alleen duidelijk welke vrouwelijke bewoner (Joanna/Sharon/Aafke) het huis moet verlaten, maar ook wie er dus in het huwelijksbootje zal stappen!
![]()
![]()
![]()
Are they insane or what?
![]()
![]()
![]()
met [youtube] <hier linkje> [/youtube]quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:44 schreef pietpaniek het volgende:
Maaar de hamvraag is..... Hoe embet je youtube in fok
werekt nietquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
met [youtube] <hier linkje> [/youtube]
kijk maarquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:22 schreef pietpaniek het volgende:
[youtube]http://www.youtube.com/embed/QC73NZvsyrE[/youtube]
![]()
![]()
huh
Helpppp!!!!!!!!!!!! Hoe embed ik youptube
Je moet alleen de laatste cijfers en letters in die tag doenquote:
eergisterquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Da's een gerecyclede.ie heb ik gister gemaakt toch?*
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef Ceetje.. het volgende:
is er nog iets leuks op TV dat jullie weten?
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef Ceetje.. het volgende:
aaah, de lover van de overbuuf is weer klaar (koplampen flitsen weer aan)Hij gaat weer terug naar z'n vrouw (denk ik hè)
lege zakquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef Ceetje.. het volgende:
aaah, de lover van de overbuuf is weer klaar (koplampen flitsen weer aan)Hij gaat weer terug naar z'n vrouw (denk ik hè)
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:53 schreef Ceetje.. het volgende:
denk 't welquote:
toch geen streamsquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
denk 't welmaar ik heb het niet gevraagd als je het niet erg vindt
Wat vind je leuk?quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:50 schreef Ceetje.. het volgende:
is er nog iets leuks op TV dat jullie weten?
Niet, valt me weer van je tegenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
denk 't welmaar ik heb het niet gevraagd als je het niet erg vindt
quote:
tv zijn net streams allemaal bagger-quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef SegalPowerInside het volgende:
WAT een kut televisie, en jammer dat er toch veel over geblogged wordt!
Waarom is er vanavond geen goede Stephan Segal film op tv?
Net 5 go ***** urself
Critical Decision goeie segal film..... 10 seconden boem uit het vliegtuig gezogenquote:Op woensdag 30 maart 2011 21:56 schreef SegalPowerInside het volgende:
WAT een kut televisie, en jammer dat er toch veel over geblogged wordt!
Waarom is er vanavond geen goede Stephan Segal film op tv?
Net 5 go ***** urself
quote:Op woensdag 30 maart 2011 21:59 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Critical Decision goeie segal film..... 10 seconden boem uit het vliegtuig gezogen
niets nieuwsquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:02 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zet paul de leeuw maar effe aan, nieuwsuur kan me ook meteen al niet boeien
truste maryquote:Op woensdag 30 maart 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
Ik hou het vanavond voor gezien.Ik zoek mijn nestje op
![]()
morgen weer de live-show
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
morgen weer de live-show
Welterusten!quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
morgen weer de live-show
truste muisjequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
morgen weer de live-show
quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
morgen weer de live-show
blijft een lekker nummerquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |